Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hus og hjem
Brukernavn
Passord

Svar  
 
Diskusjonverktøy Visningsmodus
Gammel 02-11-2007, 23:19   #21
Husmusa
Medlem
 
Husmusas avatar
 
Ble medlem: Sep 2007
Meldinger: 383
Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.
Sv: Vår bggedrøm (",)

Panel er kjempefint synes jeg, men det kan bli for mye av det gode også kansje.
Har selv en reisende mann og tre barn, men det meste går faktisk. Nå prøvde jeg meg på tapetsering her om dagen og det gikk over all forventning. Nå var det bare inni ett skap, men alikevel... Velger du "easy up" tapeter som er enkel å legge tror jeg det skal gå bra. Jeg skal hvertfall prøve meg på vaskerommet selv for der blir det så mye skap at det er lett å dekke til om det blir litt feiling...
Smaken er som baken da, men de vi handler tapet og annet stasj med mente jeg ikke skulle la meg avskrekke.

Skulle ønske vi hadde plass til trommel og vaskemaskin i arbeidshøyde. Litt misunnelig der

Dette kommer til å bli flott j@9ke!
__________________
Husmus og hønemor
Huset vårt

Sist redigert av Husmusa den 03-11-2007 kl 00:33.
Husmusa is offline   Svar med sitering
Gammel 03-11-2007, 11:34   #22
Februarmamsen
Veteranmedlem
 
Februarmamsens avatar
 
Ble medlem: Oct 2003
Bosted: Østfold
Meldinger: 3.639
Februarmamsen har en strålende fremtid.Februarmamsen har en strålende fremtid.Februarmamsen har en strålende fremtid.Februarmamsen har en strålende fremtid.Februarmamsen har en strålende fremtid.Februarmamsen har en strålende fremtid.Februarmamsen har en strålende fremtid.Februarmamsen har en strålende fremtid.Februarmamsen har en strålende fremtid.Februarmamsen har en strålende fremtid.Februarmamsen har en strålende fremtid.
Sv: Vår bggedrøm (",)

Gratulerer med hustråd
__________________
Februarmamsen & LilleSmurf
Verden er ikke klar for meg enda...
Februarmamsen is offline   Svar med sitering
Gammel 03-11-2007, 20:44   #23
*Pacha*
Medlem
 
*Pacha*s avatar
 
Ble medlem: Mar 2007
Meldinger: 58
*Pacha* er som en lysfontene.*Pacha* er som en lysfontene.*Pacha* er som en lysfontene.*Pacha* er som en lysfontene.*Pacha* er som en lysfontene.*Pacha* er som en lysfontene.*Pacha* er som en lysfontene.*Pacha* er som en lysfontene.*Pacha* er som en lysfontene.*Pacha* er som en lysfontene.*Pacha* er som en lysfontene.
Sv: Vår bggedrøm (",)

Gratulerer med hustråd, ja:-D
Det ser ut til å bli et kjempekjekt hus med god planløsning. Men jeg må si meg uenig hva størrelsen og utsikten angår, det blir jo et stort hus med flott utsikt:-D
*Pacha* is offline   Svar med sitering
Gammel 03-11-2007, 20:55   #24
Erika
Medlem
 
Erikas avatar
 
Ble medlem: Aug 2006
Bosted: Utenfor Bergen
Meldinger: 484
Erika har mye å være stolt av.Erika har mye å være stolt av.Erika har mye å være stolt av.Erika har mye å være stolt av.Erika har mye å være stolt av.Erika har mye å være stolt av.Erika har mye å være stolt av.Erika har mye å være stolt av.Erika har mye å være stolt av.Erika har mye å være stolt av.Erika har mye å være stolt av.
Sv: Vår bggedrøm (",)

Gratulerer med husbygging!!! Huset ser kjempefint ut synes jeg. Soverommene synes jeg er mer enn stor nok -jeg selv hadde soverom på 8,7m2, og det har aldri plaget meg - og da hadde jeg til og med skap der inne. Når det gjelder ferdigmalte plater skal vi ha det i nesten hele huset selv, og jeg tror ikke det blir så ille, med tanke på mange brytninger med vinduer, møbler, dører m.v. som du selv sier. Synes det er koselig. Vi får like stort kjøkken som dere, og det er noe jeg alltid har drømt om. Huset deres kommer nok til å bli kjempefint, og jeg gleder meg til å følge utviklingen!!! Synes tomteområdet ser veldig fint ut!!! Lykke til!!!
Erika is offline   Svar med sitering
Gammel 03-11-2007, 21:57   #25
Gurli
Medlem
 
Ble medlem: May 2007
Meldinger: 234
Gurli er fantastisk mot andre.Gurli er fantastisk mot andre.Gurli er fantastisk mot andre.Gurli er fantastisk mot andre.Gurli er fantastisk mot andre.Gurli er fantastisk mot andre.Gurli er fantastisk mot andre.Gurli er fantastisk mot andre.Gurli er fantastisk mot andre.Gurli er fantastisk mot andre.Gurli er fantastisk mot andre.
Sv: Vår bggedrøm (",)

Grattis med bygge tråd
Har gledet meg til denne ja
Synes huset ser supert ut, og utsikten er jo kjempefin.
Blir spennende å følge med på denne
Gurli is offline   Svar med sitering
Gammel 04-11-2007, 10:40   #26
Ladybug*
Medlem
 
Ladybug*s avatar
 
Ble medlem: Feb 2006
Bosted: Nordland
Meldinger: 232
Ladybug* har mye å være stolt av.Ladybug* har mye å være stolt av.Ladybug* har mye å være stolt av.Ladybug* har mye å være stolt av.Ladybug* har mye å være stolt av.Ladybug* har mye å være stolt av.Ladybug* har mye å være stolt av.Ladybug* har mye å være stolt av.Ladybug* har mye å være stolt av.Ladybug* har mye å være stolt av.Ladybug* har mye å være stolt av.
Sv: Vår bggedrøm (",)

Gratulerer så mye med din egen byggetråd!!

Tror du kommer til å få ett stort og flott hus! Syns utsikten dere får er alle tiders jeg da

Lykke til med husbyggingen! Det blir spennende og følge med!!

(Ps. tapetsering er ikke så vanskelig som man skulle tro, og du kommer garantert til å få det til )
__________________


... Ting Tar Tid ... I gang med planleggingen av julen EEeelsker julen!!
Ladybug* is offline   Svar med sitering
Gammel 04-11-2007, 22:06   #27
j@9ke
Supermedlem
 
j@9kes avatar
 
Ble medlem: Nov 2006
Meldinger: 505
j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.
Sv: Vår bggedrøm (",)


Nå har vi etter litt om og men funnet ut at vi skal ha skyvedør fra kontoret og ut i hallen.
Dette forde slagdør tar plass.
Og vi trenger all den veggplassen vi kan få på kontoret....

Så da har vi tatt den avgjørelsen.........tror vi......... blir vel enda noen for og imot vurderinger tenker jeg.....


Og dette med tapet eller plater...det er vanskelig synes jeg...........
__________________
.....................................
......................................

Lykkelig mamma til solstrålen 05
Vi har funnet VÅRT drømmehus, og bygger med BoligPartner til våren
Vi har signert kontrakten
j@9ke is offline   Svar med sitering
Gammel 04-11-2007, 22:19   #28
Gurli
Medlem
 
Ble medlem: May 2007
Meldinger: 234
Gurli er fantastisk mot andre.Gurli er fantastisk mot andre.Gurli er fantastisk mot andre.Gurli er fantastisk mot andre.Gurli er fantastisk mot andre.Gurli er fantastisk mot andre.Gurli er fantastisk mot andre.Gurli er fantastisk mot andre.Gurli er fantastisk mot andre.Gurli er fantastisk mot andre.Gurli er fantastisk mot andre.
Sv: Vår bggedrøm (",)

Angående det med panelplater, huset vi bodde var panel over hele huset inklusive bad og jeg synes det passet, og forskjellige farger skaper jo variasjon. Så hvis dere vil ha panel plater i hele huset så hvorfor ikke?
Gurli is offline   Svar med sitering
Gammel 05-11-2007, 01:09   #29
Rode
Supermedlem
 
Rodes avatar
 
Ble medlem: Feb 2006
Meldinger: 500
Rode har mye å være stolt av.Rode har mye å være stolt av.Rode har mye å være stolt av.Rode har mye å være stolt av.Rode har mye å være stolt av.Rode har mye å være stolt av.Rode har mye å være stolt av.Rode har mye å være stolt av.Rode har mye å være stolt av.Rode har mye å være stolt av.Rode har mye å være stolt av.
Sv: Vår bggedrøm (",)

Vi valget rette huntonittplater som var ferdig malt i eggehvis og det synes jeg er helt greit. Vi fikk det ferdigmalt også kan vi ta på tapet med åra hvis vi vil. FOlk sier de synes det er kult siden vi har så mørkt gulv.
__________________

Rode is offline   Svar med sitering
Gammel 06-11-2007, 16:28   #30
Beverly
Seniormedlem
 
Beverlys avatar
 
Ble medlem: Jun 2004
Bosted: Østlandet
Meldinger: 1.757
Beverly er fantastisk mot andre.Beverly er fantastisk mot andre.Beverly er fantastisk mot andre.Beverly er fantastisk mot andre.Beverly er fantastisk mot andre.Beverly er fantastisk mot andre.Beverly er fantastisk mot andre.Beverly er fantastisk mot andre.Beverly er fantastisk mot andre.Beverly er fantastisk mot andre.Beverly er fantastisk mot andre.
Sv: Vår bggedrøm (",)

Gratulerer, gleder meg til å følge med videre
__________________
Klem Beverly

Beverly is offline   Svar med sitering
Svar

Antall aktive brukere som ser denne diskusjonen: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)
 
Diskusjonverktøy
Visningsmodus

Forumregler
Du kan ikke lage nye diskusjoner
Du kan ikke legge inn svar
Du kan ikke bruke vedlegg
Du kan ikke redigere egne meldinger

vB kode er
Smilies er
[IMG] kode er
HTML-kode er Av
Forumhopp


Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 10:17.







Powered by: vBulletin Version 3.5.2,
Copyright ©2000 - 2007, Jelsoft Enterprises Ltd.
Alt innhold ©2001-2007 NybaktMamma.com