Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hus og hjem
Brukernavn
Passord

Svar  
 
Diskusjonverktøy Visningsmodus
Gammel 09-09-2007, 09:42   #21
OOOPS 4!
Supermedlem
 
OOOPS 4!s avatar
 
Ble medlem: Jul 2002
Bosted: lille sotra
Meldinger: 1.147
OOOPS 4! er fantastisk mot andre.OOOPS 4! er fantastisk mot andre.OOOPS 4! er fantastisk mot andre.OOOPS 4! er fantastisk mot andre.OOOPS 4! er fantastisk mot andre.OOOPS 4! er fantastisk mot andre.OOOPS 4! er fantastisk mot andre.OOOPS 4! er fantastisk mot andre.OOOPS 4! er fantastisk mot andre.OOOPS 4! er fantastisk mot andre.OOOPS 4! er fantastisk mot andre.
Sv: Velkommen inn!

Så utrolig lekkert da!
Kan jeg spørre om det er ekte panel, eller smartpanel? I huset vi har kjøpt er det mye glassfiberstrie, og den må bort på enkleste måten hehe
Ser vi har veldig lik smak, så her må jeg følge med!
__________________
OOOPS 4! Mammaen til 4 nydelige barn
OOOPS 4! is offline   Svar med sitering
Gammel 09-09-2007, 09:42   #22
mariemor
Juniormedlem
 
mariemors avatar
 
Ble medlem: Aug 2007
Meldinger: 13
mariemor vil raskt nok bli berømt.mariemor vil raskt nok bli berømt.mariemor vil raskt nok bli berømt.mariemor vil raskt nok bli berømt.mariemor vil raskt nok bli berømt.mariemor vil raskt nok bli berømt.mariemor vil raskt nok bli berømt.mariemor vil raskt nok bli berømt.mariemor vil raskt nok bli berømt.mariemor vil raskt nok bli berømt.mariemor vil raskt nok bli berømt.
Sv: Velkommen inn!

Kjempefint, gratulere med nytt hjem, gleder meg til flere bilder!

Tone
__________________
Mamma til Marie 06 og Christian 02
mariemor is offline   Svar med sitering
Gammel 09-09-2007, 10:03   #23
milo
Supermedlem
 
milos avatar
 
Ble medlem: Sep 2002
Bosted: Nordmøre
Meldinger: 1.186
milo er fantastisk mot andre.milo er fantastisk mot andre.milo er fantastisk mot andre.milo er fantastisk mot andre.milo er fantastisk mot andre.milo er fantastisk mot andre.milo er fantastisk mot andre.milo er fantastisk mot andre.milo er fantastisk mot andre.milo er fantastisk mot andre.milo er fantastisk mot andre.
Sv: Velkommen inn!

Så utrolig lekkert!

Gleder meg til mere bilder
__________________
Mamma'n til John f.08.02.02 Jørn f.11.09.04
milo is offline   Svar med sitering
Gammel 09-09-2007, 10:40   #24
moranne
Medlem
 
Ble medlem: Jul 2007
Bosted: Akershus
Meldinger: 282
moranne er fantastisk mot andre.moranne er fantastisk mot andre.moranne er fantastisk mot andre.moranne er fantastisk mot andre.moranne er fantastisk mot andre.moranne er fantastisk mot andre.moranne er fantastisk mot andre.moranne er fantastisk mot andre.moranne er fantastisk mot andre.moranne er fantastisk mot andre.moranne er fantastisk mot andre.
Sv: Velkommen inn!

Den som venter på noe godt osv..... har ikke ventet forgjeves her!
Tusen takk for titten, og gratulerer med et gjennomført lekkert hjem!
moranne is offline   Svar med sitering
Gammel 09-09-2007, 11:15   #25
*Anita*
Veteranmedlem
 
*Anita*s avatar
 
Ble medlem: Sep 2004
Bosted: Sørlandet:)
Meldinger: 3.720
*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.
Sv: Velkommen inn!

Kjempeflott
__________________

Alexander(04) er stolt storebror

*Anita* is offline   Svar med sitering
Gammel 09-09-2007, 11:47   #26
MonaLisa
Medlem
 
MonaLisas avatar
 
Ble medlem: Jul 2007
Meldinger: 120
MonaLisa er som en lysfontene.MonaLisa er som en lysfontene.MonaLisa er som en lysfontene.MonaLisa er som en lysfontene.MonaLisa er som en lysfontene.MonaLisa er som en lysfontene.MonaLisa er som en lysfontene.MonaLisa er som en lysfontene.MonaLisa er som en lysfontene.MonaLisa er som en lysfontene.MonaLisa er som en lysfontene.
Sv: Velkommen inn!

nå har jeg brukt to dager på å gå igjennom de 85 sidene m fremgang hos dere, og jammen må jeg si at dere har fått et nydelig hjem. Kjempe gøy å se fremgangen og stilen deres er nydelig. Kos dere masse i det flotte huset deres
__________________
Gullet ble født 15.07.07
MonaLisa is offline   Svar med sitering
Gammel 09-09-2007, 12:46   #27
Smukkline
Veteranmedlem
 
Ble medlem: Aug 2005
Meldinger: 3.034
Smukkline har en strålende fremtid.Smukkline har en strålende fremtid.Smukkline har en strålende fremtid.Smukkline har en strålende fremtid.Smukkline har en strålende fremtid.Smukkline har en strålende fremtid.Smukkline har en strålende fremtid.Smukkline har en strålende fremtid.Smukkline har en strålende fremtid.Smukkline har en strålende fremtid.Smukkline har en strålende fremtid.
Sv: Velkommen inn!

Rett og slett lekkert Gleder meg til å se mer

smukkeline
__________________
Storebror april 1999
Snuppis 14.08.2005
Smukkline is offline   Svar med sitering
Gammel 09-09-2007, 13:33   #28
riina
Medlem
 
riinas avatar
 
Ble medlem: Feb 2006
Meldinger: 344
riina er et navn alle kjenner.riina er et navn alle kjenner.riina er et navn alle kjenner.riina er et navn alle kjenner.riina er et navn alle kjenner.riina er et navn alle kjenner.riina er et navn alle kjenner.riina er et navn alle kjenner.riina er et navn alle kjenner.riina er et navn alle kjenner.riina er et navn alle kjenner.
Sv: Velkommen inn!

Egentlig ble jeg bare stum jeg... Av beundring! Dette var lekkert!
__________________
riina

storebror mars 02 og lillebror okt. 07
riina is online now   Svar med sitering
Gammel 09-09-2007, 13:52   #29
j@9ke
Supermedlem
 
j@9kes avatar
 
Ble medlem: Nov 2006
Meldinger: 505
j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.
Sv: Velkommen inn!

Åh........nydelig.
Nydelig farge i hallen, og de stjernene/spottene i taket.......nydelig.
Og den slagbenken...sukk hjerte...........

GLEDER meg til å se MERE.................
__________________
.....................................
......................................

Lykkelig mamma til solstrålen 05
Vi har funnet VÅRT drømmehus, og bygger med BoligPartner til våren
Vi har signert kontrakten
j@9ke is offline   Svar med sitering
Gammel 09-09-2007, 14:05   #30
Maria78
Supermedlem
 
Maria78s avatar
 
Ble medlem: Jan 2004
Bosted: Oslo
Meldinger: 931
Maria78 er fantastisk mot andre.Maria78 er fantastisk mot andre.Maria78 er fantastisk mot andre.Maria78 er fantastisk mot andre.Maria78 er fantastisk mot andre.Maria78 er fantastisk mot andre.Maria78 er fantastisk mot andre.Maria78 er fantastisk mot andre.Maria78 er fantastisk mot andre.Maria78 er fantastisk mot andre.Maria78 er fantastisk mot andre.
Sv: Velkommen inn!

__________________
~Maria78~


Tuppa (02.2004)
&
Terten (10.2006)
Maria78 is offline   Svar med sitering
Svar

Antall aktive brukere som ser denne diskusjonen: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)
 
Diskusjonverktøy
Visningsmodus

Forumregler
Du kan ikke lage nye diskusjoner
Du kan ikke legge inn svar
Du kan ikke bruke vedlegg
Du kan ikke redigere egne meldinger

vB kode er
Smilies er
[IMG] kode er
HTML-kode er Av
Forumhopp


Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 10:14.







Powered by: vBulletin Version 3.5.2,
Copyright ©2000 - 2007, Jelsoft Enterprises Ltd.
Alt innhold ©2001-2007 NybaktMamma.com