Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > Januar 2006
Brukernavn
Passord

Svar
 
Diskusjonverktøy Visningsmodus
Gammel 02-02-2006, 13:20   #1
maiken82
Seniormedlem
 
maiken82s avatar
 
Ble medlem: Jun 2004
Bosted: Narvik
Meldinger: 2.058
maiken82 har mye å være stolt av.maiken82 har mye å være stolt av.maiken82 har mye å være stolt av.maiken82 har mye å være stolt av.maiken82 har mye å være stolt av.maiken82 har mye å være stolt av.maiken82 har mye å være stolt av.maiken82 har mye å være stolt av.maiken82 har mye å være stolt av.maiken82 har mye å være stolt av.maiken82 har mye å være stolt av.
Bryllupstråd

ikke det at jeg skal gifte meg imorgen ellernoe... er forlovet på 4. året,men har enda ikke satt noen dato.
når man sitter på nett,så snubler man over mye,bla gifteri-støff. tenkte kanskje vi kunne ha en tråd der vi kan legge ut idèer,bilder,tips og sånt. kanskje dere som allerede ER gift har lyst å dele bilder og bryllupshistorier med oss "ringløse"


jeg,for min del,nekter å gifte meg før jeg har funnet den perfekte kjolen og jeg leter,og leter,og leeeeter.... men har enda ikke funnet den.for ikke å snakke om sko!
gifteringer er jo gøy å titte på også og hvilken kirke man skal gifte seg i.og hvor man skal dra på bryllupsreise.eller kanskje man skal stikke av og gifte seg i smug? planlegging er gøy! heng på! og man trenger ikke nødvendigvis være forlovet for å planlegge litt!

søren,nå våknet lillesnupp. puppings
__________________
Proud member of the FirstBitches!
Morra til Bønna `06 & Stilken `04
maiken82 is offline   Svar med sitering
Gammel 02-02-2006, 17:25   #2
HMFH
Supermedlem
 
HMFHs avatar
 
Ble medlem: May 2003
Bosted: Buskerud
Meldinger: 1.260
HMFH har en strålende fremtid.HMFH har en strålende fremtid.HMFH har en strålende fremtid.HMFH har en strålende fremtid.HMFH har en strålende fremtid.HMFH har en strålende fremtid.HMFH har en strålende fremtid.HMFH har en strålende fremtid.HMFH har en strålende fremtid.HMFH har en strålende fremtid.HMFH har en strålende fremtid.
Sv: Bryllupstråd

...Eller de som skal feire 30 årsdagen sin til sommeren Har gruet meg i 5 år til å bli 30, men nå begynner jeg å glede meg.
Er hverken forlovet eller gift, samboeren min er nordlending og de er jo ikke så kjappe i avtrekkeren (eller hva Maiken86)
__________________
X-myrsnippa, førstedamenes kvasseste hønemor
HMFH is offline   Svar med sitering
Gammel 02-02-2006, 18:16   #3
HuMor
Seniormedlem
 
HuMors avatar
 
Ble medlem: Jul 2005
Meldinger: 2.892
HuMor har en strålende fremtid.HuMor har en strålende fremtid.HuMor har en strålende fremtid.HuMor har en strålende fremtid.HuMor har en strålende fremtid.HuMor har en strålende fremtid.HuMor har en strålende fremtid.HuMor har en strålende fremtid.HuMor har en strålende fremtid.HuMor har en strålende fremtid.HuMor har en strålende fremtid.
Sv: Bryllupstråd

Det som er moro med slike ting er jo nettopp planleggingen, selve vielsen er jo over på noen minutter og festen på noen timer, så er man ferdig. Det var litt rar følelse når jeg hadde giftet meg, så hadde jeg ikke det å se frem til lenger - så ikke forhast dere, men kos dere med planleggingen
Jeg skal oppdatere det innlegget her når jeg snubler over noe spennende jeg!
__________________
Hilsen Førstedamenes LYKKEligste



HuMor is offline   Svar med sitering
Gammel 03-02-2006, 12:29   #4
syber
Medlem
 
Ble medlem: Jan 2006
Bosted: Gjøvik
Meldinger: 190
syber er som en lysfontene.syber er som en lysfontene.syber er som en lysfontene.syber er som en lysfontene.syber er som en lysfontene.syber er som en lysfontene.syber er som en lysfontene.syber er som en lysfontene.syber er som en lysfontene.syber er som en lysfontene.syber er som en lysfontene.
Sv: Bryllupstråd

Jeg kan anbefale et bryllup i Paris på det varmeste!

Vi giftet oss april for snart 3 år siden. Vi giftet oss formelt i ambassaden, men hadde seremoni i den norske sjømannskirken.

Dagen var slik:
Vielse i ambassaden
Jeg var på en råbra skjønnhetssalong for hår og sminke, tok på brudekjolen der (hadde med leid kjole og bukett fra Norge)
Seremoni i sjømannskirken. Vi fikk servert champagne og kanapeer der. Hadde fotograf som tok masse bilder under seremonien og etterpå i hagen
Fotografen ble med til sentrum, tok flere bilder på en flott bro over Seinen og med Eiffeltårnet i bakgrunnen. (vi kjøpte hele CD en med hundrevis av bilder og fikk et flott fotoalbum)
En helt nydelig restaurant i Paris med helt upåklagelig service, aldeles nydelig gourmetmat uten avskrekkende pris: www.latruffiere.com
Der åt vi tilsammen 10 retter med drikke til alt, hadde eget rom til vår lille gruppe. Det var eieren selv og to til som serverte oss.
__________________
Storebror juni-04 og Lillebror jan-06
syber is offline   Svar med sitering
Gammel 03-02-2006, 12:48   #5
maiken82
Seniormedlem
 
maiken82s avatar
 
Ble medlem: Jun 2004
Bosted: Narvik
Meldinger: 2.058
maiken82 har mye å være stolt av.maiken82 har mye å være stolt av.maiken82 har mye å være stolt av.maiken82 har mye å være stolt av.maiken82 har mye å være stolt av.maiken82 har mye å være stolt av.maiken82 har mye å være stolt av.maiken82 har mye å være stolt av.maiken82 har mye å være stolt av.maiken82 har mye å være stolt av.maiken82 har mye å være stolt av.
Sv: Bryllupstråd

for et drømmebryllup Syber!!! vil ha!!!!

min barndomsvenninne,også gudmor for ungene,skal gifte seg i midt-juli. gleder meg så!! og en barndomskompis av skal også gifte seg i juli.i beg. skal være forlover for ham. blir travelt i sommer

alle sier det er så dyrt å gifte seg noen som har lyst å dele sine erfaringer?

se på disse gifteringene!

så mye pent!! har liksom alltid sagt at "kommer ikke til å kjøpe nye ringer når vi gifter oss.skal bruke de vi har (forlovelsesringene)." meneh... sier jo ikke nei til en til ring da... gjerne med daaaaimonds på! eller kanskje man kan sette på diamanter på forlovelsesringene?
hva liker dere? tradisjonelle glatte gullringer,el fancyschmæncy med stener og dill?
__________________
Proud member of the FirstBitches!
Morra til Bønna `06 & Stilken `04
maiken82 is offline   Svar med sitering
Gammel 03-02-2006, 13:12   #6
Muggi
Veteranmedlem
 
Muggis avatar
 
Ble medlem: Sep 2005
Bosted: Akershus
Meldinger: 3.624
Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bryllupstråd

Vi skal gifte oss 7 okt. Har ikke begynt å tenke på det noe særlig ennå. Må vel begynne så smått. Har sett på kjole på en brudesalong i Bergen. De er det eneste som fører det merket. Den ser helt nyydelig ut på bilde så jeg og forlover skal ta oss en tur på forsommeren. Merket er La Sposa. Legger ved ett bilde av en potensiell kandidat.
Vedlagte bilder
Filtype: jpg brudebilde.jpg (17,1 KB, 69 visninger)
__________________
Muggi med IVF-prinsessa Simone!




Muggi is offline   Svar med sitering
Gammel 03-02-2006, 13:51   #7
HuMor
Seniormedlem
 
HuMors avatar
 
Ble medlem: Jul 2005
Meldinger: 2.892
HuMor har en strålende fremtid.HuMor har en strålende fremtid.HuMor har en strålende fremtid.HuMor har en strålende fremtid.HuMor har en strålende fremtid.HuMor har en strålende fremtid.HuMor har en strålende fremtid.HuMor har en strålende fremtid.HuMor har en strålende fremtid.HuMor har en strålende fremtid.HuMor har en strålende fremtid.
Sv: Bryllupstråd

DET var noe av det nydeligste jeg har sett Muggi! Den ville jeg hatt
__________________
Hilsen Førstedamenes LYKKEligste



HuMor is offline   Svar med sitering
Gammel 03-02-2006, 14:14   #8
Cherub
Seniormedlem
 
Cherubs avatar
 
Ble medlem: Aug 2005
Meldinger: 2.268
Cherub har en strålende fremtid.Cherub har en strålende fremtid.Cherub har en strålende fremtid.Cherub har en strålende fremtid.Cherub har en strålende fremtid.Cherub har en strålende fremtid.Cherub har en strålende fremtid.Cherub har en strålende fremtid.Cherub har en strålende fremtid.Cherub har en strålende fremtid.Cherub har en strålende fremtid.
Sv: Bryllupstråd

DÆVEN, (unnskyld språket mitt, damer...)
De kjolen var bærre lækker!!

__________________
Julehilsen
fra Cherub og
Cherub is offline   Svar med sitering
Gammel 03-02-2006, 14:41   #9
maiken82
Seniormedlem
 
maiken82s avatar
 
Ble medlem: Jun 2004
Bosted: Narvik
Meldinger: 2.058
maiken82 har mye å være stolt av.maiken82 har mye å være stolt av.maiken82 har mye å være stolt av.maiken82 har mye å være stolt av.maiken82 har mye å være stolt av.maiken82 har mye å være stolt av.maiken82 har mye å være stolt av.maiken82 har mye å være stolt av.maiken82 har mye å være stolt av.maiken82 har mye å være stolt av.maiken82 har mye å være stolt av.
Sv: Bryllupstråd

Muggis: djiiizøss så fin den var!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





Sitat:
Opprinnelig melding av myrsnippa:
samboeren min er nordlending og de er jo ikke så kjappe i avtrekkeren (eller hva Maiken86)

jah.... siden jeg ikke la merke til denne kommentaren før nå,så har du vel proved your point.....
__________________
Proud member of the FirstBitches!
Morra til Bønna `06 & Stilken `04
maiken82 is offline   Svar med sitering
Gammel 03-02-2006, 14:43   #10
Cherub
Seniormedlem
 
Cherubs avatar
 
Ble medlem: Aug 2005
Meldinger: 2.268
Cherub har en strålende fremtid.Cherub har en strålende fremtid.Cherub har en strålende fremtid.Cherub har en strålende fremtid.Cherub har en strålende fremtid.Cherub har en strålende fremtid.Cherub har en strålende fremtid.Cherub har en strålende fremtid.Cherub har en strålende fremtid.Cherub har en strålende fremtid.Cherub har en strålende fremtid.
Sv: Bryllupstråd

Sitat:
Opprinnelig melding av maiken82:


jah.... siden jeg ikke la merke til denne kommentaren før nå,så har du vel proved your point.....





__________________
Julehilsen
fra Cherub og
Cherub is offline   Svar med sitering
Svar

« Forrige diskusjon | Neste diskusjon »
Antall aktive brukere som ser denne diskusjonen: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)
 
Diskusjonverktøy
Visningsmodus

Forumregler
Du kan ikke lage nye diskusjoner
Du kan ikke legge inn svar
Du kan ikke bruke vedlegg
Du kan ikke redigere egne meldinger

vB kode er
Smilies er
[IMG] kode er
HTML-kode er Av
Forumhopp


Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 08:05.

Annonser:





Powered by: vBulletin Version 3.5.2,
Copyright ©2000 - 2006, Jelsoft Enterprises Ltd.
Alt innhold ©2001-2005 NybaktMamma.com
Sidene driftes av KlemBrandt AS.