Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hus og hjem
Brukernavn
Passord

Svar  
 
Diskusjonverktøy Visningsmodus
Gammel 20-09-2007, 19:03   #71
tussilagofarfara
Medlem
 
tussilagofarfaras avatar
 
Ble medlem: Apr 2007
Bosted: Oppland
Meldinger: 147
tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Ja grøss
Sitat:
Opprinnelig melding av Husmusa:
Det der må være noe av det gyseligste jeg har sett tror jeg.
Røde velurvegger toppet liksom hele skiten
__________________
tussilagofarfara is offline   Svar med sitering
Gammel 20-09-2007, 19:04   #72
tussilagofarfara
Medlem
 
tussilagofarfaras avatar
 
Ble medlem: Apr 2007
Bosted: Oppland
Meldinger: 147
tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

I dag fikk jeg dette i posten, synes det var så lekkert!
__________________
tussilagofarfara is offline   Svar med sitering
Gammel 20-09-2007, 19:06   #73
Zarafina
Supermedlem
 
Zarafinas avatar
 
Ble medlem: Aug 2007
Bosted: Bryne
Meldinger: 537
Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Sitat:
Opprinnelig melding av tussilagofarfara:
I dag fikk jeg dette i posten, synes det var så lekkert!

nydelig!
__________________
Hilsen Zarafina

Celina 02.06.04 og Kevin 25.01.06
Zarafina is offline   Svar med sitering
Gammel 20-09-2007, 19:46   #74
mammmamia
Seniormedlem
 
mammmamias avatar
 
Ble medlem: Mar 2006
Bosted: Trondheim
Meldinger: 2.678
mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Til tv-oppbevaring: Vi har brukt 2 Ikea-kommoder altså (som på bilder), og så har vi saget hull i bakplaten i den øverste skuffen, så vi har dvd-spiller, videospiller og alt sånn oppi der, med ledningene gjennom hullet på baksiden og inn i tv'en Ute av syne, ute av sinn, ser veldig ryddig og fint ut, liker ikke når alt står fremme..!
__________________
Storebror okt 2003
Lillesøster jun 2006


~ Hvil i fred, Minstemann ~
mammmamia is offline   Svar med sitering
Gammel 20-09-2007, 20:03   #75
labbeline
Medlem
 
Ble medlem: Mar 2007
Bosted: Randaberg
Meldinger: 225
labbeline er fantastisk mot andre.labbeline er fantastisk mot andre.labbeline er fantastisk mot andre.labbeline er fantastisk mot andre.labbeline er fantastisk mot andre.labbeline er fantastisk mot andre.labbeline er fantastisk mot andre.labbeline er fantastisk mot andre.labbeline er fantastisk mot andre.labbeline er fantastisk mot andre.labbeline er fantastisk mot andre.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Har kjøpt meg et garderobeskap på Finn.no.. Mannen min henter det nå!!
Skal male det eggehvitt utenpå, men har lyst å ha en annen farge inni.. En lys, dus blåfarge kanskje?? Noen som har noen forslag?? Vi har blå ytterdør, og skapet skal stå i gangen. Tapeten er lyse lyse grå..
Og så lurte jeg på: hvilken glansgrad ville dere brukt inni?? Tenkte å ha glans 40 utenpå.. Hadde det vært stilig med en annen glansgrad inni??
labbeline is offline   Svar med sitering
Gammel 20-09-2007, 20:10   #76
Ane Rikke
Supermedlem
 
Ane Rikkes avatar
 
Ble medlem: Sep 2004
Bosted: Akershus
Meldinger: 659
Ane Rikke er fantastisk mot andre.Ane Rikke er fantastisk mot andre.Ane Rikke er fantastisk mot andre.Ane Rikke er fantastisk mot andre.Ane Rikke er fantastisk mot andre.Ane Rikke er fantastisk mot andre.Ane Rikke er fantastisk mot andre.Ane Rikke er fantastisk mot andre.Ane Rikke er fantastisk mot andre.Ane Rikke er fantastisk mot andre.Ane Rikke er fantastisk mot andre.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Sitat:
Opprinnelig melding av tussilagofarfara:
Ja grøss

Det der er ikke shabby chic iallefall...
__________________
Storebror 2000 Lillebror 2004
2007!!

[Lyst å ha perfect home party og bor i Oslo eller på romerike? Send pm!
Jeg aner ikke hva jeg skal ha som mitt nicknavn!!?[/color]
Ane Rikke is offline   Svar med sitering
Gammel 20-09-2007, 20:40   #77
Emilie&Linus
Supermedlem
 
Emilie&Linuss avatar
 
Ble medlem: Mar 2007
Bosted: sør tr.lag
Meldinger: 688
Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Sitat:
Opprinnelig melding av labbeline:
Hvilken benk er dette?? Den var jammen fin!! Er det Ikeas Liatorp, eller er det et furumøbel som du har pusset opp??

Lia torp ja... så fornøyd med den... å andre knotter er mye finere da de som er med ikke er så fine... (syns jeg iallfall....)
__________________
EmilieJeanette€22.08.2005 & Linus Matheo€03.05.2007

lille vakre minstemann er i tankene mine hver dag
Emilie&Linus is offline   Svar med sitering
Gammel 20-09-2007, 20:44   #78
Emilie&Linus
Supermedlem
 
Emilie&Linuss avatar
 
Ble medlem: Mar 2007
Bosted: sør tr.lag
Meldinger: 688
Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

ikke helt shabby dette nei... sukk... voldsomt!!!


hehe... meeeen.. tenk den stakkars husmora som skulle stått og pussa og mala på dette da.... hihi
__________________
EmilieJeanette€22.08.2005 & Linus Matheo€03.05.2007

lille vakre minstemann er i tankene mine hver dag
Emilie&Linus is offline   Svar med sitering
Gammel 20-09-2007, 21:08   #79
Ane Rikke
Supermedlem
 
Ane Rikkes avatar
 
Ble medlem: Sep 2004
Bosted: Akershus
Meldinger: 659
Ane Rikke er fantastisk mot andre.Ane Rikke er fantastisk mot andre.Ane Rikke er fantastisk mot andre.Ane Rikke er fantastisk mot andre.Ane Rikke er fantastisk mot andre.Ane Rikke er fantastisk mot andre.Ane Rikke er fantastisk mot andre.Ane Rikke er fantastisk mot andre.Ane Rikke er fantastisk mot andre.Ane Rikke er fantastisk mot andre.Ane Rikke er fantastisk mot andre.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Hva synes dere om denne stolen?
http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=11219956
Syns den var søt!
__________________
Storebror 2000 Lillebror 2004
2007!!

[Lyst å ha perfect home party og bor i Oslo eller på romerike? Send pm!
Jeg aner ikke hva jeg skal ha som mitt nicknavn!!?[/color]
Ane Rikke is offline   Svar med sitering
Gammel 20-09-2007, 21:30   #80
tjm
Supermedlem
 
tjms avatar
 
Ble medlem: Oct 2004
Bosted: oppland
Meldinger: 801
tjm er fantastisk mot andre.tjm er fantastisk mot andre.tjm er fantastisk mot andre.tjm er fantastisk mot andre.tjm er fantastisk mot andre.tjm er fantastisk mot andre.tjm er fantastisk mot andre.tjm er fantastisk mot andre.tjm er fantastisk mot andre.tjm er fantastisk mot andre.tjm er fantastisk mot andre.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Sitat:
Opprinnelig melding av Ane Rikke:
Hva synes dere om denne stolen?
http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=11219956
Syns den var søt!


Denne var kjempe søt!!!
__________________
Mamma til go gutten Mathias
tjm is offline   Svar med sitering
Svar

Antall aktive brukere som ser denne diskusjonen: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)
 
Diskusjonverktøy
Visningsmodus

Forumregler
Du kan ikke lage nye diskusjoner
Du kan ikke legge inn svar
Du kan ikke bruke vedlegg
Du kan ikke redigere egne meldinger

vB kode er
Smilies er
[IMG] kode er
HTML-kode er Av
Forumhopp


Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 10:16.







Powered by: vBulletin Version 3.5.2,
Copyright ©2000 - 2007, Jelsoft Enterprises Ltd.
Alt innhold ©2001-2007 NybaktMamma.com