Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hus og hjem
Brukernavn
Passord

Svar  
 
Diskusjonverktøy Visningsmodus
Gammel 18-11-2007, 21:08   #1
[email protected]
Juniormedlem
 
tommsve3@online.nos avatar
 
Ble medlem: Oct 2007
Meldinger: 10
tommsve3@online.no er en ukjent størrelse akkurat nå.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

tommsve3@online.no is offline   Svar med sitering
Gammel 18-11-2007, 21:09   #2
[email protected]
Juniormedlem
 
tommsve3@online.nos avatar
 
Ble medlem: Oct 2007
Meldinger: 10
tommsve3@online.no er en ukjent størrelse akkurat nå.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

tommsve3@online.no is offline   Svar med sitering
Gammel 18-11-2007, 21:35   #3
løvetann
Medlem
 
løvetanns avatar
 
Ble medlem: Apr 2004
Meldinger: 230
løvetann er fantastisk mot andre.løvetann er fantastisk mot andre.løvetann er fantastisk mot andre.løvetann er fantastisk mot andre.løvetann er fantastisk mot andre.løvetann er fantastisk mot andre.løvetann er fantastisk mot andre.løvetann er fantastisk mot andre.løvetann er fantastisk mot andre.løvetann er fantastisk mot andre.løvetann er fantastisk mot andre.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Lailaras her er bilde av figur malt hvit og brushet med gull.
Under er keramikk ikke bronse som dine.



løvetann is offline   Svar med sitering
Gammel 18-11-2007, 21:39   #4
mlf
Supermedlem
 
mlfs avatar
 
Ble medlem: Jul 2006
Bosted: Litt utenfor Arendal
Meldinger: 1.249
mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2





Den var nydelig
__________________
Anne- Marthe født mai97
Martinefødt sept 05
Emilie kom 15 juli
mlf is offline   Svar med sitering
Gammel 19-11-2007, 09:28   #5
Lailaras
Seniormedlem
 
Lailarass avatar
 
Ble medlem: Aug 2006
Bosted: Rogaland
Meldinger: 1.657
Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Barbamamma; har du vurdert å beise bordplaten? Jeg synes det er fint med nøttefarget treverk, og da blir skjoldene mye mer dempet, pluss at du lakker over og får en slitesterk overflate. jeg har beiset dette bordet med Faxe Interiørlakk (Fargene Esterel og nøtt Nøtt blandet.) og lakket over med Herdins Beislakk. Det var også slitt og stygt på bordplaten. Det hadde vært fint med den grå emaljelakken til, tror jeg, men ville brukt helmatt lakk på bordplaten for å få kontrast.

__________________
Laila
Storebror -92 Lillesøster -98
Lailaras is offline   Svar med sitering
Gammel 19-11-2007, 10:17   #6
ildtopp
Veteranmedlem
 
ildtopps avatar
 
Ble medlem: Nov 2001
Meldinger: 3.443
ildtopp har en strålende fremtid.ildtopp har en strålende fremtid.ildtopp har en strålende fremtid.ildtopp har en strålende fremtid.ildtopp har en strålende fremtid.ildtopp har en strålende fremtid.ildtopp har en strålende fremtid.ildtopp har en strålende fremtid.ildtopp har en strålende fremtid.ildtopp har en strålende fremtid.ildtopp har en strålende fremtid.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Bordplata på kjøkkenbordet mitt var helt jæv....

Men jeg hadde på masse grønnsåpe jeg, og den ble da ikke så verst syns jeg
__________________
Ildtopp med barna -01,04 og t:19.03.08
ildtopp is offline   Svar med sitering
Gammel 19-11-2007, 20:01   #7
tussilagofarfara
Medlem
 
tussilagofarfaras avatar
 
Ble medlem: Apr 2007
Bosted: Oppland
Meldinger: 152
tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Dere som har gjennomført stil, hva slags julepynt har/liker dere? Jeg synes jeg har så mye forskjellig at jeg vurderer å la noe ligge Hadde vært fint med bilder da
__________________
tussilagofarfara is offline   Svar med sitering
Gammel 19-11-2007, 23:27   #8
hildegunn
Seniormedlem
 
hildegunns avatar
 
Ble medlem: Dec 2001
Meldinger: 2.669
hildegunn har en strålende fremtid.hildegunn har en strålende fremtid.hildegunn har en strålende fremtid.hildegunn har en strålende fremtid.hildegunn har en strålende fremtid.hildegunn har en strålende fremtid.hildegunn har en strålende fremtid.hildegunn har en strålende fremtid.hildegunn har en strålende fremtid.hildegunn har en strålende fremtid.hildegunn har en strålende fremtid.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Jeg har bare julepynt i gammeldags stil.
Eks grønne kranser med sløyfer på, eller rustikke kranser, konglekranser.
Kuler , hjerter i fattigmanssølv osv.Ingenting i plast, med andre ord- men i tre og naturmaterialer.
Mye lys, kubbelys, små " tuja" i sinkpotter.
Amarylis-løker i glass. osv.
HAr ingen bilder på pcèn nå, men skal prøve å legge ut noen senere.
Papirjulestjerner med lys i vinduet.Pepperkakehjerter med røde sløyfer på som henger på barnerommene og på kjøkkenet....
__________________
Hildegunn med 3 små gutter:

Nathaniel 2001
Thomas 2004
Mikael 2005

-gutt nr 4 er på vei, termin 16 des 07
hildegunn is offline   Svar med sitering
Gammel Igår, 00:06   #9
tussilagofarfara
Medlem
 
tussilagofarfaras avatar
 
Ble medlem: Apr 2007
Bosted: Oppland
Meldinger: 152
tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Gleder meg til å se bilser Hildegunn!
Kom over noen fine oppbevaringsbokser på leonorah.no
__________________
tussilagofarfara is offline   Svar med sitering
Gammel Idag, 01:51   #10
tussilagofarfara
Medlem
 
tussilagofarfaras avatar
 
Ble medlem: Apr 2007
Bosted: Oppland
Meldinger: 152
tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Ny nettbutikk med masse fint http://www.boligfryd.no/kategori.php?kategori=14
__________________
tussilagofarfara is offline   Svar med sitering
Svar

Antall aktive brukere som ser denne diskusjonen: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)
 
Diskusjonverktøy
Visningsmodus

Forumregler
Du kan ikke lage nye diskusjoner
Du kan ikke legge inn svar
Du kan ikke bruke vedlegg
Du kan ikke redigere egne meldinger

vB kode er
Smilies er
[IMG] kode er
HTML-kode er Av
Forumhopp


Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 06:21.







Powered by: vBulletin Version 3.5.2,
Copyright ©2000 - 2007, Jelsoft Enterprises Ltd.
Alt innhold ©2001-2007 NybaktMamma.com