Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hus og hjem
Brukernavn
Passord

Svar  
 
Diskusjonverktøy Visningsmodus
Gammel 11-09-2007, 23:15   #1
Husmusa
Medlem
 
Husmusas avatar
 
Ble medlem: Sep 2007
Meldinger: 390
Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.
Sv: En "dukkestue" blir til

Det er ett Norhus. Hadde stilen vi ønsket klar før vi begynte å titte etter leverandør og tomt. Var heldige og fant dette som også hadde noen lunde planløsningen vi ønsket.
Har endret noe og det er bl.a karnappen i stuen. Der var det en "veranda", men vi ønsket 4kvm større stue og mer hendige møblerings muligheter istede. Endret også noe på kjøkkenet for der var en huk inn og direkte inngang til vaskerommet.Kjøkkeninnredningen går helt ned til stueveggen. Vaskerom og bod er slått sammen til ett stort rom og jeg har tegnet Ikea kjøkken der, så jeg håper det blir plenty skap plass.
Har bygd dobbel garage med loft isteden for å skyte oss ned til kina for å få kjeller. Lagringsplass kan man ikke få nok av har jeg innsett.
Det er ikke ett stort hus, men det skal bli fylt til randen med kjærlighet og latter!

Skal få lagt ut bilde av kjøkkenet vi skal ha, men vi bor i pappkasser på minimalt med kvadrat meter for tiden, så alt av utstyr er pakket vekk. Så også scanneren... Skal bli meg en skattejakt når vi skal pakke opp alt selv om det er behørlig merket.

Her kommer planløsningen, men tegningene viser vaskerom og bod slik det var før endringene.
Kommer litt fremdrift bilder, så langt vi har kommet til nå, i morgen
Vedlagte bilder
Filtype: jpg Hoved etg..jpg (45,8 KB, 184 visninger)
Filtype: jpg 2. etg.jpg (46,9 KB, 159 visninger)
__________________
Husmus og hønemor
Huset vårt
Husmusa is offline   Svar med sitering
Gammel 11-09-2007, 23:25   #2
Spøni
Medlem
 
Spønis avatar
 
Ble medlem: Jul 2006
Meldinger: 379
Spøni har mye å være stolt av.Spøni har mye å være stolt av.Spøni har mye å være stolt av.Spøni har mye å være stolt av.Spøni har mye å være stolt av.Spøni har mye å være stolt av.Spøni har mye å være stolt av.Spøni har mye å være stolt av.Spøni har mye å være stolt av.Spøni har mye å være stolt av.Spøni har mye å være stolt av.
Sv: En "dukkestue" blir til

Gleder eg til å se når de er gokjent
__________________
storesøster april.03 lillebror sept.06
Spøni is offline   Svar med sitering
Svar

Antall aktive brukere som ser denne diskusjonen: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)
 
Diskusjonverktøy
Visningsmodus

Forumregler
Du kan ikke lage nye diskusjoner
Du kan ikke legge inn svar
Du kan ikke bruke vedlegg
Du kan ikke redigere egne meldinger

vB kode er
Smilies er
[IMG] kode er
HTML-kode er Av
Forumhopp


Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 06:13.







Powered by: vBulletin Version 3.5.2,
Copyright ©2000 - 2007, Jelsoft Enterprises Ltd.
Alt innhold ©2001-2007 NybaktMamma.com