Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema
Brukernavn
Passord


Svar
 
Diskusjonverktøy Visningsmodus
Old 04-01-2005, 22:53   #1
Myrsnipa
Seniormedlem
 
Myrsnipas avatar
 
Ble medlem: Aug 2003
Sted: I rekkehus
Meldinger: 2.967
Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.
Seljebækk calling....

Alle som har dagens Dagblad liggende, les "noen som passer for meg" og finn "seljebækk calling"

Beste kontaktannonsen jeg har sett...
__________________
Myrsnipa og Vilde - f.2002
Myrsnipa er logget av   Svar med sitering
Old 04-01-2005, 23:08   #2
Myrsnipa
Seniormedlem
 
Myrsnipas avatar
 
Ble medlem: Aug 2003
Sted: I rekkehus
Meldinger: 2.967
Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Seljebækk calling....

prøver på et stunt...

__________________
Myrsnipa og Vilde - f.2002
Myrsnipa er logget av   Svar med sitering
Old 04-01-2005, 23:09   #3
Myrsnipa
Seniormedlem
 
Myrsnipas avatar
 
Ble medlem: Aug 2003
Sted: I rekkehus
Meldinger: 2.967
Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Seljebækk calling....

pokker...
__________________
Myrsnipa og Vilde - f.2002
Myrsnipa er logget av   Svar med sitering
Old 04-01-2005, 23:12   #4
Amidama
Supermedlem
 
Amidamas avatar
 
Ble medlem: Jun 2003
Sted: Kristiansand
Meldinger: 768
Amidama har et ubeskrivelig bra rykte.Amidama har et ubeskrivelig bra rykte.Amidama har et ubeskrivelig bra rykte.Amidama har et ubeskrivelig bra rykte.Amidama har et ubeskrivelig bra rykte.Amidama har et ubeskrivelig bra rykte.Amidama har et ubeskrivelig bra rykte.Amidama har et ubeskrivelig bra rykte.Amidama har et ubeskrivelig bra rykte.Amidama har et ubeskrivelig bra rykte.Amidama har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Seljebækk calling....

ja! Også jeg som ikke har kjøpt dagbladet idag heller da!
__________________
Amidama og Helene (f. 24.6.03)


Amidama er logget av   Svar med sitering
Old 04-01-2005, 23:15   #5
kris
Supermedlem
 
kriss avatar
 
Ble medlem: Nov 2001
Sted: Bergen
Meldinger: 874
kris har et ubeskrivelig bra rykte.kris har et ubeskrivelig bra rykte.kris har et ubeskrivelig bra rykte.kris har et ubeskrivelig bra rykte.kris har et ubeskrivelig bra rykte.kris har et ubeskrivelig bra rykte.kris har et ubeskrivelig bra rykte.kris har et ubeskrivelig bra rykte.kris har et ubeskrivelig bra rykte.kris har et ubeskrivelig bra rykte.kris har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Seljebækk calling....

Egenreklame av meget høy kvalitet!
__________________
kris og MK (f. 20.10.01)

Her er MK's hjemmeside - Klikk her for dagens gode gjerning!
kris er logget av   Svar med sitering
Old 04-01-2005, 23:21   #6
maylen
Veteranmedlem
 
maylens avatar
 
Ble medlem: Mar 2004
Sted: finnmark
Meldinger: 4.545
maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.maylen har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Seljebækk calling....

lagret,redigert og lest...
__________________
(ja, jeg vet at jeg mangler store bokstaver, og er ikke pinlig nøyaktig i rettskriving alltid. en opplysning til de som skulle henge seg opp i det)
maylen er logget av   Svar med sitering
Old 04-01-2005, 23:22   #7
Smeeka
Veteranmedlem
 
Smeekas avatar
 
Ble medlem: Feb 2003
Sted: Østfold
Meldinger: 4.019
Smeeka har et ubeskrivelig bra rykte.Smeeka har et ubeskrivelig bra rykte.Smeeka har et ubeskrivelig bra rykte.Smeeka har et ubeskrivelig bra rykte.Smeeka har et ubeskrivelig bra rykte.Smeeka har et ubeskrivelig bra rykte.Smeeka har et ubeskrivelig bra rykte.Smeeka har et ubeskrivelig bra rykte.Smeeka har et ubeskrivelig bra rykte.Smeeka har et ubeskrivelig bra rykte.Smeeka har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Seljebækk calling....

Den var ikke lett å lese nei..
__________________

Nothing worth having comes easy.
Smeeka er logget av   Svar med sitering
Old 04-01-2005, 23:23   #8
gullet og alle barna
Supermedlem
 
gullet og alle barnas avatar
 
Ble medlem: Nov 2004
Sted: Solkysten,i Vestfold
Meldinger: 1.257
gullet og alle barna har et ubeskrivelig bra rykte.gullet og alle barna har et ubeskrivelig bra rykte.gullet og alle barna har et ubeskrivelig bra rykte.gullet og alle barna har et ubeskrivelig bra rykte.gullet og alle barna har et ubeskrivelig bra rykte.gullet og alle barna har et ubeskrivelig bra rykte.gullet og alle barna har et ubeskrivelig bra rykte.gullet og alle barna har et ubeskrivelig bra rykte.gullet og alle barna har et ubeskrivelig bra rykte.gullet og alle barna har et ubeskrivelig bra rykte.gullet og alle barna har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Seljebækk calling....

Jeg og vil se.........
Har selvfølgelig ikke kjøpt Dagbladet idag
__________________
-87 -01 -03 gullet og alle barna
gullet og alle barna er logget av   Svar med sitering
Old 04-01-2005, 23:39   #9
enna
Supermedlem
 
ennas avatar
 
Ble medlem: Sep 2003
Sted: Nærh av Kristiansand
Meldinger: 571
enna har et ubeskrivelig bra rykte.enna har et ubeskrivelig bra rykte.enna har et ubeskrivelig bra rykte.enna har et ubeskrivelig bra rykte.enna har et ubeskrivelig bra rykte.enna har et ubeskrivelig bra rykte.enna har et ubeskrivelig bra rykte.enna har et ubeskrivelig bra rykte.enna har et ubeskrivelig bra rykte.enna har et ubeskrivelig bra rykte.enna har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Seljebækk calling....

[QUOTE=maylen]lagret,redigert og lest... [/QUOTE]

- og så jeg som trodde jeg hadde funnet mannen i mitt liv....... sukk....

__________________
"Maia", mars 2003 , mamma og 2

"livet er herlig, bare man er karaktersvak nok til å nyte det.....": Sokrates
enna er logget av   Svar med sitering
Old 04-01-2005, 23:44   #10
Myrsnipa
Seniormedlem
 
Myrsnipas avatar
 
Ble medlem: Aug 2003
Sted: I rekkehus
Meldinger: 2.967
Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.Myrsnipa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Seljebækk calling....

Sitat:
Opprinnelig melding av enna:
[QUOTE=maylen]lagret,redigert og lest...


- og så jeg som trodde jeg hadde funnet mannen i mitt liv....... sukk....

[/QUOTE]

Jeg også. Må revurdere..
__________________
Myrsnipa og Vilde - f.2002
Myrsnipa er logget av   Svar med sitering
Svar


Diskusjonverktøy
Visningsmodus

Forumregler
Du kan ikke lage nye diskusjoner
Du kan ikke legge inn svar
Du kan ikke bruke vedlegg
Du kan ikke redigere egne meldinger

vB kode er
Smilies er
[IMG] kode er
HTML-kode er Av
Forumhopp


Annonser:

Få DIN tekstannonse her!
1 dag - ca 35 NOK
3 dager - ca 65 NOK
7 dager - ca 130 NOK
30 dager - ca 455 NOK
1 USD=ca NOK 6.50
Selvbetjening gir lave priser. De fleste annonser blir godkjent, med mindre de er direkte konkurrerende eller anses som støtende.
Robeez UK Baby Shoe Shop
Robeez Babysko sendes moms- og fraktfritt!


Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 03:45.


Powered by: vBulletin Version 3.0.7,
Copyright ©2000 - 2005, Jelsoft Enterprises Ltd.
Alt innhold ©2001-2005 NybaktMamma.com
Sidene driftes av KlemBrandt AS.
Vilkår for bruk av Møteplassen