Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hus og hjem
Brukernavn
Passord

Svar  
 
Diskusjonverktøy Visningsmodus
Gammel 21-09-2007, 01:22   #101
tussilagofarfara
Medlem
 
tussilagofarfaras avatar
 
Ble medlem: Apr 2007
Bosted: Oppland
Meldinger: 147
tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Denne var litt fin, men litt stiv pris 7000 kompletthttp://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=11150727&reference=7/111/507/27_-584198091.jpg&adheading=Ekte+shabby+chic+spisestue&sid=xz20t ebJZrCk444774&adTypeId=67&WT.svl=Minibilde
__________________
tussilagofarfara is offline   Svar med sitering
Gammel 21-09-2007, 07:37   #102
Zarafina
Supermedlem
 
Zarafinas avatar
 
Ble medlem: Aug 2007
Bosted: Bryne
Meldinger: 537
Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

noen fra rogaland som vil kjøpe den for 600 kr? det er jeg som selger

__________________
Hilsen Zarafina

Celina 02.06.04 og Kevin 25.01.06
Zarafina is offline   Svar med sitering
Gammel 21-09-2007, 08:10   #103
labbeline
Medlem
 
Ble medlem: Mar 2007
Bosted: Randaberg
Meldinger: 225
labbeline er fantastisk mot andre.labbeline er fantastisk mot andre.labbeline er fantastisk mot andre.labbeline er fantastisk mot andre.labbeline er fantastisk mot andre.labbeline er fantastisk mot andre.labbeline er fantastisk mot andre.labbeline er fantastisk mot andre.labbeline er fantastisk mot andre.labbeline er fantastisk mot andre.labbeline er fantastisk mot andre.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Sitat:
Opprinnelig melding av Husmusa:
Driver å maler en gammel kjøkkenbenk i glansgrad 40 nå. Skal ha en kontrast farge inni skuffer og skap den blir også i glansgrad 40, men vi skal ha den på badet og da er det greit at det er lett å vaske inni også.
Tror egentlig jeg ville valgt det uansett. Kan få en annen glød som virker mattere (om det er det du vil) ved å lasere eller patinere.

Hent fargeprøver på alle de blåfargene du tror og ikke tror vil passe. Mye lettere å se når du har tapeten og døren din i nærheten. Da får du også rette lyset der skapet skal stå.

Her er ett skap fra Emilplassen. Noe slikt du tenkte, ikke sant...
Lekkert!


"Skatollet og skapet ble malt i "gamle farger" som Creme og Gustaviansk blå. Pusset og patinert."

Det skapet var nydelig!! Skal jammen følge rådet ditt og ta med fargeprøver hjem.. Det hadde jeg nok ikke kommet på av meg selv, nei.. Spennende med kjøkkenbenken din, da! Bilder??
labbeline is offline   Svar med sitering
Gammel 21-09-2007, 09:21   #104
Lille Blink
Veteranmedlem
 
Lille Blinks avatar
 
Ble medlem: Nov 2004
Bosted: Jæren...
Meldinger: 3.619
Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Sitat:
Opprinnelig melding av Zarafina:
noen fra rogaland som vil kjøpe den for 600 kr? det er jeg som selger

Hvor stor er den? Hvordan ser den ut inni? Har den løveføtter?
__________________

Adeles bildegalleri
Hagetråden
14 sept 2007: 1år siden vi mistet vår kjære A
Lille Blink is offline   Svar med sitering
Gammel 21-09-2007, 09:52   #105
Zarafina
Supermedlem
 
Zarafinas avatar
 
Ble medlem: Aug 2007
Bosted: Bryne
Meldinger: 537
Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Sitat:
Opprinnelig melding av Lille Blink:
Hvor stor er den? Hvordan ser den ut inni? Har den løveføtter?

eg sette ned til 500 kr. Eg ska gå å se på den i dag. eg ska bare ha bordet og stolene som hører til. stolene og bordet er ikke løveføtter. den e sikker like stor som den eg har. interissert?
__________________
Hilsen Zarafina

Celina 02.06.04 og Kevin 25.01.06
Zarafina is offline   Svar med sitering
Gammel 21-09-2007, 10:05   #106
Alibaba
Supermedlem
 
Alibabas avatar
 
Ble medlem: Mar 2005
Bosted: Sunnmøre
Meldinger: 1.409
Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.Alibaba har mye å være stolt av.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Trenger et lite råd ang kjøkkenmøblene mine som jeg holder på å male her nå. Ble litt usikker om jeg skal male alt hvitt, inkludert bordplata, eller om jeg burde feks mrkbeise bordplata??
Eller er det finest å ta alt hvitt? Er svart trekk på setet på stolene for tiden.

__________________
Juli 2005



Alibaba is offline   Svar med sitering
Gammel 21-09-2007, 10:18   #107
Zarafina
Supermedlem
 
Zarafinas avatar
 
Ble medlem: Aug 2007
Bosted: Bryne
Meldinger: 537
Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

det var lave føtter,nøkkler og skuffer til sølvtøy inni
__________________
Hilsen Zarafina

Celina 02.06.04 og Kevin 25.01.06
Zarafina is offline   Svar med sitering
Gammel 21-09-2007, 10:24   #108
FairyC
Medlem
 
FairyCs avatar
 
Ble medlem: Oct 2005
Bosted: Østfold
Meldinger: 258
FairyC er fantastisk mot andre.FairyC er fantastisk mot andre.FairyC er fantastisk mot andre.FairyC er fantastisk mot andre.FairyC er fantastisk mot andre.FairyC er fantastisk mot andre.FairyC er fantastisk mot andre.FairyC er fantastisk mot andre.FairyC er fantastisk mot andre.FairyC er fantastisk mot andre.FairyC er fantastisk mot andre.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2





Disse tingene har jeg bestilt. Gleder meg til å hente pakka på postkontoret!
Har også bestilt noen flere ting, men de var det visst ikke bilde av lenger.
Bestilte også en liten skoletavle, skilt som det står "Bed and Breakfast" på,en trekasse hvvor det står "White Gerome" på, en julesokk med engel på og en ranke med brune hjerter på til jul.
__________________
Bryllup Juli 2008
FairyC is offline   Svar med sitering
Gammel 21-09-2007, 10:49   #109
Kano
Juniormedlem
 
Ble medlem: May 2007
Meldinger: 7
Kano er en ukjent størrelse akkurat nå.
:) Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Sitat:
Opprinnelig melding av Zarafina:
eg sette ned til 500 kr. Eg ska gå å se på den i dag. eg ska bare ha bordet og stolene som hører til. stolene og bordet er ikke løveføtter. den e sikker like stor som den eg har. interissert?


Jeg er interessert, hvis ikke Lille Blink skal ha den! Sendte faktisk en mail til selger i går om denne, men jeg ville kun ha skjenken
Kano is offline   Svar med sitering
Gammel 21-09-2007, 11:09   #110
Lille Blink
Veteranmedlem
 
Lille Blinks avatar
 
Ble medlem: Nov 2004
Bosted: Jæren...
Meldinger: 3.619
Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Sitat:
Opprinnelig melding av Zarafina:
det var lave føtter,nøkkler og skuffer til sølvtøy inni
Planen min er å bruke den til å ha under tven som skal opp på veggen etterhvert så da må jeg ha plass til dvd spiller, tuner osv inni den... Jeg er meget interessert altså, men jeg må nesten ha måla på den først... Sier ja eller nei når du får målene på den... Kano kan få den viss ikke
__________________

Adeles bildegalleri
Hagetråden
14 sept 2007: 1år siden vi mistet vår kjære A
Lille Blink is offline   Svar med sitering
Svar

Antall aktive brukere som ser denne diskusjonen: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)
 
Diskusjonverktøy
Visningsmodus

Forumregler
Du kan ikke lage nye diskusjoner
Du kan ikke legge inn svar
Du kan ikke bruke vedlegg
Du kan ikke redigere egne meldinger

vB kode er
Smilies er
[IMG] kode er
HTML-kode er Av
Forumhopp


Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 10:15.







Powered by: vBulletin Version 3.5.2,
Copyright ©2000 - 2007, Jelsoft Enterprises Ltd.
Alt innhold ©2001-2007 NybaktMamma.com