Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hus og hjem
Brukernavn
Passord

Svar  
 
Diskusjonverktøy Visningsmodus
Gammel 26-09-2007, 22:07   #191
sjura83
Seniormedlem
 
sjura83s avatar
 
Ble medlem: Jan 2007
Bosted: tromsø
Meldinger: 1.995
sjura83 har mye å være stolt av.sjura83 har mye å være stolt av.sjura83 har mye å være stolt av.sjura83 har mye å være stolt av.sjura83 har mye å være stolt av.sjura83 har mye å være stolt av.sjura83 har mye å være stolt av.sjura83 har mye å være stolt av.sjura83 har mye å være stolt av.sjura83 har mye å være stolt av.sjura83 har mye å være stolt av.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Sitat:
Opprinnelig melding av Madde:
Abbonere

Jeg også
__________________
Vårin Marie 20.03.03 og Oliver 21.09.06
Gullan mine
sjura83 is offline   Svar med sitering
Gammel 27-09-2007, 04:21   #192
Ane Rikke
Supermedlem
 
Ane Rikkes avatar
 
Ble medlem: Sep 2004
Bosted: Akershus
Meldinger: 659
Ane Rikke er fantastisk mot andre.Ane Rikke er fantastisk mot andre.Ane Rikke er fantastisk mot andre.Ane Rikke er fantastisk mot andre.Ane Rikke er fantastisk mot andre.Ane Rikke er fantastisk mot andre.Ane Rikke er fantastisk mot andre.Ane Rikke er fantastisk mot andre.Ane Rikke er fantastisk mot andre.Ane Rikke er fantastisk mot andre.Ane Rikke er fantastisk mot andre.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Sitat:
Opprinnelig melding av Februarmamsen:
Må legge inn bilde av den fine tråbilen vi har....

Disse herlige tråbilene kan kjøpes på barnerommet.no , vi kjøpte brannbilvarianten der ifjor. Har også en råååsa utgave til jenter!
__________________
Storebror 2000 Lillebror 2004
2007!!

[Lyst å ha perfect home party og bor i Oslo eller på romerike? Send pm!
Jeg aner ikke hva jeg skal ha som mitt nicknavn!!?[/color]
Ane Rikke is offline   Svar med sitering
Gammel 27-09-2007, 08:02   #193
Zarafina
Supermedlem
 
Zarafinas avatar
 
Ble medlem: Aug 2007
Bosted: Bryne
Meldinger: 537
Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2



masse gamle møbler gis bort på horten
http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=11278002&sid=xz4dbcG2yHL704366&pos=null&tot= null
__________________
Hilsen Zarafina

Celina 02.06.04 og Kevin 25.01.06
Zarafina is offline   Svar med sitering
Gammel 27-09-2007, 09:54   #194
Husmusa
Medlem
 
Husmusas avatar
 
Ble medlem: Sep 2007
Meldinger: 383
Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

For en rå stilig tråbil, Februarmamsen Må jo bare bli The king of the street med en slik en!
Vet de har noen i samme stil på barnerommet.no

Utrolig hvor mye litt maling kan gjøre... Skapet ditt ble kjempefint *Tove*!
Ser ut som du har ett koselig hjem
__________________
Husmus og hønemor
Huset vårt
Husmusa is offline   Svar med sitering
Gammel 27-09-2007, 09:55   #195
Februarmamsen
Veteranmedlem
 
Februarmamsens avatar
 
Ble medlem: Oct 2003
Bosted: Østfold
Meldinger: 3.639
Februarmamsen har en strålende fremtid.Februarmamsen har en strålende fremtid.Februarmamsen har en strålende fremtid.Februarmamsen har en strålende fremtid.Februarmamsen har en strålende fremtid.Februarmamsen har en strålende fremtid.Februarmamsen har en strålende fremtid.Februarmamsen har en strålende fremtid.Februarmamsen har en strålende fremtid.Februarmamsen har en strålende fremtid.Februarmamsen har en strålende fremtid.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Sitat:
Opprinnelig melding av Ane Rikke:
Disse herlige tråbilene kan kjøpes på barnerommet.no , vi kjøpte brannbilvarianten der ifjor. Har også en råååsa utgave til jenter!

De er ikke makene som de på barnerommet.no.
__________________
Februarmamsen & LilleSmurf
Verden er ikke klar for meg enda...
Februarmamsen is offline   Svar med sitering
Gammel 27-09-2007, 10:18   #196
ildtopp
Veteranmedlem
 
ildtopps avatar
 
Ble medlem: Nov 2001
Meldinger: 3.433
ildtopp har en strålende fremtid.ildtopp har en strålende fremtid.ildtopp har en strålende fremtid.ildtopp har en strålende fremtid.ildtopp har en strålende fremtid.ildtopp har en strålende fremtid.ildtopp har en strålende fremtid.ildtopp har en strålende fremtid.ildtopp har en strålende fremtid.ildtopp har en strålende fremtid.ildtopp har en strålende fremtid.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Jeg ønsker meg en sånn skikkelig gammel ørelappstol jeg...*drømme*

En sånn stor tung.. finner ikke noe bilde akkurat nå,men jeg hadde en i huset jeg bodde i før. Men den skulle eksen ha
__________________
Ildtopp med barna -01,04 og t:19.03.08
ildtopp is offline   Svar med sitering
Gammel 27-09-2007, 18:15   #197
FairyC
Medlem
 
FairyCs avatar
 
Ble medlem: Oct 2005
Bosted: Østfold
Meldinger: 258
FairyC er fantastisk mot andre.FairyC er fantastisk mot andre.FairyC er fantastisk mot andre.FairyC er fantastisk mot andre.FairyC er fantastisk mot andre.FairyC er fantastisk mot andre.FairyC er fantastisk mot andre.FairyC er fantastisk mot andre.FairyC er fantastisk mot andre.FairyC er fantastisk mot andre.FairyC er fantastisk mot andre.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Elinnemor: Så lekkert skap! Har du fargekoden til den turkise? Var så knæsj og fin!
__________________
Bryllup Juli 2008
FairyC is offline   Svar med sitering
Gammel 27-09-2007, 19:40   #198
Lille Blink
Veteranmedlem
 
Lille Blinks avatar
 
Ble medlem: Nov 2004
Bosted: Jæren...
Meldinger: 3.619
Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Dette skapet her var knall lekkert

__________________

Adeles bildegalleri
Hagetråden
14 sept 2007: 1år siden vi mistet vår kjære A
Lille Blink is offline   Svar med sitering
Gammel 27-09-2007, 21:55   #199
Zarafina
Supermedlem
 
Zarafinas avatar
 
Ble medlem: Aug 2007
Bosted: Bryne
Meldinger: 537
Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2



dette kjøpte jeg i kveld
__________________
Hilsen Zarafina

Celina 02.06.04 og Kevin 25.01.06
Zarafina is offline   Svar med sitering
Gammel 27-09-2007, 23:29   #200
Rubella
Supermedlem
 
Rubellas avatar
 
Ble medlem: Aug 2003
Bosted: Buskerud
Meldinger: 557
Rubella er fantastisk mot andre.Rubella er fantastisk mot andre.Rubella er fantastisk mot andre.Rubella er fantastisk mot andre.Rubella er fantastisk mot andre.Rubella er fantastisk mot andre.Rubella er fantastisk mot andre.Rubella er fantastisk mot andre.Rubella er fantastisk mot andre.Rubella er fantastisk mot andre.Rubella er fantastisk mot andre.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

*Tove*: Lekre ting du har. Likte godt tallerkenhylla di jeg da. Skapet var også stilig .

Zarafina: Flott buffet/sjenk du har fått deg. Er på utkikk etter et dekketøyskap i samme stilen . Skal du male det, eller beholde den slik den er?

Jeg har oppdaget at eksen til forrige eieren av huset vårt ikke har hentet et gammelt skap i uteboden (skulle ha hentet det for ett år siden). Det så ut som det hadde et bra potensiale altså. Hvitt med en del utskjæringer på. Skal se nærmere på det i dagslys. Gleder meg masse... Men så var det denne plassmangelen da... .
__________________
f.08.11.03, f.26.11.05 og f.02.06.07
Rubella is offline   Svar med sitering
Svar

Antall aktive brukere som ser denne diskusjonen: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)
 
Diskusjonverktøy
Visningsmodus

Forumregler
Du kan ikke lage nye diskusjoner
Du kan ikke legge inn svar
Du kan ikke bruke vedlegg
Du kan ikke redigere egne meldinger

vB kode er
Smilies er
[IMG] kode er
HTML-kode er Av
Forumhopp


Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 10:15.







Powered by: vBulletin Version 3.5.2,
Copyright ©2000 - 2007, Jelsoft Enterprises Ltd.
Alt innhold ©2001-2007 NybaktMamma.com