Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hus og hjem
Brukernavn
Passord

Svar  
 
Diskusjonverktøy Visningsmodus
Gammel 20-09-2007, 22:25   #91
Rubella
Supermedlem
 
Rubellas avatar
 
Ble medlem: Aug 2003
Bosted: Buskerud
Meldinger: 557
Rubella er fantastisk mot andre.Rubella er fantastisk mot andre.Rubella er fantastisk mot andre.Rubella er fantastisk mot andre.Rubella er fantastisk mot andre.Rubella er fantastisk mot andre.Rubella er fantastisk mot andre.Rubella er fantastisk mot andre.Rubella er fantastisk mot andre.Rubella er fantastisk mot andre.Rubella er fantastisk mot andre.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Denne tavlen ligger og venter på meg på postkontoret. Gleder meg til å hente den i morgen. Håper bare den er like fin som på bildet da....



Bestillte også noen glassknotter og en krok til å henge opp lanterne..



Ja, nå fant jeg ikke bildet av kroken jeg hadde bestillt og betalt da. Det er iallefall en svart krok (oppheng) i smijern da.

Knottene hadde jeg tenkt å bruke på et vitrineskap jeg har malt, men så får jeg ikke av de opprinnelige knottene. Så da får jeg kjøpe et annet skap eller noe annet jeg kan få brukt knottene til da...
__________________
f.08.11.03, f.26.11.05 og f.02.06.07
Rubella is offline   Svar med sitering
Gammel 20-09-2007, 22:52   #92
Husmusa
Medlem
 
Husmusas avatar
 
Ble medlem: Sep 2007
Meldinger: 383
Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Sitat:
Opprinnelig melding av labbeline:
Har kjøpt meg et garderobeskap på Finn.no.. Mannen min henter det nå!!
Skal male det eggehvitt utenpå, men har lyst å ha en annen farge inni.. En lys, dus blåfarge kanskje?? Noen som har noen forslag?? Vi har blå ytterdør, og skapet skal stå i gangen. Tapeten er lyse lyse grå..
Og så lurte jeg på: hvilken glansgrad ville dere brukt inni?? Tenkte å ha glans 40 utenpå.. Hadde det vært stilig med en annen glansgrad inni??

Driver å maler en gammel kjøkkenbenk i glansgrad 40 nå. Skal ha en kontrast farge inni skuffer og skap den blir også i glansgrad 40, men vi skal ha den på badet og da er det greit at det er lett å vaske inni også.
Tror egentlig jeg ville valgt det uansett. Kan få en annen glød som virker mattere (om det er det du vil) ved å lasere eller patinere.

Hent fargeprøver på alle de blåfargene du tror og ikke tror vil passe. Mye lettere å se når du har tapeten og døren din i nærheten. Da får du også rette lyset der skapet skal stå.

Her er ett skap fra Emilplassen. Noe slikt du tenkte, ikke sant...
Lekkert!


"Skatollet og skapet ble malt i "gamle farger" som Creme og Gustaviansk blå. Pusset og patinert."
__________________
Husmus og hønemor
Huset vårt

Sist redigert av Husmusa den 20-09-2007 kl 22:54.
Husmusa is offline   Svar med sitering
Gammel 20-09-2007, 22:55   #93
Ane Rikke
Supermedlem
 
Ane Rikkes avatar
 
Ble medlem: Sep 2004
Bosted: Akershus
Meldinger: 659
Ane Rikke er fantastisk mot andre.Ane Rikke er fantastisk mot andre.Ane Rikke er fantastisk mot andre.Ane Rikke er fantastisk mot andre.Ane Rikke er fantastisk mot andre.Ane Rikke er fantastisk mot andre.Ane Rikke er fantastisk mot andre.Ane Rikke er fantastisk mot andre.Ane Rikke er fantastisk mot andre.Ane Rikke er fantastisk mot andre.Ane Rikke er fantastisk mot andre.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Piano gis bort i oslo! Synes det er så fint med et eldre piano til denne shabby stilen! Har selv et sortmalt stående i stua!
http://www.finn.no/finn/viewimage?fi....svl=Minibilde
__________________
Storebror 2000 Lillebror 2004
2007!!

[Lyst å ha perfect home party og bor i Oslo eller på romerike? Send pm!
Jeg aner ikke hva jeg skal ha som mitt nicknavn!!?[/color]
Ane Rikke is offline   Svar med sitering
Gammel 20-09-2007, 23:33   #94
Alibaba
Supermedlem
 
Alibabas avatar
 
Ble medlem: Mar 2005
Bosted: Sunnmøre
Meldinger: 1.409
Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Er i gang med å pusse kjøkkenmøblene mine!
Fikk et lite kick sent i kveld og satte i gang! Håper jeg har nok grunning til ivertfall alle 4 stolene, tror ikke det er nok til bordet og. Så må nok ut å kjøpe mer i morgen! Så blir de hvitmalt.
Skulle helst kjøpt meg gamle fine møbler og malt, men det jeg fant her i området på finn.no vart litt for dyrt for meg. Så da får jeg klare meg med det jeg har akkurat nå
__________________
Juli 2005



Alibaba is offline   Svar med sitering
Gammel 20-09-2007, 23:35   #95
*Anita*
Veteranmedlem
 
*Anita*s avatar
 
Ble medlem: Sep 2004
Bosted: Sørlandet:)
Meldinger: 3.720
*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Husk bilder,Alibaba
__________________

Alexander(04) er stolt storebror

*Anita* is offline   Svar med sitering
Gammel 20-09-2007, 23:36   #96
Rubella
Supermedlem
 
Rubellas avatar
 
Ble medlem: Aug 2003
Bosted: Buskerud
Meldinger: 557
Rubella er fantastisk mot andre.Rubella er fantastisk mot andre.Rubella er fantastisk mot andre.Rubella er fantastisk mot andre.Rubella er fantastisk mot andre.Rubella er fantastisk mot andre.Rubella er fantastisk mot andre.Rubella er fantastisk mot andre.Rubella er fantastisk mot andre.Rubella er fantastisk mot andre.Rubella er fantastisk mot andre.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Sitat:
Opprinnelig melding av Alibaba:
Er i gang med å pusse kjøkkenmøblene mine!
Fikk et lite kick sent i kveld og satte i gang! Håper jeg har nok grunning til ivertfall alle 4 stolene, tror ikke det er nok til bordet og. Så må nok ut å kjøpe mer i morgen! Så blir de hvitmalt.
Skulle helst kjøpt meg gamle fine møbler og malt, men det jeg fant her i området på finn.no vart litt for dyrt for meg. Så da får jeg klare meg med det jeg har akkurat nå

Man tager hva man haver vettu (eller noe i den duren der) . Det gjør jeg for øyeblikket også .

Legger du ut bilde av før og etter maling da eller?? .
__________________
f.08.11.03, f.26.11.05 og f.02.06.07
Rubella is offline   Svar med sitering
Gammel 20-09-2007, 23:42   #97
Husmusa
Medlem
 
Husmusas avatar
 
Ble medlem: Sep 2007
Meldinger: 383
Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Skal bli spennende å se, Alibaba!
__________________
Husmus og hønemor
Huset vårt
Husmusa is offline   Svar med sitering
Gammel 21-09-2007, 00:38   #98
Alibaba
Supermedlem
 
Alibabas avatar
 
Ble medlem: Mar 2005
Bosted: Sunnmøre
Meldinger: 1.409
Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Sitat:
Opprinnelig melding av *Anita*:
Husk bilder,Alibaba

Sitat:
Opprinnelig melding av Rubella:
Man tager hva man haver vettu (eller noe i den duren der) . Det gjør jeg for øyeblikket også .

Legger du ut bilde av før og etter maling da eller?? .

Sitat:
Opprinnelig melding av Husmusa:
Skal bli spennende å se, Alibaba!

Har tatt "før" bilder, så skal legge inn bilder når jeg er ferdig Håper resultatet blir brukbart nå da. Er litt spent. Akkurat fått grunnet stolene, og må kjøpe mer grunning i morgen. Så satser på å få satt i gang med malingen i morgen! Rett avgårde for å kjøpe en bedre malekost og mer grunning når junior drar til dagmamma i morgen tidlig!!

Har også kjøpt et par gamle barnestoler på finn.no i kveld!
__________________
Juli 2005




Sist redigert av Alibaba den 21-09-2007 kl 00:42.
Alibaba is offline   Svar med sitering
Gammel 21-09-2007, 00:53   #99
Alibaba
Supermedlem
 
Alibabas avatar
 
Ble medlem: Mar 2005
Bosted: Sunnmøre
Meldinger: 1.409
Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Må bare vise ene barnestolen jeg kjøpte Kommer vel i posten om noen dager.

Forslag til hva jeg skal gjøre med den? Bare male den hvit, eller..?



Også har jeg bestilt en klokke


Den skal garantert skifte farge!!
__________________
Juli 2005



Alibaba is offline   Svar med sitering
Gammel 21-09-2007, 00:59   #100
maylen
Veteranmedlem
 
maylens avatar
 
Ble medlem: Mar 2004
Bosted: finnmark
Meldinger: 4.730
maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Er det hit jeg må for å finne dere?


Hjeeeelp!

Skal begynne oppussing i morgen, og vi finner ikke fargen Creme her. Tenkte på creme på vegger, og eggehvit på lister, vinduskarmer, kjøkkeninnredning osv...

Hva kan ligne? Er ikke helt trygg på at fargekartene viser den "sanne" fargen.
__________________
Robin 10 år.
Elias ble 15 dager.
Ane Victoria født august -04.
maylen is offline   Svar med sitering
Svar

Antall aktive brukere som ser denne diskusjonen: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)
 
Diskusjonverktøy
Visningsmodus

Forumregler
Du kan ikke lage nye diskusjoner
Du kan ikke legge inn svar
Du kan ikke bruke vedlegg
Du kan ikke redigere egne meldinger

vB kode er
Smilies er
[IMG] kode er
HTML-kode er Av
Forumhopp


Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 10:14.







Powered by: vBulletin Version 3.5.2,
Copyright ©2000 - 2007, Jelsoft Enterprises Ltd.
Alt innhold ©2001-2007 NybaktMamma.com