Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hus og hjem
Brukernavn
Passord

Svar  
 
Diskusjonverktøy Visningsmodus
Gammel 29-09-2007, 12:48   #1
Lille Blink
Veteranmedlem
 
Lille Blinks avatar
 
Ble medlem: Nov 2004
Bosted: Jæren...
Meldinger: 3.625
Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Sitat:
Opprinnelig melding av moranne:


Lille Blink: Det er spiller vel ikke så stor rolle hvordan skapet ser ut innvendig så lenge du ikke skal ha det stående med dørene åpne? Eller har du tenkt til det?
Dørene var jo utrolig fine, så jeg ville hatt det som det er ( lat som jeg er.... )!
Blir anderledes med et skatoll eller vitrineskap, synes nå jeg da!
Ja det er sant... Jeg tror ikke at det skal stå åpent hvertfall... Kjenner jeg mer rett så blir det stående lukket ettersom jeg har 2 søte små ja
takker for innspill hvertfall
__________________

Adeles bildegalleri
Hagetråden
14 sept 2007: 1år siden vi mistet vår kjære A
Lille Blink is offline   Svar med sitering
Gammel 29-09-2007, 23:39   #2
sjura83
Seniormedlem
 
sjura83s avatar
 
Ble medlem: Jan 2007
Bosted: tromsø
Meldinger: 2.005
sjura83 har mye å være stolt av.sjura83 har mye å være stolt av.sjura83 har mye å være stolt av.sjura83 har mye å være stolt av.sjura83 har mye å være stolt av.sjura83 har mye å være stolt av.sjura83 har mye å være stolt av.sjura83 har mye å være stolt av.sjura83 har mye å være stolt av.sjura83 har mye å være stolt av.sjura83 har mye å være stolt av.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Sitat:
Opprinnelig melding av Lille Blink:
Ja det er sant... Jeg tror ikke at det skal stå åpent hvertfall... Kjenner jeg mer rett så blir det stående lukket ettersom jeg har 2 søte små ja
takker for innspill hvertfall

Bare å si ifra om du vil selge skapet




__________________
Vårin Marie 20.03.03 og Oliver 21.09.06
Gullan mine
sjura83 is offline   Svar med sitering
Gammel 29-09-2007, 21:12   #3
Starlight
Supermedlem
 
Starlights avatar
 
Ble medlem: Jun 2002
Meldinger: 1.181
Starlight har en strålende fremtid.Starlight har en strålende fremtid.Starlight har en strålende fremtid.Starlight har en strålende fremtid.Starlight har en strålende fremtid.Starlight har en strålende fremtid.Starlight har en strålende fremtid.Starlight har en strålende fremtid.Starlight har en strålende fremtid.Starlight har en strålende fremtid.Starlight har en strålende fremtid.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Jeg var på loppemarked i dag, og fant denne sengen,har vært på utkikk etter en slik lenge.og jeg betalte bare 50,- for den Nå skal jeg pusse den ned og male den opp på nytt. Er meget fornøyd med kjøpet i dag.

Noen med tips til hvordan jeg bør går fram ved å pusse den opp?,har aldri gjort det før.

__________________
Hvil i fred lille minstemann.
Starlight is offline   Svar med sitering
Gammel 29-09-2007, 23:33   #4
Rubella
Supermedlem
 
Rubellas avatar
 
Ble medlem: Aug 2003
Bosted: Buskerud
Meldinger: 556
Rubella er fantastisk mot andre.Rubella er fantastisk mot andre.Rubella er fantastisk mot andre.Rubella er fantastisk mot andre.Rubella er fantastisk mot andre.Rubella er fantastisk mot andre.Rubella er fantastisk mot andre.Rubella er fantastisk mot andre.Rubella er fantastisk mot andre.Rubella er fantastisk mot andre.Rubella er fantastisk mot andre.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Lille Blink: Flott skap. Et slikt et vil jeg ha også . Håper du legger ut bilder av hjemmet ditt, når du er ferdig med malerprosjektene dine . Jeg ville ikke ha malt det innvendig. Synes det ser bra ut, iallefall på bildet. Hvis du likevel skal male, er jo grått fint da...

Starlight: Nydelig og BILLIG seng du fikk tak i .
__________________
f.08.11.03, f.26.11.05 og f.02.06.07
Rubella is offline   Svar med sitering
Gammel 29-09-2007, 23:39   #5
mammmamia
Seniormedlem
 
mammmamias avatar
 
Ble medlem: Mar 2006
Bosted: Trondheim
Meldinger: 2.689
mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Se mine loppemarkedfunn i dag da!!!

Sjenk, 500 kr:


Kommode - 400 kr
Sølvplett-ting oppå kommoden, 100 kr for fløtesettet, 25 for lysestaken


Den mørke lysestaken her, den laveste, kr 10!

Bedre bilde, hehe...


Lysestake - 20 kr (hadde egentlig tenkt til å spraymale den, men den passer så godt inn, så jeg tror jeg dropper det!)
__________________
Storebror okt 2003
Lillesøster jun 2006


~ Hvil i fred, Minstemann ~
mammmamia is offline   Svar med sitering
Gammel 30-09-2007, 13:58   #6
tjm
Supermedlem
 
tjms avatar
 
Ble medlem: Oct 2004
Bosted: oppland
Meldinger: 801
tjm er fantastisk mot andre.tjm er fantastisk mot andre.tjm er fantastisk mot andre.tjm er fantastisk mot andre.tjm er fantastisk mot andre.tjm er fantastisk mot andre.tjm er fantastisk mot andre.tjm er fantastisk mot andre.tjm er fantastisk mot andre.tjm er fantastisk mot andre.tjm er fantastisk mot andre.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Jeg har fått denne krakken av Bestemor,hva synes dere?tror dere den kan bli fin med litt maling og nytt trekk?

__________________
Mamma til go gutten Mathias
tjm is offline   Svar med sitering
Gammel 30-09-2007, 16:20   #7
Zarafina
Supermedlem
 
Zarafinas avatar
 
Ble medlem: Aug 2007
Bosted: Bryne
Meldinger: 557
Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Sitat:
Opprinnelig melding av mammmamia:
Se mine loppemarkedfunn i dag da!!!

Sjenk, 500 kr:


vi har sjenk i samme stil
__________________
Hilsen Zarafina

Celina 02.06.04 og Kevin 25.01.06
Zarafina is offline   Svar med sitering
Gammel 30-09-2007, 16:48   #8
Kjempeglad
Medlem
 
Kjempeglads avatar
 
Ble medlem: Jul 2004
Meldinger: 329
Kjempeglad er et navn alle kjenner.Kjempeglad er et navn alle kjenner.Kjempeglad er et navn alle kjenner.Kjempeglad er et navn alle kjenner.Kjempeglad er et navn alle kjenner.Kjempeglad er et navn alle kjenner.Kjempeglad er et navn alle kjenner.Kjempeglad er et navn alle kjenner.Kjempeglad er et navn alle kjenner.Kjempeglad er et navn alle kjenner.Kjempeglad er et navn alle kjenner.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Eg har vore ein veldig ivrig leser her inne og fått masse flott inspirasjon!! VIl gjerne vise dere nokre av mine "eignelutar" som eg har arva pappa sin 100 år gamle onkel...




Lykttreet mitt som eg er så glad i. Utruleg fint på kvelden med masse lys i!


"Lysekrone" kjøpt for eit par år sidan...


Denne duken i hardangersaum, sydde ein gamleonkel til meg til konfirmasjonen min. Eg tok den med meg til ein av Noregs beste innrammer, og duken kom verkeleg til sin rett! Så dette dukbiletet har eg hatt med meg i i nesten 15 år!




Nattbordet er koseleg å ha på stua...


Dette som det opprinneleg skal vere speil til(der i midten) har nok blitt utsatt for malingsfjerning i nyare tid. Usikker på kva eg skal gjere med det, syns eigentleg det er litt stas slik det er.

Det ser ikkje bra ut å ha tv,video,DVD oppå her,men har ikkje andre løysingar i vår lille stue...Sukk...Skulle ønske vi hadde ein tv til å henge på veggen...


Kommoden som hører til soveromsmøblementet. Eg har ikkje gjort noko med det, tenkte kanskje å skifte knotter.


Den fine lysekrona eg har kjøpt,men ikkje fått hengt opp endå...
__________________
Kjempeglad is offline   Svar med sitering
Gammel 30-09-2007, 18:19   #9
Husmusa
Medlem
 
Husmusas avatar
 
Ble medlem: Sep 2007
Meldinger: 390
Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Så mye lekkert som var kommet etter ett par dager med NM tørke da

Lille Blink: Jeg ville definnitvt malt skapet inni, om du gidder da... Blir litt som å ha på sexy undertøy. Ikke alle som ser det, men vissheten om at det er der og overraskelsen når den lille "pakken" blir åpnet er underbar.
Fargen jeg brukte i sjenken min ble skikkelig fin IRL. Gidder ikke lete nå, men du finner farge koden i hustråden min.

Starlight: Den sengen kan bli kjempefin. Lailaras har lagt ut en oppskrift på hvordan en maler... Tror det var slik:
Vask med rødsprit, puss med fint sandpapir, mal med grunning, puss ned eventuell fiberreisning og til slutt maler du 2-3 strøk med den fargen du ønsker.

mammmamia: For noen varp!

tjm: Den benken kommer til å bli flott med nytt trekk!

Kjmepeglad: Koselig du har det!
__________________
Husmus og hønemor
Huset vårt

Sist redigert av Husmusa den 30-09-2007 kl 18:30.
Husmusa is offline   Svar med sitering
Gammel 30-09-2007, 18:22   #10
Husmusa
Medlem
 
Husmusas avatar
 
Ble medlem: Sep 2007
Meldinger: 390
Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.Husmusa er fantastisk mot andre.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Denne lekre, franske lysekronen fra rundt 1920 fikk jeg i gave med min mann i helgen.


Den kommer slett ikke til sin rett her.
__________________
Husmus og hønemor
Huset vårt
Husmusa is offline   Svar med sitering
Svar

Antall aktive brukere som ser denne diskusjonen: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)
 
Diskusjonverktøy
Visningsmodus

Forumregler
Du kan ikke lage nye diskusjoner
Du kan ikke legge inn svar
Du kan ikke bruke vedlegg
Du kan ikke redigere egne meldinger

vB kode er
Smilies er
[IMG] kode er
HTML-kode er Av
Forumhopp


Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 06:14.







Powered by: vBulletin Version 3.5.2,
Copyright ©2000 - 2007, Jelsoft Enterprises Ltd.
Alt innhold ©2001-2007 NybaktMamma.com