Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Barnestell
Brukernavn
Passord

Svar  
 
Diskusjonverktøy Visningsmodus
Gammel 05-06-2007, 19:52   #1
Trollungen`s mor
Medlem
 
Ble medlem: Jun 2005
Meldinger: 218
Trollungen`s mor er fantastisk mot andre.Trollungen`s mor er fantastisk mot andre.Trollungen`s mor er fantastisk mot andre.Trollungen`s mor er fantastisk mot andre.Trollungen`s mor er fantastisk mot andre.Trollungen`s mor er fantastisk mot andre.Trollungen`s mor er fantastisk mot andre.Trollungen`s mor er fantastisk mot andre.Trollungen`s mor er fantastisk mot andre.Trollungen`s mor er fantastisk mot andre.Trollungen`s mor er fantastisk mot andre.
2.åring som er veldig bilsyk:-(

Håper dere har noen gode råd som hjelper...

Uansett om hun sitter fremover eller bakover så kaster hun opp...

bra vi har 2 stoler så de står til tørk annenhver dag nesten:-(

Syntes det har blitt værre i det siste uten at jeg kommer på noen grunn til det
__________________
Mamma til ei trolljente -05
hun blir storesøster i Januar
Trollungen`s mor is offline   Svar med sitering
Gammel 05-06-2007, 19:58   #2
Klemmen
Medlem
 
Klemmens avatar
 
Ble medlem: Jul 2004
Bosted: BERGEN
Meldinger: 339
Klemmen er fantastisk mot andre.Klemmen er fantastisk mot andre.Klemmen er fantastisk mot andre.Klemmen er fantastisk mot andre.Klemmen er fantastisk mot andre.Klemmen er fantastisk mot andre.Klemmen er fantastisk mot andre.Klemmen er fantastisk mot andre.Klemmen er fantastisk mot andre.Klemmen er fantastisk mot andre.Klemmen er fantastisk mot andre.
Sv: 2.åring som er veldig bilsyk:-(

De selger noen armbånd på apoteket som skal hjelpe mot reisesyke. Er jo kanskje verd å prøve?
__________________

Klemmen is offline   Svar med sitering
Gammel 05-06-2007, 20:03   #3
Trollungen`s mor
Medlem
 
Ble medlem: Jun 2005
Meldinger: 218
Trollungen`s mor er fantastisk mot andre.Trollungen`s mor er fantastisk mot andre.Trollungen`s mor er fantastisk mot andre.Trollungen`s mor er fantastisk mot andre.Trollungen`s mor er fantastisk mot andre.Trollungen`s mor er fantastisk mot andre.Trollungen`s mor er fantastisk mot andre.Trollungen`s mor er fantastisk mot andre.Trollungen`s mor er fantastisk mot andre.Trollungen`s mor er fantastisk mot andre.Trollungen`s mor er fantastisk mot andre.
Sv: 2.åring som er veldig bilsyk:-(

Armbånd? det har jeg ikke hørt om engang


da skal jeg på apoteket, takk for tips
__________________
Mamma til ei trolljente -05
hun blir storesøster i Januar
Trollungen`s mor is offline   Svar med sitering
Gammel 05-06-2007, 20:07   #4
Kaaka
Veteranmedlem
 
Kaakas avatar
 
Ble medlem: Jun 2005
Bosted: Kristiansand
Meldinger: 3.794
Kaaka har en strålende fremtid.Kaaka har en strålende fremtid.Kaaka har en strålende fremtid.Kaaka har en strålende fremtid.Kaaka har en strålende fremtid.Kaaka har en strålende fremtid.Kaaka har en strålende fremtid.Kaaka har en strålende fremtid.Kaaka har en strålende fremtid.Kaaka har en strålende fremtid.Kaaka har en strålende fremtid.
Sv: 2.åring som er veldig bilsyk:-(

-Fest på lynavleder på bilen. Fås kjøpt på bensinstasjoner. Det er gammelt kjærringråd. Funker på meg som er helt ekstrem. Jeg er som en bryter dersom den ramler av.

-Båndene har du allerede fått tips om.

-PLaster på navlen.
__________________
Det er bedre å være feit enn teit. Det første kan man hvertfall gjøre noe med!
Kaaka is offline   Svar med sitering
Gammel 11-06-2007, 09:41   #5
Leonore
Medlem
 
Leonores avatar
 
Ble medlem: Jun 2003
Bosted: Bergen
Meldinger: 382
Leonore er fantastisk mot andre.Leonore er fantastisk mot andre.Leonore er fantastisk mot andre.Leonore er fantastisk mot andre.Leonore er fantastisk mot andre.Leonore er fantastisk mot andre.Leonore er fantastisk mot andre.Leonore er fantastisk mot andre.Leonore er fantastisk mot andre.Leonore er fantastisk mot andre.Leonore er fantastisk mot andre.
Sv: 2.åring som er veldig bilsyk:-(

Seaband, heter disse armbåndene - og de funker på min jente. De har de dessverre ikke på alle apotek, så det kan hende du må spørre litt rundt. Båndene funker forresten også på kvalme ved graviditet og ved sjøsyke (som jeg bruker de for!).

Jenta mi blir også bilsyk, særlig ved kjøring i by og når alle andre enn meg kjører. Skal dere lengre strekninger så anbefaler jeg reisesyketabletter i tillegg til seaband, det går fint an å bruke på små barn (spør gjerne på apoteket hvilket merke som er best).

Og ikke minst: kjør forsiktig - ingen brå stopp/start, ingen kjappe/krappe svinger og alltid under fartsgrensen. Men det regner jeg med dere gjør, da.
__________________
Leo & Ida Marie [2003]
Leonore is offline   Svar med sitering
Gammel 11-06-2007, 10:22   #6
Jessie
VIP-Medlem
 
Jessies avatar
 
Ble medlem: Oct 2003
Bosted: Toppen av kransekaka
Meldinger: 5.483
Jessie har et ubeskrivelig bra rykte.Jessie har et ubeskrivelig bra rykte.Jessie har et ubeskrivelig bra rykte.Jessie har et ubeskrivelig bra rykte.Jessie har et ubeskrivelig bra rykte.Jessie har et ubeskrivelig bra rykte.Jessie har et ubeskrivelig bra rykte.Jessie har et ubeskrivelig bra rykte.Jessie har et ubeskrivelig bra rykte.Jessie har et ubeskrivelig bra rykte.Jessie har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: 2.åring som er veldig bilsyk:-(

Jeg må gi min snart 4-åring bilsyketabletter.. da blir reisen så mye hyggeliger for både liten og stor.

Lykke til.
__________________


Jessie, Pruseluska sept-03 og Pruselusken juni-06
Ooog, vi krymper og vi krymper... trallalallalallalaaaaaa.. 29,3 kg hittil..

"Snille piker kommer til himmelen, slemme piker kommer dit de vil."
Jessie is offline   Svar med sitering
Gammel 11-06-2007, 10:36   #7
Helene Harefrøken
Æresmedlem - Moderator
 
Helene Harefrøkens avatar
 
Ble medlem: May 2005
Bosted: Midgard
Meldinger: 13.617
Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: 2.åring som er veldig bilsyk:-(

Har lest at det lønner å holde seg unna melkeprodukter før og under bilturen, så det kan jo være verdt et forsøk. Det kan i hvert fall virke preventivt

Her er det jo mange fine tips, så krysser fingrene for at dere finner noe som kan hjelpe henne
Helene Harefrøken is offline   Svar med sitering
Gammel 12-06-2007, 23:33   #8
Lady
Medlem
 
Ladys avatar
 
Ble medlem: Jan 2006
Meldinger: 277
Lady har mye å være stolt av.Lady har mye å være stolt av.Lady har mye å være stolt av.Lady har mye å være stolt av.Lady har mye å være stolt av.Lady har mye å være stolt av.Lady har mye å være stolt av.Lady har mye å være stolt av.Lady har mye å være stolt av.Lady har mye å være stolt av.Lady har mye å være stolt av.
Sv: 2.åring som er veldig bilsyk:-(

Kjør forsiktig gjennom svingene, rolig i giring, trekk forsiktig opp og ikke bom gass... masse frisk luft i bilen i tillegg til alle andre tips boller hjelper for å roe magen eller Coca Cola.
Er selv plaget av bilsyk og har en jente som blir fort syk i bilen også

Sist redigert av Lady den 12-06-2007 kl 23:36.
Lady is offline   Svar med sitering
Gammel 13-06-2007, 10:44   #9
Kaaka
Veteranmedlem
 
Kaakas avatar
 
Ble medlem: Jun 2005
Bosted: Kristiansand
Meldinger: 3.794
Kaaka har en strålende fremtid.Kaaka har en strålende fremtid.Kaaka har en strålende fremtid.Kaaka har en strålende fremtid.Kaaka har en strålende fremtid.Kaaka har en strålende fremtid.Kaaka har en strålende fremtid.Kaaka har en strålende fremtid.Kaaka har en strålende fremtid.Kaaka har en strålende fremtid.Kaaka har en strålende fremtid.
Sv: 2.åring som er veldig bilsyk:-(

Sier det igjen jeg... Lynavleder på bilen!
__________________
Det er bedre å være feit enn teit. Det første kan man hvertfall gjøre noe med!
Kaaka is offline   Svar med sitering
Gammel 17-06-2007, 20:23   #10
Trollungen`s mor
Medlem
 
Ble medlem: Jun 2005
Meldinger: 218
Trollungen`s mor er fantastisk mot andre.Trollungen`s mor er fantastisk mot andre.Trollungen`s mor er fantastisk mot andre.Trollungen`s mor er fantastisk mot andre.Trollungen`s mor er fantastisk mot andre.Trollungen`s mor er fantastisk mot andre.Trollungen`s mor er fantastisk mot andre.Trollungen`s mor er fantastisk mot andre.Trollungen`s mor er fantastisk mot andre.Trollungen`s mor er fantastisk mot andre.Trollungen`s mor er fantastisk mot andre.
Sv: 2.åring som er veldig bilsyk:-(

Tusen takk for mange gode råd jenter
__________________
Mamma til ei trolljente -05
hun blir storesøster i Januar
Trollungen`s mor is offline   Svar med sitering
Svar

Antall aktive brukere som ser denne diskusjonen: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)
 
Diskusjonverktøy
Visningsmodus

Forumregler
Du kan ikke lage nye diskusjoner
Du kan ikke legge inn svar
Du kan ikke bruke vedlegg
Du kan ikke redigere egne meldinger

vB kode er
Smilies er
[IMG] kode er
HTML-kode er Av
Forumhopp


Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 07:52.







Powered by: vBulletin Version 3.5.2,
Copyright ©2000 - 2007, Jelsoft Enterprises Ltd.
Alt innhold ©2001-2007 NybaktMamma.com