Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hus og hjem
Brukernavn
Passord

Svar  
 
Diskusjonverktøy Visningsmodus
Gammel 18-09-2007, 22:03   #11
*Anita*
Veteranmedlem
 
*Anita*s avatar
 
Ble medlem: Sep 2004
Bosted: Sørlandet:)
Meldinger: 3.720
*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Sitat:
Opprinnelig melding av Lille Blink:


Alibaba: Jeg kjøpte et nesten helt likt bord som dette som hadde 3 ileggsplater til bare 500,- Legger ved et bilde som viser hvordan det ble etter MIN restaurering


Hvor har du kjøpt de lysestakene og den duken henne?
__________________

Alexander(04) er stolt storebror

*Anita* is offline   Svar med sitering
Gammel 18-09-2007, 22:10   #12
pusemamma
Supermedlem
 
pusemammas avatar
 
Ble medlem: May 2004
Bosted: Drammen
Meldinger: 594
pusemamma er fantastisk mot andre.pusemamma er fantastisk mot andre.pusemamma er fantastisk mot andre.pusemamma er fantastisk mot andre.pusemamma er fantastisk mot andre.pusemamma er fantastisk mot andre.pusemamma er fantastisk mot andre.pusemamma er fantastisk mot andre.pusemamma er fantastisk mot andre.pusemamma er fantastisk mot andre.pusemamma er fantastisk mot andre.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

__________________
Marius 03.10.03 og Mammaen hans
pusemamma is offline   Svar med sitering
Gammel 18-09-2007, 22:12   #13
mammmamia
Seniormedlem
 
mammmamias avatar
 
Ble medlem: Mar 2006
Bosted: Trondheim
Meldinger: 2.678
mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Sitat:
Opprinnelig melding av *Anita*:
Hvor har du kjøpt de lysestakene og den duken henne?

Lysestakene ser mistenkelig ut som Ikea..?
__________________
Storebror okt 2003
Lillesøster jun 2006


~ Hvil i fred, Minstemann ~
mammmamia is offline   Svar med sitering
Gammel 18-09-2007, 22:13   #14
Lille Blink
Veteranmedlem
 
Lille Blinks avatar
 
Ble medlem: Nov 2004
Bosted: Jæren...
Meldinger: 3.619
Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Sitat:
Opprinnelig melding av *Anita*:
Hvor har du kjøpt de lysestakene og den duken henne?
Lysestakene er fra Ikea faktisk, tror de kosta rundt 100kr pr stk
Duken er ifra Au Maison og er kjøpt ifra et nettsted, men husker desverre ikke hvilket. Det var i tillegg 1/2 pris på den så da er den nok utsolgt for lenge siden....
__________________

Adeles bildegalleri
Hagetråden
14 sept 2007: 1år siden vi mistet vår kjære A
Lille Blink is offline   Svar med sitering
Gammel 18-09-2007, 22:15   #15
*Anita*
Veteranmedlem
 
*Anita*s avatar
 
Ble medlem: Sep 2004
Bosted: Sørlandet:)
Meldinger: 3.720
*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Sitat:
Opprinnelig melding av Lille Blink:
Lysestakene er fra Ikea faktisk, tror de kosta rundt 100kr pr stk
Duken er ifra Au Maison og er kjøpt ifra et nettsted, men husker desverre ikke hvilket. Det var i tillegg 1/2 pris på den så da er den nok utsolgt for lenge siden....

Typisk
__________________

Alexander(04) er stolt storebror

*Anita* is offline   Svar med sitering
Gammel 18-09-2007, 22:26   #16
Gelé-dama
Seniormedlem
 
Gelé-damas avatar
 
Ble medlem: Nov 2002
Bosted: Drammen
Meldinger: 1.643
Gelé-dama er fantastisk mot andre.Gelé-dama er fantastisk mot andre.Gelé-dama er fantastisk mot andre.Gelé-dama er fantastisk mot andre.Gelé-dama er fantastisk mot andre.Gelé-dama er fantastisk mot andre.Gelé-dama er fantastisk mot andre.Gelé-dama er fantastisk mot andre.Gelé-dama er fantastisk mot andre.Gelé-dama er fantastisk mot andre.Gelé-dama er fantastisk mot andre.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Abonnere

Jeg mener jeg har registrert meg som abonnent hos BoligPluss, men da burde jeg fått bladet i postkassen for noen dager siden. Mulig jeg ikke gjorde det likevel da.
__________________
Snupperella (april-02) og Junior (okt-03)
Gelé-dama is offline   Svar med sitering
Gammel 18-09-2007, 22:34   #17
Zarafina
Supermedlem
 
Zarafinas avatar
 
Ble medlem: Aug 2007
Bosted: Bryne
Meldinger: 537
Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

jeg har og blitt abonnent av bolig pluss,supert blad!
__________________
Hilsen Zarafina

Celina 02.06.04 og Kevin 25.01.06
Zarafina is offline   Svar med sitering
Gammel 18-09-2007, 22:48   #18
Husmusa
Medlem
 
Husmusas avatar
 
Ble medlem: Sep 2007
Meldinger: 383
Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Sitat:
Opprinnelig melding av Gelé-dama:
Abonnere

Jeg mener jeg har registrert meg som abonnent hos BoligPluss, men da burde jeg fått bladet i postkassen for noen dager siden. Mulig jeg ikke gjorde det likevel da.
Reagerte litt på at Oktober nummeret var ute allerede. Kansje det er butikken som har jukset litt og satt det ut i hyllene fortidlig

Lille Blink: Har du bilde av bordet med ileggsplatene i?
Vet jeg er kravstor nå altså, så det er greit om du ikke gidder.
Har så lyst på hvitt bord med kuleben selv, men vil ha det "utslått" til daglig.
__________________
Husmus og hønemor
Huset vårt
Husmusa is offline   Svar med sitering
Gammel 18-09-2007, 22:49   #19
Serendipity
Medlem
 
Ble medlem: Aug 2006
Bosted: vestfold
Meldinger: 129
Serendipity er som en lysfontene.Serendipity er som en lysfontene.Serendipity er som en lysfontene.Serendipity er som en lysfontene.Serendipity er som en lysfontene.Serendipity er som en lysfontene.Serendipity er som en lysfontene.Serendipity er som en lysfontene.Serendipity er som en lysfontene.Serendipity er som en lysfontene.Serendipity er som en lysfontene.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Sitat:
Opprinnelig melding av Gelé-dama:
Abonnere

Jeg mener jeg har registrert meg som abonnent hos BoligPluss, men da burde jeg fått bladet i postkassen for noen dager siden. Mulig jeg ikke gjorde det likevel da.
Jeg fikk det i posten i dag.
__________________
Lillesnupp 28.10.06
Serendipity is offline   Svar med sitering
Gammel 18-09-2007, 22:53   #20
Fellina
Medlem
 
Fellinas avatar
 
Ble medlem: Dec 2004
Meldinger: 393
Fellina er fantastisk mot andre.Fellina er fantastisk mot andre.Fellina er fantastisk mot andre.Fellina er fantastisk mot andre.Fellina er fantastisk mot andre.Fellina er fantastisk mot andre.Fellina er fantastisk mot andre.Fellina er fantastisk mot andre.Fellina er fantastisk mot andre.Fellina er fantastisk mot andre.Fellina er fantastisk mot andre.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Fellina is offline   Svar med sitering
Svar

Antall aktive brukere som ser denne diskusjonen: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)
 
Diskusjonverktøy
Visningsmodus

Forumregler
Du kan ikke lage nye diskusjoner
Du kan ikke legge inn svar
Du kan ikke bruke vedlegg
Du kan ikke redigere egne meldinger

vB kode er
Smilies er
[IMG] kode er
HTML-kode er Av
Forumhopp


Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 10:15.







Powered by: vBulletin Version 3.5.2,
Copyright ©2000 - 2007, Jelsoft Enterprises Ltd.
Alt innhold ©2001-2007 NybaktMamma.com