Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hus og hjem
Brukernavn
Passord

Svar  
 
Diskusjonverktøy Visningsmodus
Gammel 30-09-2007, 23:46   #1
hildegunn
Seniormedlem
 
hildegunns avatar
 
Ble medlem: Dec 2001
Meldinger: 2.669
hildegunn har en strålende fremtid.hildegunn har en strålende fremtid.hildegunn har en strålende fremtid.hildegunn har en strålende fremtid.hildegunn har en strålende fremtid.hildegunn har en strålende fremtid.hildegunn har en strålende fremtid.hildegunn har en strålende fremtid.hildegunn har en strålende fremtid.hildegunn har en strålende fremtid.hildegunn har en strålende fremtid.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Sitat:
Opprinnelig melding av Husmusa:
Denne lekre, franske lysekronen fra rundt 1920 fikk jeg i gave med min mann i helgen.


Den kommer slett ikke til sin rett her.

Hjelpemeg ! Den må jo ha kostet flesk....nyyyyyyyyyydelig var den ivertfall.Heldiggris !
__________________
Hildegunn med 3 små gutter:

Nathaniel 2001
Thomas 2004
Mikael 2005

-gutt nr 4 er på vei, termin 16 des 07
hildegunn is offline   Svar med sitering
Gammel 01-10-2007, 00:52   #2
Kiara_pus
Seniormedlem
 
Kiara_puss avatar
 
Ble medlem: Oct 2004
Meldinger: 1.931
Kiara_pus har mye å være stolt av.Kiara_pus har mye å være stolt av.Kiara_pus har mye å være stolt av.Kiara_pus har mye å være stolt av.Kiara_pus har mye å være stolt av.Kiara_pus har mye å være stolt av.Kiara_pus har mye å være stolt av.Kiara_pus har mye å være stolt av.Kiara_pus har mye å være stolt av.Kiara_pus har mye å være stolt av.Kiara_pus har mye å være stolt av.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Sitat:
Opprinnelig melding av Kjempeglad:

Denne duken i hardangersaum, sydde ein gamleonkel til meg til konfirmasjonen min. Eg tok den med meg til ein av Noregs beste innrammer, og duken kom verkeleg til sin rett! Så dette dukbiletet har eg hatt med meg i i nesten 15 år!



Det var kjempefint med den duken i glass og ramme.
__________________
Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill, og for øvrig kan man gjøre som man vil!




Kiara_pus is offline   Svar med sitering
Gammel 01-10-2007, 08:53   #3
trøndermor
Supermedlem
 
trøndermors avatar
 
Ble medlem: Jul 2006
Bosted: Trondheim
Meldinger: 585
trøndermor har mye å være stolt av.trøndermor har mye å være stolt av.trøndermor har mye å være stolt av.trøndermor har mye å være stolt av.trøndermor har mye å være stolt av.trøndermor har mye å være stolt av.trøndermor har mye å være stolt av.trøndermor har mye å være stolt av.trøndermor har mye å være stolt av.trøndermor har mye å være stolt av.trøndermor har mye å være stolt av.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Kan slenge inn et bilde av kassen jeg kjøpte fra Emilplassen jeg,den var opprinnelig turkis



(skal på rommet til A da,som hylle på vegg)
__________________




trøndermor is offline   Svar med sitering
Gammel 01-10-2007, 09:51   #4
hildegunn
Seniormedlem
 
hildegunns avatar
 
Ble medlem: Dec 2001
Meldinger: 2.669
hildegunn har en strålende fremtid.hildegunn har en strålende fremtid.hildegunn har en strålende fremtid.hildegunn har en strålende fremtid.hildegunn har en strålende fremtid.hildegunn har en strålende fremtid.hildegunn har en strålende fremtid.hildegunn har en strålende fremtid.hildegunn har en strålende fremtid.hildegunn har en strålende fremtid.hildegunn har en strålende fremtid.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Sitat:
Opprinnelig melding av trøndermor:
Kan slenge inn et bilde av kassen jeg kjøpte fra Emilplassen jeg,den var opprinnelig turkis



(skal på rommet til A da,som hylle på vegg)

Kjempe fin ble den !!!
__________________
Hildegunn med 3 små gutter:

Nathaniel 2001
Thomas 2004
Mikael 2005

-gutt nr 4 er på vei, termin 16 des 07
hildegunn is offline   Svar med sitering
Gammel 30-09-2007, 15:50   #5
Bibbi
Supermedlem
 
Ble medlem: Feb 2007
Meldinger: 816
Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Hadde jeg fått en slik krakk av min bestemor hadde jeg bevart den som den er.
Den er jo virkelig helt nydelig, og en sjelden skatt fra bestemor synes nå jeg da.
Bibbi is offline   Svar med sitering
Gammel 01-10-2007, 18:40   #6
Amalie
Medlem
 
Amalies avatar
 
Ble medlem: Oct 2002
Meldinger: 496
Amalie er et navn alle kjenner.Amalie er et navn alle kjenner.Amalie er et navn alle kjenner.Amalie er et navn alle kjenner.Amalie er et navn alle kjenner.Amalie er et navn alle kjenner.Amalie er et navn alle kjenner.Amalie er et navn alle kjenner.Amalie er et navn alle kjenner.Amalie er et navn alle kjenner.Amalie er et navn alle kjenner.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Sitat:
Opprinnelig melding av Bibbi:
Hadde jeg fått en slik krakk av min bestemor hadde jeg bevart den som den er.
Den er jo virkelig helt nydelig, og en sjelden skatt fra bestemor synes nå jeg da.


Helt enig! Ikke gjør noe med den!
__________________
- Å bli mamma har gitt gode blåmalte dager!
Amalie is offline   Svar med sitering
Gammel 30-09-2007, 23:04   #7
Zarafina
Supermedlem
 
Zarafinas avatar
 
Ble medlem: Aug 2007
Bosted: Bryne
Meldinger: 557
Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2



200 kr i kopervik http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=11306745&sid=xz1abckNb5d315320&pos=null&tot= null
__________________
Hilsen Zarafina

Celina 02.06.04 og Kevin 25.01.06
Zarafina is offline   Svar med sitering
Gammel 01-10-2007, 09:20   #8
*Anita*
Veteranmedlem
 
*Anita*s avatar
 
Ble medlem: Sep 2004
Bosted: Sørlandet:)
Meldinger: 3.741
*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Nydelig gammel sittegruppe:
http://finn.no/finn/viewimage?finnko...svl=Hovedbilde
__________________

Alexander(04) er stolt storebror

*Anita* is offline   Svar med sitering
Gammel 02-10-2007, 11:52   #9
tussilagofarfara
Medlem
 
tussilagofarfaras avatar
 
Ble medlem: Apr 2007
Bosted: Oppland
Meldinger: 152
tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.tussilagofarfara er som en lysfontene.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Hyllepapir hos leonorah.no
__________________
tussilagofarfara is offline   Svar med sitering
Gammel 02-10-2007, 14:18   #10
Lille Blink
Veteranmedlem
 
Lille Blinks avatar
 
Ble medlem: Nov 2004
Bosted: Jæren...
Meldinger: 3.625
Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Sitat:
Opprinnelig melding av tussilagofarfara:
Hyllepapir hos leonorah.no
Ahhh takk
__________________

Adeles bildegalleri
Hagetråden
14 sept 2007: 1år siden vi mistet vår kjære A
Lille Blink is offline   Svar med sitering
Svar

Antall aktive brukere som ser denne diskusjonen: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)
 
Diskusjonverktøy
Visningsmodus

Forumregler
Du kan ikke lage nye diskusjoner
Du kan ikke legge inn svar
Du kan ikke bruke vedlegg
Du kan ikke redigere egne meldinger

vB kode er
Smilies er
[IMG] kode er
HTML-kode er Av
Forumhopp


Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 06:15.







Powered by: vBulletin Version 3.5.2,
Copyright ©2000 - 2007, Jelsoft Enterprises Ltd.
Alt innhold ©2001-2007 NybaktMamma.com