Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Familieliv > Tilbake til jobb/Skole
Brukernavn
Passord
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Marker alle forum som lest

Svar
 
Diskusjonverktøy Visningsmodus
Old 17-11-2004, 16:40   #1
Gremli
Seniormedlem
 
Gremlis avatar
 
Ble medlem: Apr 2003
Sted: Kristiansand
Meldinger: 2.654
Gremli har et ubeskrivelig bra rykte.Gremli har et ubeskrivelig bra rykte.Gremli har et ubeskrivelig bra rykte.Gremli har et ubeskrivelig bra rykte.Gremli har et ubeskrivelig bra rykte.Gremli har et ubeskrivelig bra rykte.Gremli har et ubeskrivelig bra rykte.Gremli har et ubeskrivelig bra rykte.Gremli har et ubeskrivelig bra rykte.Gremli har et ubeskrivelig bra rykte.Gremli har et ubeskrivelig bra rykte.
Opprop! (Studenter, foren Eder!)

Tenkte vi kunne ha en årntli presentasjonsrunde, for å få litt orden i sakene liksom.

Nick: Gremli
Studiested: Høgskolen i Agder
Studium: Årsstudium i nordisk, første semester
Antall eksamener og eksamensform dette semesteret: 1 muntlig, 1 skriftlig, 1 hjemmeeksamen
Tidligere utdanning: Forprøver, mellomfag spansk og grunnfag historie (UiB)
Innsats dette semesteret: Heller dårlig
__________________
~Gremli og lillemann mus~
Defaitisme og mismot er borgerlige holdninger

Gremli er logget av   Svar med sitering
Old 17-11-2004, 19:09   #2
innocenta
Supermedlem
 
innocentas avatar
 
Ble medlem: Dec 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 518
innocenta har mye å være stolt av.innocenta har mye å være stolt av.innocenta har mye å være stolt av.innocenta har mye å være stolt av.innocenta har mye å være stolt av.innocenta har mye å være stolt av.innocenta har mye å være stolt av.innocenta har mye å være stolt av.innocenta har mye å være stolt av.
Sv: Opprop! (Studenter, foren Eder!)

Nick: innocenta
Studiested: Universitetet i Oslo
Studium: Litteraturformidling, bachelor, 3.semester
Antall eksamener og eksamensform dette semesteret: 1 mappe, 1 semesteroppgave, 2 oppgaver der en velges ut som eksamensoppgave.
Tidligere utdanning: har ikke fullført annet enn vgs, men gikk historie grunnfag uten å ta avsluttende eksamen
Innsats dette semesteret: Preget av sykdom dessverre
__________________
Hege & Marcus (28.12.00)

Wise men speak when they have something to say,
fools speak when they have to say something.


Velkommen til http://www.pratekompaniet.com/
innocenta er logget av   Svar med sitering
Old 17-11-2004, 19:21   #3
emin
VIP-Medlem
 
emins avatar
 
Ble medlem: Dec 2001
Sted: Harstad
Meldinger: 5.875
emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Opprop! (Studenter, foren Eder!)

Nick: Emin
Studiested: Høgskolen i Harstad
Studium: Sykepleie deltid 1.studieår
Antall eksamener og eksamensform dette semester: Null og niks
Tidligere utdanning: Fullført vgs., 6 vekttall fra øk/ad, grunnfag statsvitenskap (men strøk til eksamen)
Innsats dette semester: God! En innsats jeg selv synes jeg kan være stolt av.
__________________
Hilsen Emin, mamma til Elise Marine (20.11.01) og gift med ^Eagle^

emin er logget av   Svar med sitering
Old 17-11-2004, 19:29   #4
Høns
Supermedlem
 
Hønss avatar
 
Ble medlem: Jul 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 573
Høns har mye å være stolt av.Høns har mye å være stolt av.Høns har mye å være stolt av.Høns har mye å være stolt av.Høns har mye å være stolt av.Høns har mye å være stolt av.Høns har mye å være stolt av.Høns har mye å være stolt av.Høns har mye å være stolt av.
Sv: Opprop! (Studenter, foren Eder!)

Nick: Høns

Studiested: Universitetet i Bergen

Studium: Master i administrasjon og organisasjonsvitenskap

Antall eksamener og eksamensform dette semesteret: 3 skriftlige

Tidligere utdanning: Religion grunnfag, arbeids og organisasjonspyskologi, adm.org mellomfag, forprøver

Innsats dette semesteret: Tja, ikke verst
__________________
Høns og Fredrik

Høns er logget av   Svar med sitering
Old 17-11-2004, 19:59   #5
~TM~
Veteranmedlem
 
~TM~s avatar
 
Ble medlem: Nov 2001
Meldinger: 3.552
~TM~ har et ubeskrivelig bra rykte.~TM~ har et ubeskrivelig bra rykte.~TM~ har et ubeskrivelig bra rykte.~TM~ har et ubeskrivelig bra rykte.~TM~ har et ubeskrivelig bra rykte.~TM~ har et ubeskrivelig bra rykte.~TM~ har et ubeskrivelig bra rykte.~TM~ har et ubeskrivelig bra rykte.~TM~ har et ubeskrivelig bra rykte.~TM~ har et ubeskrivelig bra rykte.~TM~ har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Opprop! (Studenter, foren Eder!)

Nick: ~TM~

Studiested: Høgskolen i Telemark

Studium: 2. året ved 3-årig bachelor førskolelærer
Antall eksamener og eksamensform dette semesteret: INGEN!!!!!!

Tidligere utdanning: Ingen ensrettet og strukturert utdanning, jeg slet lenge med å finne ut hva jeg skulle bli når jeg ble stor. Det ble 10 vekttall her og 10 vekttall der, forfatterstudiet i Bø, m.m.

Innsats dette semesteret: Ikke noe særlig å skryte av. Jeg har vært og er syk.
__________________
TM og rødtoppen (f.06.02)

Små barn sover ikke - de ligger bare til lading!

~TM~ er logget av   Svar med sitering
Old 17-11-2004, 21:17   #6
Omega
Supermedlem
 
Omegas avatar
 
Ble medlem: Oct 2003
Sted: Sørlandet
Meldinger: 713
Omega har et ubeskrivelig bra rykte.Omega har et ubeskrivelig bra rykte.Omega har et ubeskrivelig bra rykte.Omega har et ubeskrivelig bra rykte.Omega har et ubeskrivelig bra rykte.Omega har et ubeskrivelig bra rykte.Omega har et ubeskrivelig bra rykte.Omega har et ubeskrivelig bra rykte.Omega har et ubeskrivelig bra rykte.Omega har et ubeskrivelig bra rykte.Omega har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Opprop! (Studenter, foren Eder!)

Nick: Omega
Studiested: Høgskolen i Agder
Studium: Master off. adm.
Antall eksamener og eksamensform dette semesteret: 2 hjemmeeksamener og en muntlig
Tidligere utdanning: Mer enn jeg har bruk for
Innsats dette semesteret: Midt på treet, eller når jeg tenker meg om; gravid og full jobb + studier.... Kjempebra innsats faktisk
__________________
Omega og Klumpen, f. juli 2003
Omega er logget av   Svar med sitering
Old 17-11-2004, 23:00   #7
Mathias sin mamma
Seniormedlem
 
Mathias sin mammas avatar
 
Ble medlem: Nov 2002
Sted: Akershus
Meldinger: 2.049
Mathias sin mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mathias sin mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mathias sin mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mathias sin mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mathias sin mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mathias sin mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mathias sin mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mathias sin mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mathias sin mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mathias sin mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mathias sin mamma har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Opprop! (Studenter, foren Eder!)

Nick: Mathias sin mamma
Studiested: Universitetet i Oslo
Studium: Bachelorgrad i Europeiske og Amerikanske studier med studieretning Storbritannia og Irland
Antall eksamener og eksamensform dette semesteret: 2 Hjemmeeksamener (Antisemittismens Historie i Europa og Keltiske kulturstudier)og 3 skoleeksamener (Engelsk Grammatikk, Engelsk Fonetikk og Exfac)
Tidligere utdanning: A - levels i moderne Historie og Psykologi fra England. Studiekompetanse tatt gjennom NKS.
Innsats dette semesteret: Bra. Er fornøyd med innsatsen, men med 45 studiepoeng og 55% nattjobb har det blitt mye. I tillegg har både jeg, mannen og Mathias hatt ært litt syke, så jeg føler meg ikke veldig forberedt...
__________________
Mathias sin mamma
Mathias sin mamma er logget av   Svar med sitering
Old 17-11-2004, 23:30   #8
Umuriel
Seniormedlem
 
Umuriels avatar
 
Ble medlem: Dec 2001
Sted: Bergen
Meldinger: 1.988
Umuriel har mye å være stolt av.Umuriel har mye å være stolt av.Umuriel har mye å være stolt av.Umuriel har mye å være stolt av.Umuriel har mye å være stolt av.Umuriel har mye å være stolt av.Umuriel har mye å være stolt av.Umuriel har mye å være stolt av.Umuriel har mye å være stolt av.
Sv: Opprop! (Studenter, foren Eder!)

Nick: Umuriel
Studiested: Høgskolen i Bergen
Studium: 2. året på sosionomutdanningen (eller Bachelor i sosialt arbeid som det også heter nå.)
Antall eksamener og eksamensform dette semesteret: 3 oppgaver (av ulik størrelse og vektlegging av studiepoeng) som skal leveres i en mappe til evaluering 14.02.2005.
Tidligere utdanning: Ex.phil. og ex.fac. ved UIB.
Innsats dette semesteret: Ikke så mye å skryte av.
__________________
Hilsen Umuriel & Henrik (f.17/11/01)
Umuriel er logget av   Svar med sitering
Old 18-11-2004, 12:32   #9
vicci
Veteranmedlem
 
viccis avatar
 
Ble medlem: Nov 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 4.075
vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Opprop! (Studenter, foren Eder!)

Nick: vicci
Studiested: UiO
Studium: bachelor i realfag
Antall eksamener og eksamensform dette semesteret: 2 midtveis, 2 prosjekter, 3 obliger, 2 slutteksamner skriftlig og en muntlig
Tidligere utdanning: forbredende
Innsats dette semesteret:
__________________
fra vicci og TK
vicci er logget av   Svar med sitering
Old 18-11-2004, 13:41   #10
hormonbølla
Medlem
 
hormonbøllas avatar
 
Ble medlem: May 2004
Sted: sunnmøre
Meldinger: 70
hormonbølla er fantastisk mot andre.hormonbølla er fantastisk mot andre.hormonbølla er fantastisk mot andre.hormonbølla er fantastisk mot andre.hormonbølla er fantastisk mot andre.hormonbølla er fantastisk mot andre.
Sv: Opprop! (Studenter, foren Eder!)

heisann.. rimelig ny her, så jeg fører meg opp på lista jeg og.


Nick: Hormonbølla

Studisted: høgskulen i volda

Studium: Barnevernspedagogikk 2 året

Antall eksamener: to en mappe og en integrert eksamen begge til våren

tidligere utdanning: mye men bare sammfunnsfag årseining som er fullført.

innsats dette semesteret: altfor høy, høygravid i to mnd på skole, deretter fødsel, tre dager barselpermisjon for å begynne for fullt på praksisrapport frem til 17 des. reiser to timer pr dag til skolen sammen med minsten, alene med to i tillegg til skole... jahh er fornøyd med innsatsen jeg...
__________________
Mathea Johanne født 18 oktober

hormonbølla er logget av   Svar med sitering
Svar


Diskusjonverktøy
Visningsmodus

Forumregler
Du kan ikke lage nye diskusjoner
Du kan ikke legge inn svar
Du kan ikke bruke vedlegg
Du kan ikke redigere egne meldinger

vB kode er
Smilies er
[IMG] kode er
HTML-kode er Av
Forumhopp



Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 06:49.

 

Powered by: vBulletin Version 3.0.1,
Copyright ©2000 - 2004, Jelsoft Enterprises Ltd.
Alt innhold ©2001-2004 NybaktMamma.com
Sidene driftes av KlemBrandt AS.
Vilkår for bruk av Møteplassen