Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hus og hjem
Brukernavn
Passord

Svar  
 
Diskusjonverktøy Visningsmodus
Gammel 07-11-2007, 21:28   #61
anjus
VIP-Medlem
 
anjuss avatar
 
Ble medlem: Jun 2004
Meldinger: 5.274
anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vår bggedrøm (",)

Hvor skal dere bygge?
__________________
anjus og turbo
anjus is offline   Svar med sitering
Gammel 07-11-2007, 21:34   #62
Lailaras
Seniormedlem
 
Lailarass avatar
 
Ble medlem: Aug 2006
Bosted: Rogaland
Meldinger: 1.644
Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.
Sv: Vår bggedrøm (",)

hehehe. Ikke sikkert alle vet det, så jeg tenkte bare å gjøre oppmerksom på det. Mente slett ikke at du (eller noen andre) er dum.
__________________
Laila
Lailaras is offline   Svar med sitering
Gammel 07-11-2007, 21:38   #63
j@9ke
Supermedlem
 
j@9kes avatar
 
Ble medlem: Nov 2006
Meldinger: 505
j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.
Sv: Vår bggedrøm (",)

Sitat:
Opprinnelig melding av Lailaras:
hehehe. Ikke sikkert alle vet det, så jeg tenkte bare å gjøre oppmerksom på det. Mente slett ikke at du (eller noen andre) er dum.
__________________
.....................................
......................................

Lykkelig mamma til solstrålen 05
Vi har funnet VÅRT drømmehus, og bygger med BoligPartner til våren
Vi har signert kontrakten
j@9ke is offline   Svar med sitering
Gammel 07-11-2007, 21:41   #64
j@9ke
Supermedlem
 
j@9kes avatar
 
Ble medlem: Nov 2006
Meldinger: 505
j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.
Sv: Vår bggedrøm (",)

Sitat:
Opprinnelig melding av anjus:
Hvor skal dere bygge?
I Molde ett sted.....
__________________
.....................................
......................................

Lykkelig mamma til solstrålen 05
Vi har funnet VÅRT drømmehus, og bygger med BoligPartner til våren
Vi har signert kontrakten
j@9ke is offline   Svar med sitering
Gammel 08-11-2007, 08:20   #65
Licha
Medlem
 
Ble medlem: Aug 2002
Bosted: Oslo
Meldinger: 267
Licha er fantastisk mot andre.Licha er fantastisk mot andre.Licha er fantastisk mot andre.Licha er fantastisk mot andre.Licha er fantastisk mot andre.Licha er fantastisk mot andre.Licha er fantastisk mot andre.Licha er fantastisk mot andre.Licha er fantastisk mot andre.Licha er fantastisk mot andre.Licha er fantastisk mot andre.
Sv: Vår bggedrøm (",)

Sitat:
Opprinnelig melding av Lailaras:
Jeg har funnet bilder av stuen min på Finn, jeg...
[/size]

I all verdens dager !!! I hvilken sammenheng har noen brukt dine stuebilder på Finn ?? Noe så frekt
__________________
Licha
Med to i rosa og pjerten i lyseblått
Licha is online now   Svar med sitering
Gammel 08-11-2007, 09:04   #66
Lailaras
Seniormedlem
 
Lailarass avatar
 
Ble medlem: Aug 2006
Bosted: Rogaland
Meldinger: 1.644
Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.
Sv: Vår bggedrøm (",)

Sitat:
Opprinnelig melding av Licha:
I all verdens dager !!! I hvilken sammenheng har noen brukt dine stuebilder på Finn ?? Noe så frekt

Noen hadde lyst på lik min sofa. Det er bilder jeg har lagt ut på NM, så det er nok noen her inne. Syns egentlig det var ganske uskyldig dette, og jeg ble ikke sint, bare litt overrasket da noen gjorde meg oppmerksom på det. Vet ikke nicket hennes her inne, men jeg har jo fullt navn fra annonsen... Jeg vet bilder kan kopieres, derfor legger jeg ikke ut bilder av mine dyrebareste skatter; ungene og mannen.


Ikke meningen å kuppe tråden din J@9ke...
__________________
Laila
Lailaras is offline   Svar med sitering
Gammel 08-11-2007, 09:11   #67
Zoleil
Supermedlem
 
Zoleils avatar
 
Ble medlem: Apr 2004
Meldinger: 1.267
Zoleil har en strålende fremtid.Zoleil har en strålende fremtid.Zoleil har en strålende fremtid.Zoleil har en strålende fremtid.Zoleil har en strålende fremtid.Zoleil har en strålende fremtid.Zoleil har en strålende fremtid.Zoleil har en strålende fremtid.Zoleil har en strålende fremtid.Zoleil har en strålende fremtid.Zoleil har en strålende fremtid.
Sv: Vår bggedrøm (",)

Sitat:
Opprinnelig melding av Lailaras:
Jeg vet bilder kan kopieres, derfor legger jeg ikke ut bilder av mine dyrebareste skatter; ungene og mannen.
I tilfelle noen vil kjøpe maken...? (Nå er det slutt på kupping av byggetråd )
__________________

Zoleil is offline   Svar med sitering
Gammel 08-11-2007, 19:53   #68
j@9ke
Supermedlem
 
j@9kes avatar
 
Ble medlem: Nov 2006
Meldinger: 505
j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.
Sv: Vår bggedrøm (",)

Bare kupp i vei dere damer....
Tjiihiii, kjøpe maken...fniiiiiiis
__________________
.....................................
......................................

Lykkelig mamma til solstrålen 05
Vi har funnet VÅRT drømmehus, og bygger med BoligPartner til våren
Vi har signert kontrakten
j@9ke is offline   Svar med sitering
Gammel 08-11-2007, 20:05   #69
Lailaras
Seniormedlem
 
Lailarass avatar
 
Ble medlem: Aug 2006
Bosted: Rogaland
Meldinger: 1.644
Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.
Sv: Vår bggedrøm (",)

hihihi, ja akkurat!!! Jeg vil nemlig ikke at noen skal gå rundt med maken mann og unger...
__________________
Laila
Lailaras is offline   Svar med sitering
Gammel 08-11-2007, 20:25   #70
j@9ke
Supermedlem
 
j@9kes avatar
 
Ble medlem: Nov 2006
Meldinger: 505
j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.j@9ke er fantastisk mot andre.
Sv: Vår bggedrøm (",)

Vel, da skal jeg ta en liten oppsumering.

Vi har altså skrevet kontrakt med Boligpartner.
Og vi er fornøyd med tegningene, både ute og inne.

Og vi har så og si bestemt oss for sånn omtrent hvordan VI vil ha det, (foreløbig iallefall).

*Vi har valgt hvitmalt listverk, dører, karmer, og vindu/
karmer.
*Vi kommer til å gå for enten Lidingø kjøkken fra ikea, eller Tid Hvit Profil, fra Norema når det gjelder kjøkken.
*Når det gjelder flis på gulv, så blir hallen oppe, og badet flislagt. mulig også wc oppe.
*Ellers har vi bestemt oss for å legge gulvbelegg i heile huset.
Vi har vert rundt å sett på og undersøkt masse om gulvbelegg, og vi kommer frem til at ut fra våre ønsker og behov og prioriteringer så er gulvbelegg heilt fabelaktig. Det er utrolig hvor mye som har skjedd på vinylfronten de senere år.
*Vi skal ha hvit trapp, med profilert rekkverk, og eiketrinn.
*Vi kommer til å ha ferdigmalte (huntonitt/panle ?) plater i de fleste rom.
Mulig stuen og kjøkken males av oss. Da jeg kunne tenke meg en litt annen farge enn de som kommer på ferdigmalte. For det er Caffelatte, og Mangolia. Og jeg kan tenke meg lys Toscana på stue/kjøkken.
*Boligpartner skal stå for det meste, de skal koordinere graving, grunnmur, snekkere, rørleggere, elektriker osv.
*Boligpartner lister, og legger ferdigmalte plater (og evt umalte) på veggen.
*Vi har ett firma som tar seg av legging av gulvbelegg.
*Vi vurderer sterkt varmekabler på kjøkken, stue, hall, og wc oppe. Og i hall, bad, og vaskerom nede.
*Vi skal ha vegghengte toaletter.
*Vi skal IKKE ha boblebad, og IKKE dusjkabinett, men en dusjnisje, og "vanlig" badekar.
*Vi skal ha tørketrommel, og vaskemaskin i arbeidshøyde, og MYYE innredning på vaskerommet.
*hjørnepeis på kjøkkenet.
*takhøy kjøkkeninnredning, med sokkelskuffer.
*Smuleskuffe.

Akkurat nå kom jeg ikke på så mye mer......
__________________
.....................................
......................................

Lykkelig mamma til solstrålen 05
Vi har funnet VÅRT drømmehus, og bygger med BoligPartner til våren
Vi har signert kontrakten
j@9ke is offline   Svar med sitering
Svar

Antall aktive brukere som ser denne diskusjonen: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)
 
Diskusjonverktøy
Visningsmodus

Forumregler
Du kan ikke lage nye diskusjoner
Du kan ikke legge inn svar
Du kan ikke bruke vedlegg
Du kan ikke redigere egne meldinger

vB kode er
Smilies er
[IMG] kode er
HTML-kode er Av
Forumhopp


Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 10:17.







Powered by: vBulletin Version 3.5.2,
Copyright ©2000 - 2007, Jelsoft Enterprises Ltd.
Alt innhold ©2001-2007 NybaktMamma.com