Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hus og hjem
Brukernavn
Passord

Svar  
 
Diskusjonverktøy Visningsmodus
Gammel 21-09-2007, 12:04   #111
Zarafina
Supermedlem
 
Zarafinas avatar
 
Ble medlem: Aug 2007
Bosted: Bryne
Meldinger: 537
Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

da har jeg sendt melding og spurt han. da er lille blink nr 1 og så kano. Det vi kan gjøre er at vi hver for oss henter det,og betaler 500 kr hver. han skulle ha 1000 kr for alt. jeg har sagt jeg tar alt. Men så ska eg selge sjenken,pga plassmangel og lite penger. hi hi.
jeg skal og se på det i dag halv 6 i tananger
__________________
Hilsen Zarafina

Celina 02.06.04 og Kevin 25.01.06
Zarafina is offline   Svar med sitering
Gammel 21-09-2007, 12:26   #112
Lille Blink
Veteranmedlem
 
Lille Blinks avatar
 
Ble medlem: Nov 2004
Bosted: Jæren...
Meldinger: 3.619
Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Sitat:
Opprinnelig melding av Zarafina:
da har jeg sendt melding og spurt han. da er lille blink nr 1 og så kano. Det vi kan gjøre er at vi hver for oss henter det,og betaler 500 kr hver. han skulle ha 1000 kr for alt. jeg har sagt jeg tar alt. Men så ska eg selge sjenken,pga plassmangel og lite penger. hi hi.
jeg skal og se på det i dag halv 6 i tananger
Husk å ta bilder inni skjenken og så de føttene da
Vi skal ha folk i dag og så skal vi i bryllupp i morgen...
Viss du gidder så hadde det vært supert om du kunne ha hentet begge deler og så kan jeg hente den hos deg eller noe... Du skjønner det at på søndag så skal hente en antikk sofa for meg og så får jeg egentlig ikke lov til å bruke penger på mer... Så det jeg tenkte var at jeg skulle gjøre dette i det skjulte Han reiser nemlig offshore på mandag så da kan jeg hente den uten at han merker noe av det... så når han kommer hjem så har jeg gjort den ferdig å sånn og da syntes han sikkert den er blitt like fin som resten og så blir han heller glad enn oppgitt... Helt opp til deg Zarafina om hvordan du vil gjøre det, men det blir best for meg hvertfall Hva var det andre han skulle selge?
__________________

Adeles bildegalleri
Hagetråden
14 sept 2007: 1år siden vi mistet vår kjære A
Lille Blink is offline   Svar med sitering
Gammel 21-09-2007, 12:27   #113
Lille Blink
Veteranmedlem
 
Lille Blinks avatar
 
Ble medlem: Nov 2004
Bosted: Jæren...
Meldinger: 3.619
Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

jeg bor på klepp forresten, så Bryne er ikke langt unna heller
__________________

Adeles bildegalleri
Hagetråden
14 sept 2007: 1år siden vi mistet vår kjære A
Lille Blink is offline   Svar med sitering
Gammel 21-09-2007, 12:52   #114
Zarafina
Supermedlem
 
Zarafinas avatar
 
Ble medlem: Aug 2007
Bosted: Bryne
Meldinger: 537
Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Sitat:
Opprinnelig melding av Lille Blink:
jeg bor på klepp forresten, så Bryne er ikke langt unna heller

eg vet kor du bor eg ska ha spisebordet og stolene han selger. ja skal ta bilder av den
__________________
Hilsen Zarafina

Celina 02.06.04 og Kevin 25.01.06
Zarafina is offline   Svar med sitering
Gammel 21-09-2007, 18:41   #115
Lailaras
Seniormedlem
 
Lailarass avatar
 
Ble medlem: Aug 2006
Bosted: Rogaland
Meldinger: 1.644
Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Dagens dose PIANO GIS BORT:

Oslo:

http://finn.no/finn/bap/object?finnk...24&WT.svl=Link

Olso:

http://finn.no/finn/bap/object?finnk...24&WT.svl=Link

Kristiansand:

http://finn.no/finn/bap/object?finnk...4&WT.svl=Bilde

Nesbru:

http://finn.no/finn/bap/object?finnk...24&WT.svl=Link
__________________
Laila

Sist redigert av Lailaras den 21-09-2007 kl 18:56.
Lailaras is offline   Svar med sitering
Gammel 21-09-2007, 20:13   #116
Alibaba
Supermedlem
 
Alibabas avatar
 
Ble medlem: Mar 2005
Bosted: Sunnmøre
Meldinger: 1.409
Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Sitat:
Opprinnelig melding av Alibaba:
Trenger et lite råd ang kjøkkenmøblene mine som jeg holder på å male her nå. Ble litt usikker om jeg skal male alt hvitt, inkludert bordplata, eller om jeg burde feks mrkbeise bordplata??
Eller er det finest å ta alt hvitt? Er svart trekk på setet på stolene for tiden.


Maser en gang til jeg.. Hehe.. Har malt stolene nå, men ikke tatt bordet enda. Må bestemme meg om jeg skal ta hele helt hvitt eller om jeg skal beise bordplata mørk brun...
Hva ville dere gjort?

Kjøkkeninnredningen som dere ser litt av er hvitmalt og nesten svart plate og veggene på kjøkkenet er akkurat nå i fargen Skumring, men de blir snart Eggehvit.

Helt hvitt eller brun plate?
__________________
Juli 2005



Alibaba is offline   Svar med sitering
Gammel 21-09-2007, 20:19   #117
mammmamia
Seniormedlem
 
mammmamias avatar
 
Ble medlem: Mar 2006
Bosted: Trondheim
Meldinger: 2.678
mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Sitat:
Opprinnelig melding av Alibaba:
Maser en gang til jeg.. Hehe.. Har malt stolene nå, men ikke tatt bordet enda. Må bestemme meg om jeg skal ta hele helt hvitt eller om jeg skal beise bordplata mørk brun...
Hva ville dere gjort?

Kjøkkeninnredningen som dere ser litt av er hvitmalt og nesten svart plate og veggene på kjøkkenet er akkurat nå i fargen Skumring, men de blir snart Eggehvit.

Helt hvitt eller brun plate?



BRUN, BRUN, BRUUUUUUN! Kommer til å bli kjempelekkert! Men ikke helt sånn sortbrun, ville hatt den mellombrun, sånn valnøttfarge
__________________
Storebror okt 2003
Lillesøster jun 2006


~ Hvil i fred, Minstemann ~
mammmamia is offline   Svar med sitering
Gammel 21-09-2007, 20:43   #118
Alibaba
Supermedlem
 
Alibabas avatar
 
Ble medlem: Mar 2005
Bosted: Sunnmøre
Meldinger: 1.409
Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Sitat:
Opprinnelig melding av mammmamia:
BRUN, BRUN, BRUUUUUUN! Kommer til å bli kjempelekkert! Men ikke helt sånn sortbrun, ville hatt den mellombrun, sånn valnøttfarge
Har litt Bombay møbler i stuen, kanskje det er en fin brunfarge? Sånn omtrent...?

Klarer ikke bestemme meg!!
__________________
Juli 2005




Sist redigert av Alibaba den 21-09-2007 kl 20:45.
Alibaba is offline   Svar med sitering
Gammel 21-09-2007, 20:44   #119
Zarafina
Supermedlem
 
Zarafinas avatar
 
Ble medlem: Aug 2007
Bosted: Bryne
Meldinger: 537
Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

jeg skal trekke om noen stoler,hvor får jeg kjøpt billig stiftemaskin. og hvor finner jeg stoff? noen som har noen fine nettsteder?
__________________
Hilsen Zarafina

Celina 02.06.04 og Kevin 25.01.06
Zarafina is offline   Svar med sitering
Gammel 21-09-2007, 20:45   #120
Studenten
Medlem
 
Ble medlem: Nov 2005
Bosted: Hønefoss
Meldinger: 462
Studenten er fantastisk mot andre.Studenten er fantastisk mot andre.Studenten er fantastisk mot andre.Studenten er fantastisk mot andre.Studenten er fantastisk mot andre.Studenten er fantastisk mot andre.Studenten er fantastisk mot andre.Studenten er fantastisk mot andre.Studenten er fantastisk mot andre.Studenten er fantastisk mot andre.Studenten er fantastisk mot andre.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Jeg ville hatt mørk plate på bordet.
Studenten is offline   Svar med sitering
Svar

Antall aktive brukere som ser denne diskusjonen: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)
 
Diskusjonverktøy
Visningsmodus

Forumregler
Du kan ikke lage nye diskusjoner
Du kan ikke legge inn svar
Du kan ikke bruke vedlegg
Du kan ikke redigere egne meldinger

vB kode er
Smilies er
[IMG] kode er
HTML-kode er Av
Forumhopp


Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 10:15.







Powered by: vBulletin Version 3.5.2,
Copyright ©2000 - 2007, Jelsoft Enterprises Ltd.
Alt innhold ©2001-2007 NybaktMamma.com