Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hus og hjem
Brukernavn
Passord

Svar  
 
Diskusjonverktøy Visningsmodus
Gammel 19-05-2006, 23:05   #1
Lille Blink
Veteranmedlem
 
Lille Blinks avatar
 
Ble medlem: Nov 2004
Bosted: Jæren...
Meldinger: 3.625
Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.
kidoki Min hagetråd

Da er vi igang med prosjekt hage Det er MYE å gjøre skal jeg si dere, bare sjekk utgangspunktet
Her skjer det mye... Det skal være mur og det skal være terrasse... trapp ned til en platting som skal kles med bruddskifer...
Min far skal tegne den i helgen som skal sendes til kommunen, men vi fikk gå igang i dag av kommunen og godt er det for normalt har de en behandlingstid på ca 3 uker...

Detta blir bra så følg med

Her er noen bilder etter at vi har begynt på gravinga...



__________________

Adeles bildegalleri
Hagetråden
14 sept 2007: 1år siden vi mistet vår kjære A
Lille Blink is offline   Svar med sitering
Gammel 19-05-2006, 23:43   #2
Lille Blink
Veteranmedlem
 
Lille Blinks avatar
 
Ble medlem: Nov 2004
Bosted: Jæren...
Meldinger: 3.625
Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Min hagetråd

Her er et bilde av fremsiden på huset

__________________

Adeles bildegalleri
Hagetråden
14 sept 2007: 1år siden vi mistet vår kjære A
Lille Blink is offline   Svar med sitering
Gammel 20-05-2006, 00:14   #3
Trollmor
VIP-Medlem
 
Trollmors avatar
 
Ble medlem: Mar 2005
Bosted: Bergen
Meldinger: 6.308
Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Min hagetråd

Slike tråder liker jeg nå og denne skal jeg følge med på . Har en hage bak huset her som ikke er sann ...så derfor trenger jeg masse ideer
Lykke til med prosjektet deres
Ser ut som dere har en spennende jobb foran dere .
__________________
Hilsen Trollmor med de 3 små

Tarzan -93 , Turbo 03 og Prinsessen -05 .
Jeg er sikker på at hvis vi smilte mer til hverandre, ville det bli lettere å mestre hverdagen.
Hakuna Matata..glem sorger som har vært..
Trollmor is offline   Svar med sitering
Gammel 20-05-2006, 00:16   #4
carolin
Seniormedlem
 
carolins avatar
 
Ble medlem: Oct 2004
Bosted: Bergen
Meldinger: 2.909
carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.
Sv: Min hagetråd

Så fint huset har blitt da Sist jeg så bilder av det så var det under bygging.

Blir spennende å følge med på hageprosjektet ditt.
__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin is offline   Svar med sitering
Gammel 20-05-2006, 08:30   #5
Lille Blink
Veteranmedlem
 
Lille Blinks avatar
 
Ble medlem: Nov 2004
Bosted: Jæren...
Meldinger: 3.625
Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Min hagetråd

Sitat:
Opprinnelig melding av carolin:
Så fint huset har blitt da Sist jeg så bilder av det så var det under bygging.
Blir spennende å følge med på hageprosjektet ditt.
Takk for det, vi er veldig fornøyde selv også... Vi har mye igjen i 2 etg, og noen småting gjenstår her og der, det er vel sånn når man bygger hus

De fikk gjort utrolig mye i går... Svigerfar har begynt med leca-muren der som plattingen skal være og det ser bra ut
Kjekt å ha tilskuere!!!
__________________

Adeles bildegalleri
Hagetråden
14 sept 2007: 1år siden vi mistet vår kjære A
Lille Blink is offline   Svar med sitering
Gammel 20-05-2006, 09:15   #6
carolin
Seniormedlem
 
carolins avatar
 
Ble medlem: Oct 2004
Bosted: Bergen
Meldinger: 2.909
carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.
Sv: Min hagetråd

Sitat:
Opprinnelig melding av *Mette*:
Takk for det, vi er veldig fornøyde selv også... Vi har mye igjen i 2 etg, og noen småting gjenstår her og der, det er vel sånn når man bygger hus

De fikk gjort utrolig mye i går... Svigerfar har begynt med leca-muren der som plattingen skal være og det ser bra ut
Kjekt å ha tilskuere!!!

Har jo fulgt med siden begynnelsen så det blir veldig spennende å se sluttresultatet

Har selv en stor hage som jeg ikke aner hva jeg skal gjøre med, så jeg trenger litt inspirasjon kan man si.
Får håpe dere blir ferdig til sommeren da så Carmen kan kose seg i hagen
__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin is offline   Svar med sitering
Gammel 20-05-2006, 11:56   #7
*Svimle*
Veteranmedlem
 
*Svimle*s avatar
 
Ble medlem: Nov 2005
Meldinger: 4.703
*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.*Svimle* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Min hagetråd

her må jeg følge med
__________________
skal blir storebror!


*Svimle* is offline   Svar med sitering
Gammel 20-05-2006, 12:43   #8
mama
Supermedlem
 
mamas avatar
 
Ble medlem: Jun 2002
Meldinger: 1.346
mama har en strålende fremtid.mama har en strålende fremtid.mama har en strålende fremtid.mama har en strålende fremtid.mama har en strålende fremtid.mama har en strålende fremtid.mama har en strålende fremtid.mama har en strålende fremtid.mama har en strålende fremtid.mama har en strålende fremtid.mama har en strålende fremtid.
Sv: Min hagetråd

Ja her skal jeg følge med og. Jeg eier ikke "grønne" fingre, så kanskje jeg kan lære litt av deg
mama is offline   Svar med sitering
Gammel 20-05-2006, 14:18   #9
Lille Blink
Veteranmedlem
 
Lille Blinks avatar
 
Ble medlem: Nov 2004
Bosted: Jæren...
Meldinger: 3.625
Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Min hagetråd

Her kommen noen av dagen bilder... Litt av leca-muren er kommet opp der hvor vi skal ha en platting
Og her ser dere begynnelsen på muren som går til naboen




__________________

Adeles bildegalleri
Hagetråden
14 sept 2007: 1år siden vi mistet vår kjære A
Lille Blink is offline   Svar med sitering
Gammel 20-05-2006, 15:03   #10
Søs
Seniormedlem
 
Søss avatar
 
Ble medlem: Nov 2001
Meldinger: 2.724
Søs er fantastisk mot andre.Søs er fantastisk mot andre.Søs er fantastisk mot andre.Søs er fantastisk mot andre.Søs er fantastisk mot andre.Søs er fantastisk mot andre.Søs er fantastisk mot andre.Søs er fantastisk mot andre.Søs er fantastisk mot andre.Søs er fantastisk mot andre.Søs er fantastisk mot andre.
Sv: Min hagetråd

Gleder meg til å følge tråden din

Høres spennende ut!
__________________
01 04
Søs is offline   Svar med sitering
Svar

Antall aktive brukere som ser denne diskusjonen: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)
 
Diskusjonverktøy
Visningsmodus

Forumregler
Du kan ikke lage nye diskusjoner
Du kan ikke legge inn svar
Du kan ikke bruke vedlegg
Du kan ikke redigere egne meldinger

vB kode er
Smilies er
[IMG] kode er
HTML-kode er Av
Forumhopp


Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 06:13.







Powered by: vBulletin Version 3.5.2,
Copyright ©2000 - 2007, Jelsoft Enterprises Ltd.
Alt innhold ©2001-2007 NybaktMamma.com