Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hus og hjem
Brukernavn
Passord

Svar  
 
Diskusjonverktøy Visningsmodus
Gammel 09-09-2007, 22:14   #51
Vila
Seniormedlem
 
Ble medlem: Jul 2004
Bosted: Trondheim
Meldinger: 1.541
Vila har en strålende fremtid.Vila har en strålende fremtid.Vila har en strålende fremtid.Vila har en strålende fremtid.Vila har en strålende fremtid.Vila har en strålende fremtid.Vila har en strålende fremtid.Vila har en strålende fremtid.Vila har en strålende fremtid.Vila har en strålende fremtid.Vila har en strålende fremtid.
Sv: Velkommen inn!

Sitat:
Opprinnelig melding av Bibbi:
Flott soverom med fine farger - bortsett fra de lyseblå putene.
Hvorfor har du dem der Laila?
Blir sikkert fint med sengegavlen ca. halvmeteren opp, men synes å skimte at den fargen den har nå passer veldig fint til veggen.
Hvorfor skal du trekke den?
Nattbordene og krakken med smijern var supre, samme var den gamle kisten.
Og gardinene var helmax.

unnskyld at jeg legger meg opp i det. De er turkise, slik som detaljene i de fremste putene og det turkise i tapeten ...synes det var fint jeg
__________________
Aug-02 Okt-04


Min oppussingstråd
http://www.nybaktmamma.com/plassen/s...d.php?t=534567
Vila is offline   Svar med sitering
Gammel 09-09-2007, 22:19   #52
Bibbi
Supermedlem
 
Ble medlem: Feb 2007
Meldinger: 822
Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.
Sv: Velkommen inn!

Så ikke at det var turkis i tapeten jeg, og ikke at putene var turkis heller.
Herlighet...kanskje jeg har blitt fargeblind...
Bibbi is offline   Svar med sitering
Gammel 09-09-2007, 22:21   #53
Lenemor
Supermedlem
 
Lenemors avatar
 
Ble medlem: May 2004
Bosted: Helgeland
Meldinger: 1.147
Lenemor har en strålende fremtid.Lenemor har en strålende fremtid.Lenemor har en strålende fremtid.Lenemor har en strålende fremtid.Lenemor har en strålende fremtid.Lenemor har en strålende fremtid.Lenemor har en strålende fremtid.Lenemor har en strålende fremtid.Lenemor har en strålende fremtid.Lenemor har en strålende fremtid.Lenemor har en strålende fremtid.
Sv: Velkommen inn!

Kjempefint!!
*abbonerer*
__________________
Guttemamma
Brødrene er 6 og 9 år
Lenemor is offline   Svar med sitering
Gammel 09-09-2007, 22:24   #54
Vila
Seniormedlem
 
Ble medlem: Jul 2004
Bosted: Trondheim
Meldinger: 1.541
Vila har en strålende fremtid.Vila har en strålende fremtid.Vila har en strålende fremtid.Vila har en strålende fremtid.Vila har en strålende fremtid.Vila har en strålende fremtid.Vila har en strålende fremtid.Vila har en strålende fremtid.Vila har en strålende fremtid.Vila har en strålende fremtid.Vila har en strålende fremtid.
Sv: Velkommen inn!

Sitat:
Opprinnelig melding av Bibbi:
Så ikke at det var turkis i tapeten jeg, og ikke at putene var turkis heller.
Herlighet...kanskje jeg har blitt fargeblind...


Ja, ellers så er det jeg som er det
__________________
Aug-02 Okt-04


Min oppussingstråd
http://www.nybaktmamma.com/plassen/s...d.php?t=534567
Vila is offline   Svar med sitering
Gammel 09-09-2007, 22:26   #55
J@nnickemor
Seniormedlem
 
J@nnickemors avatar
 
Ble medlem: Nov 2004
Bosted: Snart i nytt hus :D
Meldinger: 1.691
J@nnickemor har en strålende fremtid.J@nnickemor har en strålende fremtid.J@nnickemor har en strålende fremtid.J@nnickemor har en strålende fremtid.J@nnickemor har en strålende fremtid.J@nnickemor har en strålende fremtid.J@nnickemor har en strålende fremtid.J@nnickemor har en strålende fremtid.J@nnickemor har en strålende fremtid.J@nnickemor har en strålende fremtid.J@nnickemor har en strålende fremtid.
Sv: Velkommen inn!

Åhh, det må være et deilig rom å sove i
__________________

J@nnickemor is offline   Svar med sitering
Gammel 09-09-2007, 22:28   #56
j@9ke
Supermedlem
 
j@9kes avatar
 
Ble medlem: Nov 2006
Meldinger: 505
j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.
Sv: Velkommen inn!

Dere har så høye gulvlister............
Hvorfor det?
Det var fint i grunn, aldrig sett slik før.

Soverommet var nydelgi.
__________________
.....................................
......................................

Lykkelig mamma til solstrålen 05
Vi har funnet VÅRT drømmehus, og bygger med BoligPartner til våren
Vi har signert kontrakten
j@9ke is offline   Svar med sitering
Gammel 09-09-2007, 22:35   #57
Effie
Supermedlem
 
Effies avatar
 
Ble medlem: Nov 2003
Bosted: Utenfor Drammen
Meldinger: 1.377
Effie har en strålende fremtid.Effie har en strålende fremtid.Effie har en strålende fremtid.Effie har en strålende fremtid.Effie har en strålende fremtid.Effie har en strålende fremtid.Effie har en strålende fremtid.Effie har en strålende fremtid.Effie har en strålende fremtid.Effie har en strålende fremtid.Effie har en strålende fremtid.
Sv: Velkommen inn!

Jeg er helt stum av beundring - helskjønt, gjennomført og utrolig vakkert
__________________
Effie og IVF-mirakelet Jørgen + lille Engelgutt f/d 1. mars 2006
Jørgen blir mest sannsynlig aldri storebror

Det er en stor begivenhet å bestemme seg for å få barn. Du bestemmer at du alltid kommer til å ha hjertet ditt gående utenfor kroppen din.
Effie is online now   Svar med sitering
Gammel 09-09-2007, 23:05   #58
Lailaras
Seniormedlem
 
Lailarass avatar
 
Ble medlem: Aug 2006
Bosted: Rogaland
Meldinger: 1.644
Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.
Sv: Velkommen inn!

Hei, alle sammen, og takk for de flotte kommentarene.

Skal prøve å svare på spørsmålene deres.
Veggene i gangen er SMARTPANEL og fargen heter LYS TOSCANA.
SPOTENE er innfeldt i stjerner en snekker har laget til oss.
GULVENE i gangen er 30x60cm blanke fliser, i støpt marmor, husker ikke merke og navn.
Bibbi: De blå (turkise) putene har jeg der fordi de passer til blomstene i tapeten, sengesettet, og mønsteret i de små putene. Prøvde uten, og det ble for tamt. De MÅ bare være der. (Og Vila: du er ikke fargeblind...)
Jeg skal trekke hodegavlen med stoff fordi jeg liker hodegavler trukket med stoff, rett og slett. Jeg er enig i at den er fin til tapeten som den er.
Reppis: ja, jeg har tatt ut alt selv.
J@9ke: vi har høye lister fordi vi synes det er veldig pent, det var vedlig vanlig i riktig gamle herskapshus av denne typen. Og de er fortsatt veldig vanlige i USA. Se på "Will og Grace" f. eks, der har de sånne lister i gangen mellom leilighetene.
__________________
Laila
Lailaras is offline   Svar med sitering
Gammel 09-09-2007, 23:23   #59
hildegunn
Seniormedlem
 
hildegunns avatar
 
Ble medlem: Dec 2001
Meldinger: 2.670
hildegunn har en strålende fremtid.hildegunn har en strålende fremtid.hildegunn har en strålende fremtid.hildegunn har en strålende fremtid.hildegunn har en strålende fremtid.hildegunn har en strålende fremtid.hildegunn har en strålende fremtid.hildegunn har en strålende fremtid.hildegunn har en strålende fremtid.hildegunn har en strålende fremtid.hildegunn har en strålende fremtid.
Sv: Velkommen inn!

Aldeles nyyyyydelig soverom LAilaras !
Du har virkelig god smak altså, jeg synes at brun og turkis er bare så fint sammen , og det har du sett i utallige interiørblader også.
De fargene er rett og slett bare flott sammen.
Jeg har sengegavl trekt med stoff( offhvite lin), og er veldig fornøyd med det.

Og de høye gulvlistene er bare prikken over i`en.

__________________
Hildegunn med 3 små gutter:

Nathaniel 2001
Thomas 2004
Mikael 2005

-gutt nr 4 er på vei, termin 16 des 07
hildegunn is offline   Svar med sitering
Gammel 10-09-2007, 09:24   #60
nummi
Medlem
 
nummis avatar
 
Ble medlem: Jul 2004
Bosted: Lillestrøm
Meldinger: 407
nummi er et navn alle kjenner.nummi er et navn alle kjenner.nummi er et navn alle kjenner.nummi er et navn alle kjenner.nummi er et navn alle kjenner.nummi er et navn alle kjenner.nummi er et navn alle kjenner.nummi er et navn alle kjenner.nummi er et navn alle kjenner.nummi er et navn alle kjenner.nummi er et navn alle kjenner.
Sv: Velkommen inn!

Gratulerer så mye md nytt hus!!

Det ser kjempelækkert ut så langt, og gleder meg til fortsettelsen.

Har lagt merke til utvendig panel på huset (også i byggetråden), er det Empire panel eller noe som ligner?? For det ser ikke ut som vanlig panel.
__________________



Amalie f.10.05.04, Sindre f.03.05.06



nummi is offline   Svar med sitering
Svar

Antall aktive brukere som ser denne diskusjonen: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)
 
Diskusjonverktøy
Visningsmodus

Forumregler
Du kan ikke lage nye diskusjoner
Du kan ikke legge inn svar
Du kan ikke bruke vedlegg
Du kan ikke redigere egne meldinger

vB kode er
Smilies er
[IMG] kode er
HTML-kode er Av
Forumhopp


Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 10:14.







Powered by: vBulletin Version 3.5.2,
Copyright ©2000 - 2007, Jelsoft Enterprises Ltd.
Alt innhold ©2001-2007 NybaktMamma.com