Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hus og hjem
Brukernavn
Passord

Svar  
 
Diskusjonverktøy Visningsmodus
Gammel 04-10-2007, 14:40   #301
Zarafina
Supermedlem
 
Zarafinas avatar
 
Ble medlem: Aug 2007
Bosted: Bryne
Meldinger: 560
Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.Zarafina har mye å være stolt av.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

takk! ja sølt masse,men skraper det bort du må ta bilde !
__________________
Hilsen Zarafina

Celina 02.06.04 og Kevin 25.01.06
Zarafina is offline   Svar med sitering
Gammel 04-10-2007, 14:41   #302
Lille Blink
Veteranmedlem
 
Lille Blinks avatar
 
Ble medlem: Nov 2004
Bosted: Jæren...
Meldinger: 3.625
Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.Lille Blink har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Sitat:
Opprinnelig melding av Zarafina:
takk! ja sølt masse,men skraper det bort du må ta bilde !
Ok
Ja, skal ta bilder
__________________

Adeles bildegalleri
Hagetråden
14 sept 2007: 1år siden vi mistet vår kjære A
Lille Blink is offline   Svar med sitering
Gammel 04-10-2007, 17:08   #303
Lailaras
Seniormedlem
 
Lailarass avatar
 
Ble medlem: Aug 2006
Bosted: Rogaland
Meldinger: 1.658
Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.Lailaras har en strålende fremtid.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Nydelig gammelt bord selges her


Har sett disse halvmånebordene malt shabby på flere blogger. Kjempefint! Her er annonsen.



Nydelig gammelt spillebord her:
__________________
Laila
Storebror -92 Lillesøster -98
Lailaras is offline   Svar med sitering
Gammel 04-10-2007, 21:20   #304
tjm
Supermedlem
 
tjms avatar
 
Ble medlem: Oct 2004
Bosted: oppland
Meldinger: 801
tjm er fantastisk mot andre.tjm er fantastisk mot andre.tjm er fantastisk mot andre.tjm er fantastisk mot andre.tjm er fantastisk mot andre.tjm er fantastisk mot andre.tjm er fantastisk mot andre.tjm er fantastisk mot andre.tjm er fantastisk mot andre.tjm er fantastisk mot andre.tjm er fantastisk mot andre.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Sitat:
Opprinnelig melding av Zarafina:

Så flink du har vært
__________________
Mamma til go gutten Mathias
tjm is offline   Svar med sitering
Gammel 05-10-2007, 00:06   #305
happy feet
Juniormedlem
 
Ble medlem: Aug 2007
Meldinger: 11
happy feet er som en uslipt juvél.happy feet er som en uslipt juvél.happy feet er som en uslipt juvél.happy feet er som en uslipt juvél.happy feet er som en uslipt juvél.happy feet er som en uslipt juvél.happy feet er som en uslipt juvél.happy feet er som en uslipt juvél.happy feet er som en uslipt juvél.happy feet er som en uslipt juvél.happy feet er som en uslipt juvél.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2



denne var rålekker... åsså på tilbud.... men er den veldig upraktisk?? vurderer å kjøpe en slik altså, men ikkke hvis mannen ødelegger den i vilt raseri hvis han ikke får ut posten.
happy feet is offline   Svar med sitering
Gammel 05-10-2007, 00:23   #306
Nanny
Medlem
 
Nannys avatar
 
Ble medlem: Jul 2006
Meldinger: 428
Nanny har mye å være stolt av.Nanny har mye å være stolt av.Nanny har mye å være stolt av.Nanny har mye å være stolt av.Nanny har mye å være stolt av.Nanny har mye å være stolt av.Nanny har mye å være stolt av.Nanny har mye å være stolt av.Nanny har mye å være stolt av.Nanny har mye å være stolt av.Nanny har mye å være stolt av.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Åhhh så mye fint.
Jeg har så vidt kommet igang med å bytte ut alt inventaren her. Ting tar tid når det skal males og jeg ikke har all verdens med tid og ta av.
Så tålmodighet må jeg prøve å få kjøpt billig et sted.

Her er foreløpig hva jeg har fått kjøpt og malt. Ser at midterste døra på begge må males et strøk til, de er malt med pensel, og det andre med rulle så rulla har nok lagt tykkere lag med maling enn penselen har gjort.

Men, jeg er fornøyd, og er på møbeljakt etter flere skatter.

Hva gjør dere forresten med bordplater. Bare pusser og maler, eller behandler dere med noe på toppen så det ikke blir lett merker og riper etter ting?
Jeg er helt fersk her og tar gjerne imot tips så malinga holder så lenge som mulig.


__________________
Nanny is offline   Svar med sitering
Gammel 05-10-2007, 00:24   #307
Nanny
Medlem
 
Nannys avatar
 
Ble medlem: Jul 2006
Meldinger: 428
Nanny har mye å være stolt av.Nanny har mye å være stolt av.Nanny har mye å være stolt av.Nanny har mye å være stolt av.Nanny har mye å være stolt av.Nanny har mye å være stolt av.Nanny har mye å være stolt av.Nanny har mye å være stolt av.Nanny har mye å være stolt av.Nanny har mye å være stolt av.Nanny har mye å være stolt av.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

__________________
Nanny is offline   Svar med sitering
Gammel 05-10-2007, 00:25   #308
Nanny
Medlem
 
Nannys avatar
 
Ble medlem: Jul 2006
Meldinger: 428
Nanny har mye å være stolt av.Nanny har mye å være stolt av.Nanny har mye å være stolt av.Nanny har mye å være stolt av.Nanny har mye å være stolt av.Nanny har mye å være stolt av.Nanny har mye å være stolt av.Nanny har mye å være stolt av.Nanny har mye å være stolt av.Nanny har mye å være stolt av.Nanny har mye å være stolt av.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

__________________
Nanny is offline   Svar med sitering
Gammel 05-10-2007, 00:25   #309
Nanny
Medlem
 
Nannys avatar
 
Ble medlem: Jul 2006
Meldinger: 428
Nanny har mye å være stolt av.Nanny har mye å være stolt av.Nanny har mye å være stolt av.Nanny har mye å være stolt av.Nanny har mye å være stolt av.Nanny har mye å være stolt av.Nanny har mye å være stolt av.Nanny har mye å være stolt av.Nanny har mye å være stolt av.Nanny har mye å være stolt av.Nanny har mye å være stolt av.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

__________________
Nanny is offline   Svar med sitering
Gammel 05-10-2007, 00:28   #310
Nanny
Medlem
 
Nannys avatar
 
Ble medlem: Jul 2006
Meldinger: 428
Nanny har mye å være stolt av.Nanny har mye å være stolt av.Nanny har mye å være stolt av.Nanny har mye å være stolt av.Nanny har mye å være stolt av.Nanny har mye å være stolt av.Nanny har mye å være stolt av.Nanny har mye å være stolt av.Nanny har mye å være stolt av.Nanny har mye å være stolt av.Nanny har mye å være stolt av.
Sv: Kun for shabby Chic/brukt/gammelt elskere DEL 2

Hm. får ikke til å lime mer enn et bilde i hvert innlegg. Får ikke "klikket" på plass bildet så jeg kan lime neste. Vel, vel
Her er mitt neste prosjekt. Jeg er sånn halveis ferdig med og skrape vekk lakken.
Skikkelig møkkajobb, men nå skal jeg ta meg selv i nakken i helga.

__________________
Nanny is offline   Svar med sitering
Svar

Antall aktive brukere som ser denne diskusjonen: 4 (3 medlemmer og 1 gjester)
Mirakel
Diskusjonverktøy
Visningsmodus

Forumregler
Du kan ikke lage nye diskusjoner
Du kan ikke legge inn svar
Du kan ikke bruke vedlegg
Du kan ikke redigere egne meldinger

vB kode er
Smilies er
[IMG] kode er
HTML-kode er Av
Forumhopp


Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 11:03.







Powered by: vBulletin Version 3.5.2,
Copyright ©2000 - 2007, Jelsoft Enterprises Ltd.
Alt innhold ©2001-2007 NybaktMamma.com