Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hus og hjem
Brukernavn
Passord

Svar  
 
Diskusjonverktøy Visningsmodus
Gammel 19-09-2007, 14:31   #41
Zarafina
Supermedlem
 
Zarafinas avatar
 
Ble medlem: Aug 2007
Bosted: Bryne
Meldinger: 537
Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2



ikea hensvik skap 300 kr i oslo

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=11202477&sid=xz1abciC6L6039922&pos=null&tot= null
__________________
Hilsen Zarafina

Celina 02.06.04 og Kevin 25.01.06
Zarafina is offline   Svar med sitering
Gammel 19-09-2007, 14:38   #42
moranne
Medlem
 
Ble medlem: Jul 2007
Bosted: Akershus
Meldinger: 282
moranne er fantastisk mot andre.moranne er fantastisk mot andre.moranne er fantastisk mot andre.moranne er fantastisk mot andre.moranne er fantastisk mot andre.moranne er fantastisk mot andre.moranne er fantastisk mot andre.moranne er fantastisk mot andre.moranne er fantastisk mot andre.moranne er fantastisk mot andre.moranne er fantastisk mot andre.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2



Denne henter mannen min for meg idag! Har lett på finn.no lenge.
Mer landlig enn shabby-chic, men blir sååååå praktisk i hallen med alle skuffene til rotet vårt. Spørs om det ikke skal litt mere maling på den først bare.
moranne is offline   Svar med sitering
Gammel 19-09-2007, 14:42   #43
mammmamia
Seniormedlem
 
mammmamias avatar
 
Ble medlem: Mar 2006
Bosted: Trondheim
Meldinger: 2.678
mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Sitat:
Opprinnelig melding av Zarafina:


Synes det var RÅDYRT jeg..! Tror ikke vi betalte veldig mye mer for vårt, og det er ganske jalla-skap..!
__________________
Storebror okt 2003
Lillesøster jun 2006


~ Hvil i fred, Minstemann ~
mammmamia is offline   Svar med sitering
Gammel 19-09-2007, 15:20   #44
moranne
Medlem
 
Ble medlem: Jul 2007
Bosted: Akershus
Meldinger: 282
moranne er fantastisk mot andre.moranne er fantastisk mot andre.moranne er fantastisk mot andre.moranne er fantastisk mot andre.moranne er fantastisk mot andre.moranne er fantastisk mot andre.moranne er fantastisk mot andre.moranne er fantastisk mot andre.moranne er fantastisk mot andre.moranne er fantastisk mot andre.moranne er fantastisk mot andre.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Sitat:
Opprinnelig melding av mammmamia:
Synes det var RÅDYRT jeg..! Tror ikke vi betalte veldig mye mer for vårt, og det er ganske jalla-skap..!
Koster 525,- nytt på IKEA....
moranne is offline   Svar med sitering
Gammel 19-09-2007, 17:49   #45
tjm
Supermedlem
 
tjms avatar
 
Ble medlem: Oct 2004
Bosted: oppland
Meldinger: 801
tjm er fantastisk mot andre.tjm er fantastisk mot andre.tjm er fantastisk mot andre.tjm er fantastisk mot andre.tjm er fantastisk mot andre.tjm er fantastisk mot andre.tjm er fantastisk mot andre.tjm er fantastisk mot andre.tjm er fantastisk mot andre.tjm er fantastisk mot andre.tjm er fantastisk mot andre.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Sitat:
Opprinnelig melding av Gelé-dama:
Abonnere

Jeg mener jeg har registrert meg som abonnent hos BoligPluss, men da burde jeg fått bladet i postkassen for noen dager siden. Mulig jeg ikke gjorde det likevel da.

Jeg har også reigistrert meg som abonnet hos boligpluss,men har enda ikke fått noe blad *snufs* jeg registrerte meg for nesten 2 uker siden,men kanskje det var for seint til og få denne mnd`s utgave får bare vente og se
__________________
Mamma til go gutten Mathias
tjm is offline   Svar med sitering
Gammel 19-09-2007, 18:14   #46
Husmusa
Medlem
 
Husmusas avatar
 
Ble medlem: Sep 2007
Meldinger: 383
Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Sitat:
Opprinnelig melding av Lille Blink:
Nei jeg har ikke det, men jeg kan ta et bilde av det selvfølgelig... Tror egentlig ikke det er vits i å ta bilde da for det er ikke noe fint... Ileggsplatene er nemlig i heltre (har malt dem hvite da) og så er det kun plater på en måte, ikke sånn fin kant som det er på topplaten...

Det var det jeg trodde, Lille Blink. Det med kanten altså...
Får ta meg en tur på loppemarked til helga og se om jeg finner noe snacks. Kansje, hvem vet, står der ett kuleben bord og venter på meg.

Zarafina: De bøblene dine ble kjempefine. Hvilken glansgrad brukte du?
__________________
Husmus og hønemor
Huset vårt
Husmusa is offline   Svar med sitering
Gammel 19-09-2007, 21:17   #47
tussilagofarfara
Medlem
 
tussilagofarfaras avatar
 
Ble medlem: Apr 2007
Bosted: Oppland
Meldinger: 147
tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Så nydelige ting
Sitat:
Opprinnelig melding av Zarafina:
denne kjøpte jeg på fretex til hele 35 kr!


denne flotte vasen fikk eg av ei vennine


denne fikk eg av mamma hu hadde kjøpt den på fretex for 40 kr


skjenken jeg kjøpte for 500 kr


denne lille søte kommoden fikk jeg gratis,skuffene har ikke fått strøk nr 2. må finne meg noen flotte diamant knotter
__________________
tussilagofarfara is offline   Svar med sitering
Gammel 19-09-2007, 21:21   #48
FairyC
Medlem
 
FairyCs avatar
 
Ble medlem: Oct 2005
Bosted: Østfold
Meldinger: 258
FairyC er fantastisk mot andre.FairyC er fantastisk mot andre.FairyC er fantastisk mot andre.FairyC er fantastisk mot andre.FairyC er fantastisk mot andre.FairyC er fantastisk mot andre.FairyC er fantastisk mot andre.FairyC er fantastisk mot andre.FairyC er fantastisk mot andre.FairyC er fantastisk mot andre.FairyC er fantastisk mot andre.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Zarafina: Så flotte møblene ble etter at de ble malt hvite!! Ser ut som helt andre møbler!!
__________________
Bryllup Juli 2008
FairyC is offline   Svar med sitering
Gammel 19-09-2007, 21:50   #49
Zarafina
Supermedlem
 
Zarafinas avatar
 
Ble medlem: Aug 2007
Bosted: Bryne
Meldinger: 537
Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Sitat:
Opprinnelig melding av Husmusa:
Det var det jeg trodde, Lille Blink. Det med kanten altså...
Får ta meg en tur på loppemarked til helga og se om jeg finner noe snacks. Kansje, hvem vet, står der ett kuleben bord og venter på meg.

Zarafina: De bøblene dine ble kjempefine. Hvilken glansgrad brukte du?

40
__________________
Hilsen Zarafina

Celina 02.06.04 og Kevin 25.01.06
Zarafina is offline   Svar med sitering
Gammel 19-09-2007, 21:53   #50
Zarafina
Supermedlem
 
Zarafinas avatar
 
Ble medlem: Aug 2007
Bosted: Bryne
Meldinger: 537
Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2



selges i ski for 400 kr

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=11210250&sid=xz16abcGlRNJ315644&pos=null&tot =null
__________________
Hilsen Zarafina

Celina 02.06.04 og Kevin 25.01.06
Zarafina is offline   Svar med sitering
Svar

Antall aktive brukere som ser denne diskusjonen: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)
 
Diskusjonverktøy
Visningsmodus

Forumregler
Du kan ikke lage nye diskusjoner
Du kan ikke legge inn svar
Du kan ikke bruke vedlegg
Du kan ikke redigere egne meldinger

vB kode er
Smilies er
[IMG] kode er
HTML-kode er Av
Forumhopp


Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 10:16.







Powered by: vBulletin Version 3.5.2,
Copyright ©2000 - 2007, Jelsoft Enterprises Ltd.
Alt innhold ©2001-2007 NybaktMamma.com