Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hus og hjem
Brukernavn
Passord

Svar  
 
Diskusjonverktøy Visningsmodus
Gammel 07-11-2007, 21:11   #51
anjus
VIP-Medlem
 
anjuss avatar
 
Ble medlem: Jun 2004
Meldinger: 5.274
anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vår bggedrøm (",)

Hvorfor i alle dager må de inneholde info om hvordan huset blir inne?
Det er vel det siste jeg hadde brydd meg om, som nabo, så sant jeg ikke var supernysgjerrig

Hvor skal dere bygge?
__________________
anjus og turbo
anjus is offline   Svar med sitering
Gammel 07-11-2007, 21:12   #52
Februarmamsen
Veteranmedlem
 
Februarmamsens avatar
 
Ble medlem: Oct 2003
Bosted: Østfold
Meldinger: 3.639
Februarmamsen har en strålende fremtid.Februarmamsen har en strålende fremtid.Februarmamsen har en strålende fremtid.Februarmamsen har en strålende fremtid.Februarmamsen har en strålende fremtid.Februarmamsen har en strålende fremtid.Februarmamsen har en strålende fremtid.Februarmamsen har en strålende fremtid.Februarmamsen har en strålende fremtid.Februarmamsen har en strålende fremtid.Februarmamsen har en strålende fremtid.
Sv: Vår bggedrøm (",)

vi skal ha hvit hus og svart glassert takstein... synes svart tak er kjempe fint
__________________
Februarmamsen & LilleSmurf
Verden er ikke klar for meg enda...
Februarmamsen is offline   Svar med sitering
Gammel 07-11-2007, 21:13   #53
Veronal
VIP-Medlem
 
Veronals avatar
 
Ble medlem: Nov 2003
Bosted: Akershus
Meldinger: 6.791
Veronal har et ubeskrivelig bra rykte.Veronal har et ubeskrivelig bra rykte.Veronal har et ubeskrivelig bra rykte.Veronal har et ubeskrivelig bra rykte.Veronal har et ubeskrivelig bra rykte.Veronal har et ubeskrivelig bra rykte.Veronal har et ubeskrivelig bra rykte.Veronal har et ubeskrivelig bra rykte.Veronal har et ubeskrivelig bra rykte.Veronal har et ubeskrivelig bra rykte.Veronal har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vår bggedrøm (",)

Sitat:
Opprinnelig melding av j@9ke:
Og i morgen skal mannen ut å gi nabovarsel. Vi ønsker å gjøre dette selv, forde vi ønsker ikke at naboene skal være i besittelse av våre hustegninger. Noe de blir dersom nabpvarsel sendes rekomandert.
Nye regler på det der hvistnok.
Ønsker ikke at naboene skal sitte på mine hustegninger, eller planløsninger.....Er det bare jeg som er sær??

Det er lurt å gå runden selv - det gjør det som regel mye lettere å få underskriften med en gang.

Vi (utbygger) laget kopi av alle fasadetegninger til alle naboene. Plantegninger ble ikke vist til naboene.
__________________
[57-44-3]
Veronal is offline   Svar med sitering
Gammel 07-11-2007, 21:14   #54
Februarmamsen
Veteranmedlem
 
Februarmamsens avatar
 
Ble medlem: Oct 2003
Bosted: Østfold
Meldinger: 3.639
Februarmamsen har en strålende fremtid.Februarmamsen har en strålende fremtid.Februarmamsen har en strålende fremtid.Februarmamsen har en strålende fremtid.Februarmamsen har en strålende fremtid.Februarmamsen har en strålende fremtid.Februarmamsen har en strålende fremtid.Februarmamsen har en strålende fremtid.Februarmamsen har en strålende fremtid.Februarmamsen har en strålende fremtid.Februarmamsen har en strålende fremtid.
Sv: Vår bggedrøm (",)

Er vel ikke noe verre at de ser dem enn at hele verden kan se de her???
__________________
Februarmamsen & LilleSmurf
Verden er ikke klar for meg enda...
Februarmamsen is offline   Svar med sitering
Gammel 07-11-2007, 21:15   #55
j@9ke
Supermedlem
 
j@9kes avatar
 
Ble medlem: Nov 2006
Meldinger: 505
j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.
Sv: Vår bggedrøm (",)

Sitat:
Opprinnelig melding av anjus:
Hvorfor i alle dager må de inneholde info om hvordan huset blir inne?
Nettopp det lurte jeg på også....hva har vel de med å gokjenne planløsninga inne i huset mitt?????
Har vel ikke de noe med vel.........
Men Jupp, nye regler på dette hvist nok. De skal ha tilgang til fulstendige tegninger av huset utvendig og innvendig og plasering på tomt osv....
Irriterende.....

Så, stakkar mannen, han får ut å gå på dørene til dem det gjelder, for DA kan de bare bla igjennom tegningene og trenger ikke "få" dem, slik de må dersom det sendes rekomandert nabovarsel.....
__________________
.....................................
......................................

Lykkelig mamma til solstrålen 05
Vi har funnet VÅRT drømmehus, og bygger med BoligPartner til våren
Vi har signert kontrakten
j@9ke is offline   Svar med sitering
Gammel 07-11-2007, 21:17   #56
j@9ke
Supermedlem
 
j@9kes avatar
 
Ble medlem: Nov 2006
Meldinger: 505
j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.
Sv: Vår bggedrøm (",)

Sitat:
Opprinnelig melding av Februarmamsen:
Er vel ikke noe verre at de ser dem enn at hele verden kan se de her???
Åjo.... for det første tviler jeg på at så mange av dem er her, og for det andre så kan jeg selv bestemme når jeg vil ta de bort........

Poffff....borte......
__________________
.....................................
......................................

Lykkelig mamma til solstrålen 05
Vi har funnet VÅRT drømmehus, og bygger med BoligPartner til våren
Vi har signert kontrakten
j@9ke is offline   Svar med sitering
Gammel 07-11-2007, 21:20   #57
Lailaras
Seniormedlem
 
Lailarass avatar
 
Ble medlem: Aug 2006
Bosted: Rogaland
Meldinger: 1.644
Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.
Sv: Vår bggedrøm (",)

Er naboene interessert, kan de få alle dokumentene hos kommunen når dere har søkt. Men det blir sikkert litt mer tiltak for dem å hente dem der da. Men som Februarmamsen sier, hvorfor er det så ille at naboene vet hvordan planløsningen deres er, nå "hele verden" kan se den her?

Alle naboene våre har forresten vært her både under byggingen og etterpå. Vi har også vært inne hos alle naboene, med unntak av en... Men det er kanskje ikke vanlig å be folk inn?

Du vet at vi kan kopiere bildene du legger ut her, sant???

Jeg har funnet bilder av stuen min på Finn, jeg...
__________________
Laila
Lailaras is offline   Svar med sitering
Gammel 07-11-2007, 21:22   #58
j@9ke
Supermedlem
 
j@9kes avatar
 
Ble medlem: Nov 2006
Meldinger: 505
j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.
Sv: Vår bggedrøm (",)

Sitat:
Opprinnelig melding av Lailaras:
Er naboene interessert, kan de få alle dokumentene hos kommunen når dere har søkt. Men det blir sikkert litt mer tiltak for dem å hente dem der da. Men som Februarmamsen sier, hvorfor er det så ille at naboene vet hvordan planløsningen deres er, nå "hele verden" kan se den her?

Alle naboene våre har forresten vært her både under byggingen og etterpå. Vi har også vært inne hos alle naboene, med unntak av en... Men det er kanskje ikke vanlig å be folk inn?

Joa, joa, joa, jeg vet jeg vet jeg vet.....
Men, huff, nei det føles ikke noe kult at de har tegningene våre i hende.....
Vet de ligger på nett, men tviler på det blir sett s"mye på av de aktuelle....
Og ja jeg er noe sær...men altså.....nei,........huff.....
.
__________________
.....................................
......................................

Lykkelig mamma til solstrålen 05
Vi har funnet VÅRT drømmehus, og bygger med BoligPartner til våren
Vi har signert kontrakten
j@9ke is offline   Svar med sitering
Gammel 07-11-2007, 21:24   #59
j@9ke
Supermedlem
 
j@9kes avatar
 
Ble medlem: Nov 2006
Meldinger: 505
j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.
Sv: Vår bggedrøm (",)

Sitat:
Opprinnelig melding av Lailaras:

Jeg har funnet bilder av stuen min på Finn, jeg...
Kniiis, jeg fant også stua di på Finn....
__________________
.....................................
......................................

Lykkelig mamma til solstrålen 05
Vi har funnet VÅRT drømmehus, og bygger med BoligPartner til våren
Vi har signert kontrakten
j@9ke is offline   Svar med sitering
Gammel 07-11-2007, 21:26   #60
j@9ke
Supermedlem
 
j@9kes avatar
 
Ble medlem: Nov 2006
Meldinger: 505
j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.
Sv: Vår bggedrøm (",)

Sitat:
Opprinnelig melding av Lailaras:
Alle naboene våre har forresten vært her både under byggingen og etterpå. Vi har også vært inne hos alle naboene, med unntak av en... Men det er kanskje ikke vanlig å be folk inn?

Du vet at vi kan kopiere bildene du legger ut her, sant???

Nei her vi bor er det ikke vanlig å be folk inn.....!!!
Fniiis, joa klart man ber folk inn, men det er lissom noe annet det da, at de kan se det og så gå igjen, men at de skal ha tegningene liggende hjemme... huff....

Kan dere kopiere bildene....
Næææh, seriøst??
Jo da, jeg VET det da

-Jeg er litt dum da, men ikke sååå dum....

Lol
__________________
.....................................
......................................

Lykkelig mamma til solstrålen 05
Vi har funnet VÅRT drømmehus, og bygger med BoligPartner til våren
Vi har signert kontrakten
j@9ke is offline   Svar med sitering
Svar

Antall aktive brukere som ser denne diskusjonen: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)
 
Diskusjonverktøy
Visningsmodus

Forumregler
Du kan ikke lage nye diskusjoner
Du kan ikke legge inn svar
Du kan ikke bruke vedlegg
Du kan ikke redigere egne meldinger

vB kode er
Smilies er
[IMG] kode er
HTML-kode er Av
Forumhopp


Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 10:17.







Powered by: vBulletin Version 3.5.2,
Copyright ©2000 - 2007, Jelsoft Enterprises Ltd.
Alt innhold ©2001-2007 NybaktMamma.com