Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hus og hjem
Brukernavn
Passord

Svar  
 
Diskusjonverktøy Visningsmodus
Gammel 20-09-2007, 17:23   #61
mammmamia
Seniormedlem
 
mammmamias avatar
 
Ble medlem: Mar 2006
Bosted: Trondheim
Meldinger: 2.678
mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Sitat:
Opprinnelig melding av Alibaba:
Noen som har bilder av hva dere har under TVen? Tvbord eller benk og sånn?
Har for tiden en fryktelig stygg tv benk og har kjøpt ny flat tv så må ha meg et eller annet nytt under den Vurderer enten noe gammelt fint eller bryte litt av stilen og ta noe litt mer moderende..


Har ikke bedre bilde enn dette:

...men det er altså 2 Ikea Malm-kommoder, skal sette fine diamantknotter på dem, 1 på hver skuff - synes de er veldig fine jeg, men etterhvert skal de byttes ut med en litt lav, gammel sjenk som jeg skal få av besteforeldrene mine når vi flytter sørover
__________________
Storebror okt 2003
Lillesøster jun 2006


~ Hvil i fred, Minstemann ~
mammmamia is offline   Svar med sitering
Gammel 20-09-2007, 17:26   #62
Emilie&Linus
Supermedlem
 
Emilie&Linuss avatar
 
Ble medlem: Mar 2007
Bosted: sør tr.lag
Meldinger: 688
Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Sitat:
Opprinnelig melding av Alibaba:
Noen som har bilder av hva dere har under TVen? Tvbord eller benk og sånn?
Har for tiden en fryktelig stygg tv benk og har kjøpt ny flat tv så må ha meg et eller annet nytt under den Vurderer enten noe gammelt fint eller bryte litt av stilen og ta noe litt mer moderende..



jeg har også denne... kjøpte nye shabby knotter så ble den enda finere...
__________________
EmilieJeanette€22.08.2005 & Linus Matheo€03.05.2007

lille vakre minstemann er i tankene mine hver dag
Emilie&Linus is offline   Svar med sitering
Gammel 20-09-2007, 17:39   #63
Kiara_pus
Seniormedlem
 
Kiara_puss avatar
 
Ble medlem: Oct 2004
Meldinger: 1.928
Kiara_pus har mye å være stolt av.Kiara_pus har mye å være stolt av.Kiara_pus har mye å være stolt av.Kiara_pus har mye å være stolt av.Kiara_pus har mye å være stolt av.Kiara_pus har mye å være stolt av.Kiara_pus har mye å være stolt av.Kiara_pus har mye å være stolt av.Kiara_pus har mye å være stolt av.Kiara_pus har mye å være stolt av.Kiara_pus har mye å være stolt av.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2


Det må være for spesiellt interesserte....
Alt for voldsomt og pompøst for min smak...
__________________
Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill, og for øvrig kan man gjøre som man vil!




Kiara_pus is offline   Svar med sitering
Gammel 20-09-2007, 17:52   #64
Husmusa
Medlem
 
Husmusas avatar
 
Ble medlem: Sep 2007
Meldinger: 383
Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2


Det der må være noe av det gyseligste jeg har sett tror jeg.
Røde velurvegger toppet liksom hele skiten
__________________
Husmus og hønemor
Huset vårt
Husmusa is offline   Svar med sitering
Gammel 20-09-2007, 18:02   #65
Alibaba
Supermedlem
 
Alibabas avatar
 
Ble medlem: Mar 2005
Bosted: Sunnmøre
Meldinger: 1.409
Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

De hvite IKEA tv benkene var jo ikke så verst de (Skulle hatt IKEA butikk her og..)

Her er noen bilder mot der jeg har TV og som viser litt av det som er rundt. Er mye brunt. Men har ikke lyst å ha bare brune møbler i stua, gjerne kombinere med litt hvitt! Forslag til hva som kan være fint? Blir litt volsomt om alle møbler er mørk brune. Også bør det være mulighet for å ha dvd spiller og sånn i benken.





__________________
Juli 2005



Alibaba is offline   Svar med sitering
Gammel 20-09-2007, 18:28   #66
labbeline
Medlem
 
Ble medlem: Mar 2007
Bosted: Randaberg
Meldinger: 225
labbeline er fantastisk mot andre.labbeline er fantastisk mot andre.labbeline er fantastisk mot andre.labbeline er fantastisk mot andre.labbeline er fantastisk mot andre.labbeline er fantastisk mot andre.labbeline er fantastisk mot andre.labbeline er fantastisk mot andre.labbeline er fantastisk mot andre.labbeline er fantastisk mot andre.labbeline er fantastisk mot andre.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Sitat:
Opprinnelig melding av Emilie&Linus:


jeg har også denne... kjøpte nye shabby knotter så ble den enda finere...

Hvilken benk er dette?? Den var jammen fin!! Er det Ikeas Liatorp, eller er det et furumøbel som du har pusset opp??
labbeline is offline   Svar med sitering
Gammel 20-09-2007, 18:30   #67
Zarafina
Supermedlem
 
Zarafinas avatar
 
Ble medlem: Aug 2007
Bosted: Bryne
Meldinger: 537
Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Sitat:
Opprinnelig melding av Husmusa:
Det der må være noe av det gyseligste jeg har sett tror jeg.
Røde velurvegger toppet liksom hele skiten

enig,veldig spesielle møbler.
__________________
Hilsen Zarafina

Celina 02.06.04 og Kevin 25.01.06
Zarafina is offline   Svar med sitering
Gammel 20-09-2007, 18:31   #68
Zarafina
Supermedlem
 
Zarafinas avatar
 
Ble medlem: Aug 2007
Bosted: Bryne
Meldinger: 537
Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2



kun 350 kr i larvik http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=11218927&sid=xz4dbaBMiyC896548&pos=null&tot= null
__________________
Hilsen Zarafina

Celina 02.06.04 og Kevin 25.01.06
Zarafina is offline   Svar med sitering
Gammel 20-09-2007, 18:32   #69
Zarafina
Supermedlem
 
Zarafinas avatar
 
Ble medlem: Aug 2007
Bosted: Bryne
Meldinger: 537
Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2



kun 1000 kr på enebakk http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=11218713&sid=xz4dbaBMiyC896548&pos=null&tot= null
__________________
Hilsen Zarafina

Celina 02.06.04 og Kevin 25.01.06
Zarafina is offline   Svar med sitering
Gammel 20-09-2007, 18:40   #70
Zarafina
Supermedlem
 
Zarafinas avatar
 
Ble medlem: Aug 2007
Bosted: Bryne
Meldinger: 537
Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2



500 kr i asker http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=11218395&sid=xz4dbaBMiyC896548&pos=null&tot= null
__________________
Hilsen Zarafina

Celina 02.06.04 og Kevin 25.01.06
Zarafina is offline   Svar med sitering
Svar

Antall aktive brukere som ser denne diskusjonen: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)
 
Diskusjonverktøy
Visningsmodus

Forumregler
Du kan ikke lage nye diskusjoner
Du kan ikke legge inn svar
Du kan ikke bruke vedlegg
Du kan ikke redigere egne meldinger

vB kode er
Smilies er
[IMG] kode er
HTML-kode er Av
Forumhopp


Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 10:16.







Powered by: vBulletin Version 3.5.2,
Copyright ©2000 - 2007, Jelsoft Enterprises Ltd.
Alt innhold ©2001-2007 NybaktMamma.com