Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hus og hjem
Brukernavn
Passord

Svar  
 
Diskusjonverktøy Visningsmodus
Gammel 18-09-2007, 23:10   #21
*star*
Veteranmedlem
 
*star*s avatar
 
Ble medlem: Sep 2004
Bosted: Øvre Romerike
Meldinger: 4.508
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Sitat:
Opprinnelig melding av Gelé-dama:
Abonnere

Jeg mener jeg har registrert meg som abonnent hos BoligPluss, men da burde jeg fått bladet i postkassen for noen dager siden. Mulig jeg ikke gjorde det likevel da.

Jeg fikk mitt i postkassa for flere dager siden.
Men forrige bladet tok sin tid (altså det første i abonnementet mitt)

Og da fikk jeg abonnert her også
__________________
febbis 2005 og januar 2007
*star* is offline   Svar med sitering
Gammel 18-09-2007, 23:16   #22
Husmusa
Medlem
 
Husmusas avatar
 
Ble medlem: Sep 2007
Meldinger: 383
Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Vert masse linker om møbler til salgs nå. Kjekt å se det, men når det er sjenk nr 47 blir det litt omattat kansje...? Håper jeg ikke tråkker noen på tærne nå, det er IKKE meningen altså.
Noen som vil legge ut detalj bilder fra stilleben eller andre små inspirasjoner hjemmefra da?

Vi bor i venteleilighet/pappkasser i påvente av huset vårt, så her er det minimalt med inspirasjon å knipse av.
Kan vise dere disse lekre døstopperen i jern da, de er ca 45cm høy og veier en god del.
Var meningen de skulle så på trappestolpene i huset, men mulig de blir for brede. Finner en annen plass til de i så fall
__________________
Husmus og hønemor
Huset vårt
Husmusa is offline   Svar med sitering
Gammel 18-09-2007, 23:20   #23
FairyC
Medlem
 
FairyCs avatar
 
Ble medlem: Oct 2005
Bosted: Østfold
Meldinger: 258
FairyC er fantastisk mot andre.FairyC er fantastisk mot andre.FairyC er fantastisk mot andre.FairyC er fantastisk mot andre.FairyC er fantastisk mot andre.FairyC er fantastisk mot andre.FairyC er fantastisk mot andre.FairyC er fantastisk mot andre.FairyC er fantastisk mot andre.FairyC er fantastisk mot andre.FairyC er fantastisk mot andre.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

*Abbonere her også*
Må sjekke ut Bolig pluss jeg og! Eelsker interiørblader!
Abbonerer på Rom 123 og Vakre hjem og interiør! Det bladet anbefales alle som elsker chabby og landlig stil!
__________________
Bryllup Juli 2008
FairyC is offline   Svar med sitering
Gammel 18-09-2007, 23:23   #24
Husmusa
Medlem
 
Husmusas avatar
 
Ble medlem: Sep 2007
Meldinger: 383
Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Ja, Vakre Hjem & Interiør er ett must.
Kan annbefale denne boken også, verdt hver en krone!!!

Det er mer som en åndelig opplevelse å bla i den
__________________
Husmus og hønemor
Huset vårt
Husmusa is offline   Svar med sitering
Gammel 19-09-2007, 00:05   #25
Alibaba
Supermedlem
 
Alibabas avatar
 
Ble medlem: Mar 2005
Bosted: Sunnmøre
Meldinger: 1.409
Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Sitat:
Opprinnelig melding av Lille Blink:


Alibaba: Jeg kjøpte et nesten helt likt bord som dette som hadde 3 ileggsplater til bare 500,- Legger ved et bilde som viser hvordan det ble etter MIN restaurering


Ble jo kjempe fint!!
Hvordan stoler var det til ditt? Samme som de i bildet jeg la ved? Hva gjorde du evt med de?
__________________
Juli 2005



Alibaba is offline   Svar med sitering
Gammel 19-09-2007, 00:16   #26
Alibaba
Supermedlem
 
Alibabas avatar
 
Ble medlem: Mar 2005
Bosted: Sunnmøre
Meldinger: 1.409
Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Denne kjøpte jeg i dag for 200 kr (litt dårlig bilde kvalitet, tok bilde med mobilen)



Tror den får forbli mørk brun da det er i grunn det jeg har av møbler er. Men kunne gjerne tenke meg denne hvite stilen og, er så mye fint! Noen som har begge deler?? Stort sett sett bilder av hvite møbler her i tråden.

Ser forresten noen sånne små hull på baksiden av nattbordet... Hmm.. var det noe jeg leste i forrige tråden at man må behandle møblene med noe dersom det er sånne små hull? I tilfelle det er sånne dyr inni?
__________________
Juli 2005




Sist redigert av Alibaba den 19-09-2007 kl 01:12.
Alibaba is offline   Svar med sitering
Gammel 19-09-2007, 08:15   #27
Alibaba
Supermedlem
 
Alibabas avatar
 
Ble medlem: Mar 2005
Bosted: Sunnmøre
Meldinger: 1.409
Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Sitat:
Opprinnelig melding av Leah:
Da har jeg hatt innvielsesfest med jentene i helgen!

Og i den anledning fikk jeg sydd ferdig gardiner og tatt frem alt jeg har shoppet brukt den siste tiden. Måtte selvsagt forevige stuen før ungene og mannen kom hjem. I morgen er det sikkert totalt kaos her igjen..












Så fint salongbord du hadde! Er det også noe gammelt? Tror jeg har sett lignende på Bohus. Men dette såg jo noe eldre ut da.

Og så smart med den luken i veggen for DVD spiller o.l.!! Så kan man ha noe annet enn vanlige tv bord under tven. Er ikke så mange andre møbler som passer til å sette DVD spiller og sånn under. Jeg har ikke noe rom bak tv veggen som jeg kan gjemme alt bak veggen heller, så jeg får finne på noe annet lurt.

Fint du har fått til med både mørke og lyse møbler (Flygelet var jo bare fantastisk da! Både som møbel og instrument)
Vil gjerne se mer av hjemmet ditt!
__________________
Juli 2005




Sist redigert av Alibaba den 19-09-2007 kl 09:51.
Alibaba is offline   Svar med sitering
Gammel 19-09-2007, 09:24   #28
Maria-83
Medlem
 
Maria-83s avatar
 
Ble medlem: Mar 2006
Meldinger: 137
Maria-83 er et navn alle kjenner.Maria-83 er et navn alle kjenner.Maria-83 er et navn alle kjenner.Maria-83 er et navn alle kjenner.Maria-83 er et navn alle kjenner.Maria-83 er et navn alle kjenner.Maria-83 er et navn alle kjenner.Maria-83 er et navn alle kjenner.Maria-83 er et navn alle kjenner.Maria-83 er et navn alle kjenner.Maria-83 er et navn alle kjenner.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Sitat:
Opprinnelig melding av Gelé-dama:
Abonnere

Jeg mener jeg har registrert meg som abonnent hos BoligPluss, men da burde jeg fått bladet i postkassen for noen dager siden. Mulig jeg ikke gjorde det likevel da.


det samme skjedde her. ikke vet jeg hva som har skjedd
__________________

Maria-83 is offline   Svar med sitering
Gammel 19-09-2007, 09:58   #29
Eli73
Medlem
 
Eli73s avatar
 
Ble medlem: Sep 2006
Meldinger: 425
Eli73 har mye å være stolt av.Eli73 har mye å være stolt av.Eli73 har mye å være stolt av.Eli73 har mye å være stolt av.Eli73 har mye å være stolt av.Eli73 har mye å være stolt av.Eli73 har mye å være stolt av.Eli73 har mye å være stolt av.Eli73 har mye å være stolt av.Eli73 har mye å være stolt av.Eli73 har mye å være stolt av.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Sitat:
Opprinnelig melding av Maria-83:
det samme skjedde her. ikke vet jeg hva som har skjedd

Samme skjedde med meg, ringte og spurte hva som var skjedd, da hadde de ikke reigstrert meg da, jeg sendte inn via sms, og fikk sms tilbake om at det var registrert.
Etter en telefon og to uker med venting, skulle hatt september nr i posten, ringte jeg på nytt og de hadde rotet enda engang.
Så nå er jeg spent på om jeg får okotber nr.
__________________
Mamma til tre herlige barn- 95- 00- 05
Eli73 is offline   Svar med sitering
Gammel 19-09-2007, 10:44   #30
Ane Rikke
Supermedlem
 
Ane Rikkes avatar
 
Ble medlem: Sep 2004
Bosted: Akershus
Meldinger: 659
Ane Rikke er fantastisk mot andre.Ane Rikke er fantastisk mot andre.Ane Rikke er fantastisk mot andre.Ane Rikke er fantastisk mot andre.Ane Rikke er fantastisk mot andre.Ane Rikke er fantastisk mot andre.Ane Rikke er fantastisk mot andre.Ane Rikke er fantastisk mot andre.Ane Rikke er fantastisk mot andre.Ane Rikke er fantastisk mot andre.Ane Rikke er fantastisk mot andre.
Arrow Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Sitat:
Opprinnelig melding av Lille Blink:
Da starter jeg en ny tråd jeg for nå var den andre så lang at det blir ganske vanskelig å bla tilbake å finne frem til gamle innlegg...

HER er den første tråden...



Skal legge inn alle nettstedene i dette innlegget litt seinere

Lille blink; det hadde vært supert om du fikk lagt ut en oversikt over alle nettbutikker som er anbefalt i den andre tråden, var jo endel nettbutikker som ble lagt ut utover i tråden itillegg til den Leah la ut. Elsker å shoppe/titte i sånne nettbutikker!
__________________
Storebror 2000 Lillebror 2004
2007!!

[Lyst å ha perfect home party og bor i Oslo eller på romerike? Send pm!
Jeg aner ikke hva jeg skal ha som mitt nicknavn!!?[/color]
Ane Rikke is offline   Svar med sitering
Svar

Antall aktive brukere som ser denne diskusjonen: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)
 
Diskusjonverktøy
Visningsmodus

Forumregler
Du kan ikke lage nye diskusjoner
Du kan ikke legge inn svar
Du kan ikke bruke vedlegg
Du kan ikke redigere egne meldinger

vB kode er
Smilies er
[IMG] kode er
HTML-kode er Av
Forumhopp


Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 10:16.







Powered by: vBulletin Version 3.5.2,
Copyright ©2000 - 2007, Jelsoft Enterprises Ltd.
Alt innhold ©2001-2007 NybaktMamma.com