Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hus og hjem
Brukernavn
Passord

Svar  
 
Diskusjonverktøy Visningsmodus
Gammel 03-10-2007, 16:16   #1
Lille Blink
Veteranmedlem
 
Lille Blinks avatar
 
Ble medlem: Nov 2004
Bosted: Jæren...
Meldinger: 3.625
Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Sitat:
Opprinnelig melding av labbeline:
http://www.finn.no/finn/bap/object?f...76&WT.svl=Link

Den grønne kommoden har jeg nettopp vært å hentet hjem!!! Måtte gi 1000,- for den, var det dyrt eller?? Bare måtte ha den.. Og så kjøpte jeg meg en gammel drengekiste til kr 300,- Nå er det bare å svinge malerkosten!! (Får ikke til å legge bildet direkte inn her.. )

Veldig fin kommode

__________________

Adeles bildegalleri
Hagetråden
14 sept 2007: 1år siden vi mistet vår kjære A
Lille Blink is offline   Svar med sitering
Gammel 04-10-2007, 08:29   #2
labbeline
Medlem
 
Ble medlem: Mar 2007
Bosted: Randaberg
Meldinger: 227
labbeline er fantastisk mot andre.labbeline er fantastisk mot andre.labbeline er fantastisk mot andre.labbeline er fantastisk mot andre.labbeline er fantastisk mot andre.labbeline er fantastisk mot andre.labbeline er fantastisk mot andre.labbeline er fantastisk mot andre.labbeline er fantastisk mot andre.labbeline er fantastisk mot andre.labbeline er fantastisk mot andre.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Sitat:
Opprinnelig melding av Lille Blink:
Veldig fin kommode


Takk, takk Litt irriterende at jeg kunne fått den litt billigere, må nok bare bli hardere på prutinga.. Tror jeg har lyst å få nye dreide ben til den, for synes beina var litt dårlige.. Er en mann her i nærheten som gjør sånn for en liten penge.. Ellers må jeg nok male den ja, var ganske sånn gammel lukt i skuffene ja... Men fin skal den bli!
labbeline is offline   Svar med sitering
Gammel 04-10-2007, 09:32   #3
Lille Blink
Veteranmedlem
 
Lille Blinks avatar
 
Ble medlem: Nov 2004
Bosted: Jæren...
Meldinger: 3.625
Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Sitat:
Opprinnelig melding av labbeline:
Takk, takk Litt irriterende at jeg kunne fått den litt billigere, må nok bare bli hardere på prutinga.. Tror jeg har lyst å få nye dreide ben til den, for synes beina var litt dårlige.. Er en mann her i nærheten som gjør sånn for en liten penge.. Ellers må jeg nok male den ja, var ganske sånn gammel lukt i skuffene ja... Men fin skal den bli!
Man lærer så lenge man lever... Hvilken farge skal du male den da? Kanskje lurt å male den i skuffene pga lukten, men husk å vask den med salmiakk først, det tar jo også en del dritt... Lykke til
__________________

Adeles bildegalleri
Hagetråden
14 sept 2007: 1år siden vi mistet vår kjære A
Lille Blink is offline   Svar med sitering
Gammel 04-10-2007, 09:43   #4
Athiqa
Æresmedlem
 
Athiqas avatar
 
Ble medlem: Aug 2003
Bosted: Sandnes
Meldinger: 13.423
Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Har ikke vært så aktiv til å legge ut bilder her, men se hva jeg kjøpte meg i dag. Blir en åpen kjøkkenløsning ( null overskap, bare noen hyller) i nye huset, og hva annet kan pynte mer opp enn en av disse? ( klarte ikke bestemme meg for en av dem, så kjøpte begge).. Har lånt bilde fra annonsen.

__________________
Alva født 7 Mai 2006
Jonatan født 3 Oktober 2003
11 August 2007

Athiqa is offline   Svar med sitering
Gammel 04-10-2007, 09:45   #5
Lille Blink
Veteranmedlem
 
Lille Blinks avatar
 
Ble medlem: Nov 2004
Bosted: Jæren...
Meldinger: 3.625
Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

JØSS HER GIR DE BORT PAPIRFLY



__________________

Adeles bildegalleri
Hagetråden
14 sept 2007: 1år siden vi mistet vår kjære A
Lille Blink is offline   Svar med sitering
Gammel 04-10-2007, 09:48   #6
Athiqa
Æresmedlem
 
Athiqas avatar
 
Ble medlem: Aug 2003
Bosted: Sandnes
Meldinger: 13.423
Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Sitat:
Opprinnelig melding av Lille Blink:
JØSS HER GIR DE BORT PAPIRFLY




Hehe, har du ikke sett dem før?
__________________
Alva født 7 Mai 2006
Jonatan født 3 Oktober 2003
11 August 2007

Athiqa is offline   Svar med sitering
Gammel 04-10-2007, 09:50   #7
Lille Blink
Veteranmedlem
 
Lille Blinks avatar
 
Ble medlem: Nov 2004
Bosted: Jæren...
Meldinger: 3.625
Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Sitat:
Opprinnelig melding av Athiqa:
Hehe, har du ikke sett dem før?
Nei
__________________

Adeles bildegalleri
Hagetråden
14 sept 2007: 1år siden vi mistet vår kjære A
Lille Blink is offline   Svar med sitering
Gammel 04-10-2007, 09:53   #8
Zarafina
Supermedlem
 
Zarafinas avatar
 
Ble medlem: Aug 2007
Bosted: Bryne
Meldinger: 557
Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Sitat:
Opprinnelig melding av labbeline:
Takk, takk Litt irriterende at jeg kunne fått den litt billigere, må nok bare bli hardere på prutinga.. Tror jeg har lyst å få nye dreide ben til den, for synes beina var litt dårlige.. Er en mann her i nærheten som gjør sånn for en liten penge.. Ellers må jeg nok male den ja, var ganske sånn gammel lukt i skuffene ja... Men fin skal den bli!

jeg pruta ikke,spurte bare hva han skulle ha for den. merkelig at du måtte gi 200 kr mer
__________________
Hilsen Zarafina

Celina 02.06.04 og Kevin 25.01.06
Zarafina is offline   Svar med sitering
Gammel 04-10-2007, 10:01   #9
labbeline
Medlem
 
Ble medlem: Mar 2007
Bosted: Randaberg
Meldinger: 227
labbeline er fantastisk mot andre.labbeline er fantastisk mot andre.labbeline er fantastisk mot andre.labbeline er fantastisk mot andre.labbeline er fantastisk mot andre.labbeline er fantastisk mot andre.labbeline er fantastisk mot andre.labbeline er fantastisk mot andre.labbeline er fantastisk mot andre.labbeline er fantastisk mot andre.labbeline er fantastisk mot andre.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Sitat:
Opprinnelig melding av Zarafina:
jeg pruta ikke,spurte bare hva han skulle ha for den. merkelig at du måtte gi 200 kr mer

Han prøvde seg vel da.. Men først sa han at jeg kunne få den for 1100,-, så jeg prutet jo en hel hundrings da.. Men du all verden for en masse annet skrap han skulle prakke på meg...
labbeline is offline   Svar med sitering
Gammel 04-10-2007, 11:10   #10
Athiqa
Æresmedlem
 
Athiqas avatar
 
Ble medlem: Aug 2003
Bosted: Sandnes
Meldinger: 13.423
Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Han har nok hatt en budrunde på den Til meg sa han at han hadde solgt den blå for 1100 kr. Men han har en til, bare rød som han selger for 800.
__________________
Alva født 7 Mai 2006
Jonatan født 3 Oktober 2003
11 August 2007

Athiqa is offline   Svar med sitering
Svar

Antall aktive brukere som ser denne diskusjonen: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)
 
Diskusjonverktøy
Visningsmodus

Forumregler
Du kan ikke lage nye diskusjoner
Du kan ikke legge inn svar
Du kan ikke bruke vedlegg
Du kan ikke redigere egne meldinger

vB kode er
Smilies er
[IMG] kode er
HTML-kode er Av
Forumhopp


Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 06:15.







Powered by: vBulletin Version 3.5.2,
Copyright ©2000 - 2007, Jelsoft Enterprises Ltd.
Alt innhold ©2001-2007 NybaktMamma.com