Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hus og hjem
Brukernavn
Passord

Svar  
 
Diskusjonverktøy Visningsmodus
Gammel 21-09-2007, 21:04   #121
Lille Blink
Veteranmedlem
 
Lille Blinks avatar
 
Ble medlem: Nov 2004
Bosted: Jæren...
Meldinger: 3.619
Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Zarafina: Kjør til Kvadrat, husker ikke hva butikken heter, men den ligger rett ved BR leker... Der har de sinnsykt mye utvalg, er jo en kjempe stor butikk

Alibaba: Jeg ville også malt det i en valnøtt farge eller viss du pusser det og så beiser du det i fargen valnøtt. Ettersom det er et spisebord som blir vasket hver dag og herpa en del med så ville jeg etterpå ha tatt på en gjennomsiktig lakk (eller hva det er) som gjør at platen blir hard og blank... Husker ikke helt hva sistnevnte gjennomsiktige lakk heter, men bare spørr i en malerbutikk så vet de nok hva du mener
__________________

Adeles bildegalleri
Hagetråden
14 sept 2007: 1år siden vi mistet vår kjære A
Lille Blink is offline   Svar med sitering
Gammel 21-09-2007, 21:23   #122
mammmamia
Seniormedlem
 
mammmamias avatar
 
Ble medlem: Mar 2006
Bosted: Trondheim
Meldinger: 2.678
mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Sitat:
Opprinnelig melding av Lille Blink:
Zarafina: Kjør til Kvadrat, husker ikke hva butikken heter, men den ligger rett ved BR leker... Der har de sinnsykt mye utvalg, er jo en kjempe stor butikk

Alibaba: Jeg ville også malt det i en valnøtt farge eller viss du pusser det og så beiser du det i fargen valnøtt. Ettersom det er et spisebord som blir vasket hver dag og herpa en del med så ville jeg etterpå ha tatt på en gjennomsiktig lakk (eller hva det er) som gjør at platen blir hard og blank... Husker ikke helt hva sistnevnte gjennomsiktige lakk heter, men bare spørr i en malerbutikk så vet de nok hva du mener


Trestjerners gulvlakk er genial å bruke til slikt, den tåler ekstrem belastning, veldig kjekt med tanke på barn som slenger ting i bordet og sånn
__________________
Storebror okt 2003
Lillesøster jun 2006


~ Hvil i fred, Minstemann ~
mammmamia is offline   Svar med sitering
Gammel 21-09-2007, 22:29   #123
Husmusa
Medlem
 
Husmusas avatar
 
Ble medlem: Sep 2007
Meldinger: 383
Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Sitat:
Opprinnelig melding av labbeline:
Det skapet var nydelig!! Skal jammen følge rådet ditt og ta med fargeprøver hjem.. Det hadde jeg nok ikke kommet på av meg selv, nei.. Spennende med kjøkkenbenken din, da! Bilder??

Kommer bilder når den er ferdig! Er jo så kaldt her at malingen bruker uendelig med tid på å tørke. Passer ikke meg som gjerne vil bli ferdig i går...
Har fått på ett strøk med begge fargene nå. Holder med ett til med unntak av topplaten, der tror jeg det må på tre strøk pga av slitasje.

Alibaba: Jeg driver også å pusser opp ett gammelt kjøkkenbord. Der blir bena eggehvite, men topplaten skal få være som den er. Deilig slitt og innbakt av gamle bestemor hender. Skal vokse en ileggsplate i ett forsøk på å få samme fargen som resten.
Det kan kansje være ett tips til bordet ditt også. Får voks i flere forskjellige nyanser. Ser ut som bordplaten din er ubehandlet og da går voksing greit. Er den lakket må den pusses ned først...
__________________
Husmus og hønemor
Huset vårt
Husmusa is offline   Svar med sitering
Gammel 22-09-2007, 10:57   #124
Kiara_pus
Seniormedlem
 
Kiara_puss avatar
 
Ble medlem: Oct 2004
Meldinger: 1.928
Kiara_pus har mye å være stolt av.Kiara_pus har mye å være stolt av.Kiara_pus har mye å være stolt av.Kiara_pus har mye å være stolt av.Kiara_pus har mye å være stolt av.Kiara_pus har mye å være stolt av.Kiara_pus har mye å være stolt av.Kiara_pus har mye å være stolt av.Kiara_pus har mye å være stolt av.Kiara_pus har mye å være stolt av.Kiara_pus har mye å være stolt av.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Sitat:
Opprinnelig melding av hildegunn:
Ønsker meg ett nytt salongbord.
Tenkt litt på dette:


1995 kr på bohus.( ønsker meg det til jul)

Det var fint, tror jeg må ønske meg det jeg og.
__________________
Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill, og for øvrig kan man gjøre som man vil!




Kiara_pus is offline   Svar med sitering
Gammel 22-09-2007, 11:04   #125
Kiara_pus
Seniormedlem
 
Kiara_puss avatar
 
Ble medlem: Oct 2004
Meldinger: 1.928
Kiara_pus har mye å være stolt av.Kiara_pus har mye å være stolt av.Kiara_pus har mye å være stolt av.Kiara_pus har mye å være stolt av.Kiara_pus har mye å være stolt av.Kiara_pus har mye å være stolt av.Kiara_pus har mye å være stolt av.Kiara_pus har mye å være stolt av.Kiara_pus har mye å være stolt av.Kiara_pus har mye å være stolt av.Kiara_pus har mye å være stolt av.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Sitat:
Opprinnelig melding av FairyC:




Disse tingene har jeg bestilt. Gleder meg til å hente pakka på postkontoret!
Har også bestilt noen flere ting, men de var det visst ikke bilde av lenger.
Bestilte også en liten skoletavle, skilt som det står "Bed and Breakfast" på,en trekasse hvvor det står "White Gerome" på, en julesokk med engel på og en ranke med brune hjerter på til jul.

Hvor har du bestilt dette fra? Kunne tenke meg en sånn aviskorg...
__________________
Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill, og for øvrig kan man gjøre som man vil!




Kiara_pus is offline   Svar med sitering
Gammel 22-09-2007, 11:11   #126
Alibaba
Supermedlem
 
Alibabas avatar
 
Ble medlem: Mar 2005
Bosted: Sunnmøre
Meldinger: 1.409
Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Sitat:
Opprinnelig melding av Kiara_pus:
Hvor har du bestilt dette fra? Kunne tenke meg en sånn aviskorg...

For å se hvor bilder er hentet fra, kan du høyreklikke på de, og velge egenskaper. Da får du opp adressen til bildet
De tingene der ser ut som de kommer fra lunehjem.no
__________________
Juli 2005



Alibaba is offline   Svar med sitering
Gammel 22-09-2007, 11:37   #127
FairyC
Medlem
 
FairyCs avatar
 
Ble medlem: Oct 2005
Bosted: Østfold
Meldinger: 258
FairyC er fantastisk mot andre.FairyC er fantastisk mot andre.FairyC er fantastisk mot andre.FairyC er fantastisk mot andre.FairyC er fantastisk mot andre.FairyC er fantastisk mot andre.FairyC er fantastisk mot andre.FairyC er fantastisk mot andre.FairyC er fantastisk mot andre.FairyC er fantastisk mot andre.FairyC er fantastisk mot andre.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Jepp! Fra lunehjem.no!
__________________
Bryllup Juli 2008
FairyC is offline   Svar med sitering
Gammel 22-09-2007, 13:11   #128
Alibaba
Supermedlem
 
Alibabas avatar
 
Ble medlem: Mar 2005
Bosted: Sunnmøre
Meldinger: 1.409
Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Pusser dere noe mellom første og andre malingstrøk?
Eller er det bare å male rett på første strøket?
__________________
Juli 2005



Alibaba is offline   Svar med sitering
Gammel 22-09-2007, 14:55   #129
FairyC
Medlem
 
FairyCs avatar
 
Ble medlem: Oct 2005
Bosted: Østfold
Meldinger: 258
FairyC er fantastisk mot andre.FairyC er fantastisk mot andre.FairyC er fantastisk mot andre.FairyC er fantastisk mot andre.FairyC er fantastisk mot andre.FairyC er fantastisk mot andre.FairyC er fantastisk mot andre.FairyC er fantastisk mot andre.FairyC er fantastisk mot andre.FairyC er fantastisk mot andre.FairyC er fantastisk mot andre.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Jippi Nå har jeg hentet tingene jeg bestilte fra Lunehjem! Er veldig fornøyd! Nå er det en salig blanding her hjemme av shabby/landlig/indisk inspirert med Buddaer og FairyC smak!!
__________________
Bryllup Juli 2008
FairyC is offline   Svar med sitering
Gammel 22-09-2007, 18:32   #130
labbeline
Medlem
 
Ble medlem: Mar 2007
Bosted: Randaberg
Meldinger: 225
labbeline er fantastisk mot andre.labbeline er fantastisk mot andre.labbeline er fantastisk mot andre.labbeline er fantastisk mot andre.labbeline er fantastisk mot andre.labbeline er fantastisk mot andre.labbeline er fantastisk mot andre.labbeline er fantastisk mot andre.labbeline er fantastisk mot andre.labbeline er fantastisk mot andre.labbeline er fantastisk mot andre.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Noen som husker nettadressen til å bestille ornamenter til møbler?? Husker det har stått en eller annen plass, her inne?? Har ei lekekiste fra Ikea som jeg skal aldringsmale og ha på snuppa sitt rom..
labbeline is offline   Svar med sitering
Svar

Antall aktive brukere som ser denne diskusjonen: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)
 
Diskusjonverktøy
Visningsmodus

Forumregler
Du kan ikke lage nye diskusjoner
Du kan ikke legge inn svar
Du kan ikke bruke vedlegg
Du kan ikke redigere egne meldinger

vB kode er
Smilies er
[IMG] kode er
HTML-kode er Av
Forumhopp


Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 10:15.







Powered by: vBulletin Version 3.5.2,
Copyright ©2000 - 2007, Jelsoft Enterprises Ltd.
Alt innhold ©2001-2007 NybaktMamma.com