Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hus og hjem
Brukernavn
Passord

Svar  
 
Diskusjonverktøy Visningsmodus
Gammel 26-09-2007, 17:13   #181
Rakkis
Medlem
 
Rakkiss avatar
 
Ble medlem: Apr 2007
Meldinger: 317
Rakkis har mye å være stolt av.Rakkis har mye å være stolt av.Rakkis har mye å være stolt av.Rakkis har mye å være stolt av.Rakkis har mye å være stolt av.Rakkis har mye å være stolt av.Rakkis har mye å være stolt av.Rakkis har mye å være stolt av.Rakkis har mye å være stolt av.Rakkis har mye å være stolt av.Rakkis har mye å være stolt av.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Er det noen av dere som har bestilt fra isabellasmith.com noen gang? Synes de har så mye fint der. Virker ikke som om portoen blir så verst heller... (jeg har nemlig "fyllt opp" handlekurven der flere ganger, uten å gjennomføre bestillingen...)
Rakkis is offline   Svar med sitering
Gammel 26-09-2007, 18:14   #182
Ane Rikke
Supermedlem
 
Ane Rikkes avatar
 
Ble medlem: Sep 2004
Bosted: Akershus
Meldinger: 659
Ane Rikke er fantastisk mot andre.Ane Rikke er fantastisk mot andre.Ane Rikke er fantastisk mot andre.Ane Rikke er fantastisk mot andre.Ane Rikke er fantastisk mot andre.Ane Rikke er fantastisk mot andre.Ane Rikke er fantastisk mot andre.Ane Rikke er fantastisk mot andre.Ane Rikke er fantastisk mot andre.Ane Rikke er fantastisk mot andre.Ane Rikke er fantastisk mot andre.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Sitat:
Opprinnelig melding av Rakkis:
Er det noen av dere som har bestilt fra isabellasmith.com noen gang? Synes de har så mye fint der. Virker ikke som om portoen blir så verst heller... (jeg har nemlig "fyllt opp" handlekurven der flere ganger, uten å gjennomføre bestillingen...)

Har ikke handlet fra akkurat den siden, men fra tilsvarende danske nettbutikker. (danskene er jo bare så dyktige på shabby chic stilen, og det bugner av butikker og nettsider i danmark).
Det du skal være klar over, er at de trekker fra den danske momsen når du handler. Deretter, når pakken kommer til Norge, må du betale norsk moms av det du har kjøpt (altså 24% av kjøpesummen minus frakten), og så må du fortolle varene, sp, koster ca 180 kr, hvis du har handlet for mer enn 200 kr.
Så det som tilsynelatende ser ut som billig handel, blir fort litt dyrere..
Jag handlet for 1500 nok kroner, og må betale litt over 600 kr ekstra pga norsk mom + toll.
__________________
Storebror 2000 Lillebror 2004
2007!!

[Lyst å ha perfect home party og bor i Oslo eller på romerike? Send pm!
Jeg aner ikke hva jeg skal ha som mitt nicknavn!!?[/color]
Ane Rikke is offline   Svar med sitering
Gammel 26-09-2007, 19:12   #183
*Tove*
Seniormedlem
 
*Tove*s avatar
 
Ble medlem: Jan 2004
Bosted: Boston
Meldinger: 1.766
*Tove* har en strålende fremtid.*Tove* har en strålende fremtid.*Tove* har en strålende fremtid.*Tove* har en strålende fremtid.*Tove* har en strålende fremtid.*Tove* har en strålende fremtid.*Tove* har en strålende fremtid.*Tove* har en strålende fremtid.*Tove* har en strålende fremtid.*Tove* har en strålende fremtid.*Tove* har en strålende fremtid.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Tenkte å vise frem litt bilder fra huset vårt. Vil ikke si at alt er direkte shabby chic, men elsker å handle på fretex, loppemarkeder ( spesielt i utlandet.) Er også glad i farger, så prøver å få til en blanding av friske farger, gammelt, brukt og det lette, romantiske ved shabby chic stilen.

Her er tallerkenhylla jeg fikk i sommer med tallerkner o.l jeg har samla i noen år


Vitrineskapet mitt, med kakeboks samlingen min på toppen ( har kommet et par til etter dette bilde ble tatt..)


div







kommer mer senere
__________________
HANNAH AURORA
JANUAR 2004


Sist redigert av *Tove* den 26-09-2007 kl 19:17.
*Tove* is offline   Svar med sitering
Gammel 26-09-2007, 19:30   #184
Dinah
Supermedlem
 
Ble medlem: Jan 2007
Bosted: sørlandet
Meldinger: 593
Dinah har mye å være stolt av.Dinah har mye å være stolt av.Dinah har mye å være stolt av.Dinah har mye å være stolt av.Dinah har mye å være stolt av.Dinah har mye å være stolt av.Dinah har mye å være stolt av.Dinah har mye å være stolt av.Dinah har mye å være stolt av.Dinah har mye å være stolt av.Dinah har mye å være stolt av.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

rålekkert vitrineskap. Er på kikkern der jeg. Trenger et lang smalt vitrineskap. Men vil helst ha et gammelt et som j evnt kan pusse opp..
__________________
Dinah
og lillemann 01.01-07

Dinah is offline   Svar med sitering
Gammel 26-09-2007, 19:33   #185
*Tove*
Seniormedlem
 
*Tove*s avatar
 
Ble medlem: Jan 2004
Bosted: Boston
Meldinger: 1.766
*Tove* har en strålende fremtid.*Tove* har en strålende fremtid.*Tove* har en strålende fremtid.*Tove* har en strålende fremtid.*Tove* har en strålende fremtid.*Tove* har en strålende fremtid.*Tove* har en strålende fremtid.*Tove* har en strålende fremtid.*Tove* har en strålende fremtid.*Tove* har en strålende fremtid.*Tove* har en strålende fremtid.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Sitat:
Opprinnelig melding av Dinah:
rålekkert vitrineskap. Er på kikkern der jeg. Trenger et lang smalt vitrineskap. Men vil helst ha et gammelt et som j evnt kan pusse opp..

Jeg har malt det selv jeg, var i eik, men er lei av alt som heter tre...
__________________
HANNAH AURORA
JANUAR 2004

*Tove* is offline   Svar med sitering
Gammel 26-09-2007, 19:36   #186
_Kine
Æresmedlem
 
_Kines avatar
 
Ble medlem: Oct 2004
Bosted: Rett ved Lillestrøm
Meldinger: 10.710
_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Herregud, her var det mye lekkert
__________________
Kine, stolt 2barnsmamma

Noah 2 år & 11mnd
Leon 6 mnd
_Kine is offline   Svar med sitering
Gammel 26-09-2007, 20:31   #187
Februarmamsen
Veteranmedlem
 
Februarmamsens avatar
 
Ble medlem: Oct 2003
Bosted: Østfold
Meldinger: 3.639
Februarmamsen har en strålende fremtid.Februarmamsen har en strålende fremtid.Februarmamsen har en strålende fremtid.Februarmamsen har en strålende fremtid.Februarmamsen har en strålende fremtid.Februarmamsen har en strålende fremtid.Februarmamsen har en strålende fremtid.Februarmamsen har en strålende fremtid.Februarmamsen har en strålende fremtid.Februarmamsen har en strålende fremtid.Februarmamsen har en strålende fremtid.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Må legge inn bilde av den fine tråbilen vi har....

__________________
Februarmamsen & LilleSmurf
Verden er ikke klar for meg enda...
Februarmamsen is offline   Svar med sitering
Gammel 26-09-2007, 20:45   #188
Elinnemor
Medlem
 
Elinnemors avatar
 
Ble medlem: Apr 2007
Meldinger: 152
Elinnemor er fantastisk mot andre.Elinnemor er fantastisk mot andre.Elinnemor er fantastisk mot andre.Elinnemor er fantastisk mot andre.Elinnemor er fantastisk mot andre.Elinnemor er fantastisk mot andre.Elinnemor er fantastisk mot andre.Elinnemor er fantastisk mot andre.Elinnemor er fantastisk mot andre.Elinnemor er fantastisk mot andre.Elinnemor er fantastisk mot andre.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2



Jeg har et vitrineskap som likner på dette, men tror at det er en smule større. Det er svigerfar som har lagd det for noen få år siden..Da vi fikk det inn var det mørkt, men i sommer ble det malt hvitt og det ble myyyye finere..Men malte hvitt inni også, selv om jeg ser at en annen farge også ble fint.
Elinnemor is offline   Svar med sitering
Gammel 26-09-2007, 21:48   #189
_Kine
Æresmedlem
 
_Kines avatar
 
Ble medlem: Oct 2004
Bosted: Rett ved Lillestrøm
Meldinger: 10.710
_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

FebMamsen: Hvor har du fått tak iden ? Pris ?
__________________
Kine, stolt 2barnsmamma

Noah 2 år & 11mnd
Leon 6 mnd
_Kine is offline   Svar med sitering
Gammel 26-09-2007, 22:05   #190
Februarmamsen
Veteranmedlem
 
Februarmamsens avatar
 
Ble medlem: Oct 2003
Bosted: Østfold
Meldinger: 3.639
Februarmamsen har en strålende fremtid.Februarmamsen har en strålende fremtid.Februarmamsen har en strålende fremtid.Februarmamsen har en strålende fremtid.Februarmamsen har en strålende fremtid.Februarmamsen har en strålende fremtid.Februarmamsen har en strålende fremtid.Februarmamsen har en strålende fremtid.Februarmamsen har en strålende fremtid.Februarmamsen har en strålende fremtid.Februarmamsen har en strålende fremtid.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

kjøpte den på en brukt og antikk butikk her hvor jeg bor... til ca 2500 tror jeg det var. De hadde brannbil også... drit kule
__________________
Februarmamsen & LilleSmurf
Verden er ikke klar for meg enda...
Februarmamsen is offline   Svar med sitering
Svar

Antall aktive brukere som ser denne diskusjonen: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)
 
Diskusjonverktøy
Visningsmodus

Forumregler
Du kan ikke lage nye diskusjoner
Du kan ikke legge inn svar
Du kan ikke bruke vedlegg
Du kan ikke redigere egne meldinger

vB kode er
Smilies er
[IMG] kode er
HTML-kode er Av
Forumhopp


Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 10:15.







Powered by: vBulletin Version 3.5.2,
Copyright ©2000 - 2007, Jelsoft Enterprises Ltd.
Alt innhold ©2001-2007 NybaktMamma.com